Oprindeligt indsendt af jojo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-BIF 16/2
Collapse
X
-
Last edited by Plum; 15-02-2020, 15:16."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægOB vinder, det er kun et spørgsmål hvor stort, uden Wilchek er Brøndby chanceløse, han har reddet dem ud af ingenting gang på gang.
Last edited by manner; 15-02-2020, 16:53.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...sidste-saeson/
holdet der faldt sammen da top6 var sikret i stedet for at hå efter medaljerne ....
holdet der tabte 4 ud af 5 betydende kampe i de sidste 5 kampe i efteråret ..
holdet det næppe er styrket henover vinteren ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...sidste-saeson/
holdet der faldt sammen da top6 var sikret i stedet for at hå efter medaljerne ....
Holdet der efter en katastrofestart spillede vel 9-10 kampe i træk uden nederlag i forrige sæson
Holdet der næppe er svækket henover vinteren
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...sidste-saeson/
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Holdet der vandt 5 af de første 6 kampe sidste forår. Mon ikke det er der han vil henad
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg5 sejre, 1 uafgjort og 3 nederlag med en score på 17-10 i Odense er statistikken for OB i Odense. BIFs udebane siger 3 sejre, 1 uafgjort og 5 nederlag med 12-12 i score. BIF har sagt farvel til 25 á 37 mål i Wilczek og Kaiser og fundet afløserne i truppen. OB har mistet 10 á 29 mål, og hentet en Lieder i Haderslev.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Står der noget nyt i denne? Noget med efterslæb på de nye spillere
https://fyens.dk/artikel/kasper-lars...dst-integreret
Comment
-
Vi skal lige have denne med om Andreas;
12 TIMERS REJSE: TYSKE ANDREAS ER PÅ VEJ TIL SUPERLIGAKAMP I ODENSE
Hvis du går og overvejer, om du gider at tage på stadion søndag aften for at se forårspremieren mellem OB og Brøndby, fordi der loves både regn og blæst, og letbanebyggeriet generer adgangen til stadion, så skulle du måske lige tage og kigge godt på billedet her over.
Det er tyske Andreas Loxtermann, der sidder i toget mellem Siegen og Dortmund.
Andreas Loxtermann er – som vi tidligere har skrevet om her på siden – stor OB-fan, og trods sin bopæl mange hundrede kilometer syd for Odense ser han mange OB-kampe hver sæson – både hjemme og ude.
Og en hjemmekampe mod Brøndby vil Andreas Loxtermann naturligvis ikke gå glip.
Lørdag aften indledte han en 12 timers lang rejse fra sit hjem i Siegen og til Odense, hvor han forventer at være fremme ved 8-tiden søndag morgen. Den første del af strækningen foregår i tog fra Siegen til Dortmund.
- Togturen tager cirka to timer, og jeg har heldigvis et togkort til regionaltogene i Nordrhein Westfalen, som jeg kan benytte. Fra Dortmund skal jeg så videre klokken 22 med Flixbus via Hamburg til Odense, fortæller Andreas Loxtermann.
Han regner med at bruge lige omkring 1000 kroner på transport frem og tilbage, og dertil kommer så udgifter til mad og andet.
Andreas Loxtermann får lidt ventetid i den fynske hovedstad inden kampen, der begynder klokken.
- Men jeg håber at finde et godt sted i byen, hvor jeg kan drikke en øl eller to med andre OB-fans inden kampen, siger Andreas Loxtermann.
Når kampen er færdig, hopper Andreas Loxtermann på bussen tilbage til Tyskland, hvor han regner med at være fremme ved sit hjem i Siegen mandag lidt over middag.
- Jeg har heldigvis ferie i næste uge, så sammen med min søn Arne kører jeg til Odense igen i slutningen af næste uge. Lørdag skal vi se U19-holdet spille, og om søndagen skal vi naturligvis til Superligakamp med OB i Randers, fortæller Andreas Loxtermann.
Han forventer en stribet sejr søndag aften:
- OB vinder 3-0. Med fuldt opbakning på lægterne og Jebali i gang, bliver det en fest for os OB-fans, spår Andreas Loxtermann.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlægVi skal lige have denne med om Andreas;
Hvis du går og overvejer, om du gider at tage på stadion søndag aften for at se forårspremieren mellem OB og Brøndby, fordi der loves både regn og blæst, og letbanebyggeriet generer adgangen til stadion, så skulle du måske lige tage og kigge godt på billedet her over.
Andreas Loxtermann er – som vi tidligere har skrevet om her på siden – stor OB-fan, og trods sin bopæl mange hundrede kilometer syd for Odense ser han mange OB-kampe hver sæson – både hjemme og ude.
Lørdag aften indledte han en 12 timers lang rejse fra sit hjem i Siegen og til Odense, hvor han forventer at være fremme ved 8-tiden søndag morgen. Den første del af strækningen foregår i tog fra Siegen til Dortmund.
- Togturen tager cirka to timer, og jeg har heldigvis et togkort til regionaltogene i Nordrhein Westfalen, som jeg kan benytte. Fra Dortmund skal jeg så videre klokken 22 med Flixbus via Hamburg til Odense, fortæller Andreas Loxtermann.
Han regner med at bruge lige omkring 1000 kroner på transport frem og tilbage, og dertil kommer så udgifter til mad og andet.
Andreas Loxtermann får lidt ventetid i den fynske hovedstad inden kampen, der begynder klokken.
- Men jeg håber at finde et godt sted i byen, hvor jeg kan drikke en øl eller to med andre OB-fans inden kampen, siger Andreas Loxtermann.
Når kampen er færdig, hopper Andreas Loxtermann på bussen tilbage til Tyskland, hvor han regner med at være fremme ved sit hjem i Siegen mandag lidt over middag.
- Jeg har heldigvis ferie i næste uge, så sammen med min søn Arne kører jeg til Odense igen i slutningen af næste uge. Lørdag skal vi se U19-holdet spille, og om søndagen skal vi naturligvis til Superligakamp med OB i Randers, fortæller Andreas Loxtermann.
- OB vinder 3-0. Med fuldt opbakning på lægterne og Jebali i gang, bliver det en fest for os OB-fans, spår Andreas Loxtermann.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægStår der noget nyt i denne? Noget med efterslæb på de nye spillere
https://fyens.dk/artikel/kasper-lars...dst-integreret
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlægVi skal lige have denne med om Andreas;
Comment
Comment