Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF 16/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Med 24 mand i truppen og ikke mange unge bliver det svært for trænerteamet at skulle undlade 6 spillere fra kamptruppen til første runde.
    Opondo er nok den der er mindst i omdrejninger så han og Bernat er nok de 2 sikre sammen med Harboe,Madu og Hyllegaard. Men hvem bliver den sidste?
    Tænker det bliver enten Obbekjær eller Marco Lund.

    Her mine gæt(med tanke på at Drach ikke er 100%)

    Oliver Christensen
    Kasper-Tverskov-Jørgen
    Ryan-JJ-Aron-Kløve-JBL
    Lieder-Sander

    Bænk: Jebali,Oli,AJA,Obbekjær,Drachmann og Frøkjær
    JBL er vel ikke så god han behøver at være andet end trupspiller i foråret, når han alligevel er på vej ud af døren. Jeg mener Oli bør have den venstre side hvor han gjorde det så godt, før han blev flyttet rundt på banen.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      JBL er vel ikke så god han behøver at være andet end trupspiller i foråret, når han alligevel er på vej ud af døren. Jeg mener Oli bør have den venstre side hvor han gjorde det så godt, før han blev flyttet rundt på banen.
      Hvis Barret ikke skal spille tænker jeg faktisk at de vil foretrække Jørgen på VB og smider AJA ind i midtforsvaret. Men vi må se. Der bliver lidt konkurrence om pladserne i defensiven

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Hvis Barret ikke skal spille tænker jeg faktisk at de vil foretrække Jørgen på VB og smider AJA ind i midtforsvaret. Men vi må se. Der bliver lidt konkurrence om pladserne i defensiven
        Det er også en mulighed. Ved ikke i hvor god form Jürgen er pt da det vist er længe siden han har spillet kamp.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Det er også en mulighed. Ved ikke i hvor god form Jürgen er pt da det vist er længe siden han har spillet kamp.
          Tror bare han hedder Jørgen. Men ja. Der går måske lidt tid. Ved ikke hvilken opstart han har haft

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Selvom jeg ikke er verdens største Kløve syntes jeg nu stadigvæk at han i topform er vores bedste og vigtigste 8`er. Det tror jeg også at trænerteamet syntes langt hen af vejen. Kvaliteten af vores midtbane er ikke superduper tiptop så der skal heller ikke vanvittigt meget til.

            Lieder tror jeg bliver god for OB da han ligner en der har det DNA vi søger i en spiller. Så må vi håbe han får lidt stolpe ind i starten og scoret lidt vigtige mål. Det håber jeg på
            Enig. Kløve er selvskrevet så længe vi spiller et system med to 8'ere. Kløve er den eneste i truppen (med forbehold for at jeg ikke kender Aron) med lunger til at lægge et nogenlunde genpres, bidrage offensivt og samtidig er rimelig boldsikker. Det er jeg også ret sikker på at michelsen vurderer. Han blev også fremhævet som en man savnede i efteråret, da han blev klar til sidst, så han er en vigtig mand i OB, så længe vi spiller 3-5-2.

            Er også ret sikker på at det i højere grad bliver Lieder og så må de to andre kæmpe om pladsen ved siden af ham. Lieder er uanset hvor lidt træfsikker han er, en håndfuld for alle forsvarsspillere og fylder også noget når vi ikke har bolden. Lieder tror jeg bliver bedre end flere regner med

            Comment


              #21
              Utroligt man hos OS&E/OB går med til at give Brøndby en mindre "hjemmebanefordel" i et forår, hvor vi skal jagte top-6 - og hvor Brøndby er én af vores direkte konkurrenter om en top-6 placering. Selvfølgelig skal Brøndby ikke have udvidet udebaneafsnittet. Det er da en håbløs beslutning. Brøndby kan 'nøjes' med det de har krav på. Det er en OMMER, og i mine øjne at pisse sine egne fans op og ned af ryggen. De pladser kunne OS&E/OB have solgt til egne fans (OB har selv meldt ud, at interessen for kampen er stor, så burde ikke være umuligt?).

              Og Brøndby fansenes 'stunt' til KMD Cup burde da ikke avle fordele som denne i min optik? Nu kan vi risikere - i værste tilfælde - et udebaneafsnit med 2350 Brøndby tilhængere, og en 'hjemmebanefølelse' til Brøndby, som kan påvirke kampen. I hvert fald set med sort/hvide-briller.

              Jeg synes i hvert fald personligt, at det er en håbløs og kortsigtet beslutning af ansvarshaverne for denne beslutning. Jeg kan ikke finde nogle brugbare argumenter for denne beslutning - hverken økonomisk, sikkerhedsmæssigt eller moralsk over for egne fans. Mon ikke Jack Jørgensen og hans inkompetente kollegaer står bag denne beslutning... suk

              https://3point.dk/broendby-har-solgt...ttet-i-odense/

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
                Utroligt man hos OS&E/OB går med til at give Brøndby en mindre "hjemmebanefordel" i et forår, hvor vi skal jagte top-6 - og hvor Brøndby er én af vores direkte konkurrenter om en top-6 placering. Selvfølgelig skal Brøndby ikke have udvidet udebaneafsnittet. Det er da en håbløs beslutning. Brøndby kan 'nøjes' med det de har krav på. Det er en OMMER, og i mine øjne at pisse sine egne fans op og ned af ryggen. De pladser kunne OS&E/OB have solgt til egne fans (OB har selv meldt ud, at interessen for kampen er stor, så burde ikke være umuligt?).

                Og Brøndby fansenes 'stunt' til KMD Cup burde da ikke avle fordele som denne i min optik? Nu kan vi risikere - i værste tilfælde - et udebaneafsnit med 2350 Brøndby tilhængere, og en 'hjemmebanefølelse' til Brøndby, som kan påvirke kampen. I hvert fald set med sort/hvide-briller.

                Jeg synes i hvert fald personligt, at det er en håbløs og kortsigtet beslutning af ansvarshaverne for denne beslutning. Jeg kan ikke finde nogle brugbare argumenter for denne beslutning - hverken økonomisk, sikkerhedsmæssigt eller moralsk over for egne fans. Mon ikke Jack Jørgensen og hans inkompetente kollegaer står bag denne beslutning... suk

                https://3point.dk/broendby-har-solgt...ttet-i-odense/
                Ja det er da totalt useriøst at frigive så mange pladser til Brøndby, det tyder jo på at man vægter omsætning højere end os fans, og egne spillerne... det er iøvrigt ikke noget nyt...

                Comment


                  #23
                  Hvad vil folk have, OB skal gøre i det givne tilfælde? Hvis der på nuværende tidspunkt allerede vises efterspørgsel på omtrent halvdelen af tribunen, ville det jo være hjernedødt, ikke at jagte muligheden for flere penge? Hvis vi alligevel ikke selv kan fylde pladserne ud, burde der jo ikke være nogen tvivl om det. Det kommer os til gode i sidste ende, når de øgede billetindtægter reinvesteres i truppen.

                  Comment


                    #24
                    Tænker også det er bedre at de er på hele afsnittet end at de er adskilt fra almindelige OB fans at et lille hegn.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                      Hvad vil folk have, OB skal gøre i det givne tilfælde? Hvis der på nuværende tidspunkt allerede vises efterspørgsel på omtrent halvdelen af tribunen, ville det jo være hjernedødt, ikke at jagte muligheden for flere penge? Hvis vi alligevel ikke selv kan fylde pladserne ud, burde der jo ikke være nogen tvivl om det. Det kommer os til gode i sidste ende, når de øgede billetindtægter reinvesteres i truppen.
                      Lad være med at belønne de tosser der lige har opført sig helt utilbørligt til et arrangement OB også afholdte for blot en måned siden. Den optræden viste sig jo så endnu en gang, helt forventeligt, at have lige præcis INGEN konsekvenser for de involverede fans eller klubben selv. I stedet bliver de nu belønnet med et endnu større afsnit, og simpel matematik siger jo: Flere Brøndby-fans = Større sikkerhedsrisiko.

                      Jeg ved ikke om du reelt selv tror på, at det ekstra salg af billetter til Brøndby-fans nogensinde kommer til at have indflydelse på noget lønbudget, men du skal nok ikke regne med, at vi andre hopper på den. Hvis man ved lidt om, hvor meget et point i Superligaen reelt er værd økonomisk, er et ekstrasalg af billetter i den her størrelsesorden fuldstændigt ligegyldigt. Det vil formentlig langt bedre kunne betale sig slet ikke at sælge billetter til Brøndby-fans, og dermed opnå en større hjemmebane fordel, især i en tæt kamp om top 6, hvor pointene er endnu mere værd økonomisk.

                      Men når alt kommer til alt, så er bundlinjen, at signalværdien STINKER, når man går ud og belønner en fangruppe der nok en gang har skæmmet et fodboldarrangement for blot en måned siden, denne gang endda et OB selv var medarrangør på.
                      Last edited by Sheed; 05-02-2020, 14:46.

                      Comment


                        #26
                        Man er vel bare ikke interesseret i at have dem siddende bland OB fans.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Lad være med at belønne de tosser der lige har opført sig helt utilbørligt til et arrangement OB også afholdte for blot en måned siden. Den optræden viste sig jo så endnu en gang, helt forventeligt, at have lige præcis INGEN konsekvenser for de involverede fans eller klubben selv. I stedet bliver de nu belønnet med et endnu større afsnit, og simpel matematik siger jo: Flere Brøndby-fans = Større sikkerhedsrisiko.

                          Jeg ved ikke om du reelt selv tror på, at det ekstra salg af billetter til Brøndby-fans nogensinde kommer til at have indflydelse på noget lønbudget, men du skal nok ikke regne med, at vi andre hopper på den. Hvis man ved lidt om, hvor meget et point i Superligaen reelt er værd økonomisk, er et ekstrasalg af billetter i den her størrelsesorden fuldstændigt ligegyldigt. Det vil formentlig langt bedre kunne betale sig slet ikke at sælge billetter til Brøndby-fans, og dermed opnå en større hjemmebane fordel, især i en tæt kamp om top 6, hvor pointene er endnu mere værd økonomisk.

                          Men når alt kommer til alt, så er bundlinjen, at signalværdien STINKER, når man går ud og belønner en fangruppe der nok en gang har skæmmet et fodboldarrangement for blot en måned siden, denne gang endda et OB selv var medarrangør på.
                          Nailed it!

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                            Man er vel bare ikke interesseret i at have dem siddende bland OB fans.
                            Det kunne da være, at det viste sig at have en præventiv effekt for overtrædelser af stadionreglementet. Hvis man overtræder det reglement på de afsnit der er tilegnet OB-fans, fører det jo som bekendt til bortvisning og karantæne, hvilket det ikke gør på udeafsnittet. Om ikke andet bliver det da i hvert fald noget nemmere at fange dem der laver ballade, som de jo ellers altid undskylder sig med er så umulige at få fat i på udeafsnittet.

                            Comment


                              #29
                              Lidt off topic måske, men jeg har et dumt spørgsmål mht. Sæsonkortsabonnement. Jeg tager på stadion på søndag med en flok ikke vante stadiongængere. I den forbindelse tænkte jeg at de med fordel kunne lave unummereret sæsonkorts abonnement for februar, men jeg kommer så lidt i tvivl om hvordan det præcis fungere. Møder man bare op med sæsonkorts abonnement på dagen og satser på at der ikke er solgt flere biletter end der er kapacitet til, eller skal man stadig "tilmelde" sig kampen eller noget i den dur?

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Hvis Drachmann eller Aron ikke kan spille, så ser det skidt ud. Enten bliver det boldmongolen Opondo eller søvnige JJT på midten. Ingen af de 2 er bedre end Greve og Eskesen. Det er ok at de 2 skulle have andre udfordringer, men der skulle have været noget ind i bytte
                                Okay, what, JJ er i min optik én af vores vigtigste spillere i opspillet offensivt. Sjovt hvordan man kan se SÅ forskelligt på det.

                                Comment

                                Working...
                                X