Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF 16/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi aner ikke hvad BIF kan efter afgang af tre af de vigtigste spillere - og målscorere. Holdet skal nok bruge et par kampe for at finde noget spil. Samtidig har vi en tradition med at spille godt mod de større hold, så mon ikke vi vinder en smal sejr eller uafgjort. Vejret bliver nok blæst og regn så nogen fed kamp at opleve tror jeg egentlig ikke.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

      Det må være mere end 10 mål vi har mistet. Har AK og Greve ikke også lavet et par stykker hver?
      Det kan du have ret i, AK har vel lavet 2, og Greve 1 eller 2, men de har jo ikke været startere så dem har jeg ikke medregnet. Muhktar har vel også lavet et par kasser for BIF.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Det kan du have ret i, AK har vel lavet 2, og Greve 1 eller 2, men de har jo ikke været startere så dem har jeg ikke medregnet. Muhktar har vel også lavet et par kasser for BIF.
        Nåå okay, på den måde
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Mart Lieder er ikke klar til i aften ifølge Fyens. Opstilling vurderes at være

          OC
          KL JT AJA
          JD
          RJL TK MF JBL
          IB SS

          JD erstattes sandsynligvis af Aron efter 60-70 min, da han ikke vurderes klar til 90 min.
          ​​​​​

          ​​​

          Comment


            Danske spil giver odds 2,9 på at Sander Svendsen scorer i dag .. ikke første mål men bare scorer i kampen. Fun fact er her at når Sander har scoret har OB ikke tabt en kamp
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Mart Lieder er ikke klar til i aften ifølge Fyens. Opstilling vurderes at være

              OC
              KL JT AJA
              JD
              RJL TK MF JBL
              IB SS

              JD erstattes sandsynligvis af Aron efter 60-70 min, da han ikke vurderes klar til 90 min.
              ​​​​​

              ​​​
              Satme tyndt med kun Issam Bebali og Sander Svendsen klar. Men sådan går det når man afskibber 2 med SL klasse og kun henter 1.
              Men bare de selv mener vi er kommet styrket ud

              Comment


                AGF-Randers udsat. Forhåbentlig ikke noget vi ser mere af i dag.
                Last edited by Sheed; 16-02-2020, 11:33.

                Comment


                  Truppen er klar og uden Obbekjær der spillede u19 mod Dalum i går, Ibrahimagic er med i truppen

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...b-broendby-if/
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Satme tyndt med kun Issam Bebali og Sander Svendsen klar. Men sådan går det når man afskibber 2 med SL klasse og kun henter 1.
                    Men bare de selv mener vi er kommet styrket ud
                    Hverken Sander eller Jebali er specielt gode dybdeløbere. Det må være fristende for JM hvis det er uafgjort efter 75 min. at forsøge med Hyllegård at skabe uro i de bagerste geledder i Brøndby.


                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      AGF-Randers udsat. Forhåbentlig ikke noget vi ser mere af i dag.
                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...flysningsfare/

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Heldigvis umiddelbart ingen aflysningsfare. Broen er vel spærret for buser/lastbiler men de forventer at den åbnes igen kl. 14.00 så god tid fir Brøndby at komme og levere de 3 point rettidig.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          FCN-ACH også aflyst
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                            FCN-ACH også aflyst
                            Troede plasticbanen altid var spilbar

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Troede plasticbanen altid var spilbar
                              Det er heller ikke banen som fejler noget. Det er vindforholdene, de skulle være bange for af sikkerhedsmæssige omstændigheder
                              siden 1887

                              Comment


                                På Storebælt frarådes kørsel med vindfølsomme køretøjer (tjek dit køretøj: https://storebaelt.dk/trafikinformation). Forventes ophævet kl. 16:00.

                                For 5 min siden var forventningen kl 14:00. Spændende om BIF overhovedet kan komme over....

                                Comment

                                Working...
                                X