Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-BIF 16/2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Vejret bliver som sidste søndag hvor en masse kampe blev aflyst rundt omkring i Europa. Måske bliver den udsat
Jeg kommer til kampen fra Tyskland med toget og Flix-bussen og starter turen lørdag kl. 22.00 og kører hjemme søndagnatten igen. Alt i alt er detomkring 25 timer i tog og bus i weekenden. Det ville være pisseærgerligt at tage turen kun for at sidde i regnvejret hele dagen i Odense.
Hvis nogen hører noget om en mulig aflysning af kampen så ville være meget taknemmelig for at få en besked før kl. 22.00 lørdag så jeg kunne aflyse turen.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Tror du der er stor sandsynlighed lat den bliver aflyst?
Jeg kommer til kampen fra Tyskland med toget og Flix-bussen og starter turen lørdag kl. 22.00 og kører hjemme søndagnatten igen. Alt i alt er detomkring 25 timer i tog og bus i weekenden. Det ville være pisseærgerligt at tage turen kun for at sidde i regnvejret hele dagen i Odense.
Hvis nogen hører noget om en mulig aflysning af kampen så ville være meget taknemmelig for at få en besked før kl. 22.00 lørdag så jeg kunne aflyse turen.
Tjek vejrudsigten dagen før, der er den ret sikker ... alt over 20 mm regn og meget vind må være = en alvorlig risiko for aflysning.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Som vejrudsigten er lige nu er det bestemt en mulighed at den bliver aflyst, det har allerede regnet meget og det ligner at det bliver slemt søndag.
Tjek vejrudsigten dagen før, der er den ret sikker ... alt over 20 mm regn og meget vind må være = en alvorlig risiko for aflysning."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægDet har jo regnet konstant i flere måneder. Jeg har aldrig oplevet noget lignendeTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Vi slår også ret konsekvent rekorder i de her måneder, varmeste og vådeste, lidt på skift eller begge.
Og en varm januar bliver næppe det der aflyser fodboldkampe.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Så er det vist heller ikke værre. Jo, vi havde den varmeste januar, men det er da også det.
Og en varm januar bliver næppe det der aflyser fodboldkampe.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment