Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen Mart Lieder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen Mart Lieder

    Håber du bliver god

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-henter-mart-lieder-nu/

    #2
    Han er en virkelig fed type! Glæder mig!

    Comment


      #3
      Maaaaah......
      siden 1887

      Comment


        #4
        Velkommen til! Du kostede meget dyrt, vi betalte med en ægte OB-dreng! Så håber du leverer!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          I fht til rent boldtalent er det sandsynligvis et skridt ned sammenlignet med AK. Men han virker bare mentalt langt stærkere, og så har han ok målnæse. Forventer ikke han kommer til at sætte Odense Stadion i brand, men bare han kommer med opportunisme og selvtilid, så skal vi nok blive glade for ham.

          Comment


            #6
            Velkommen til, Mart.

            Comment


              #7
              Han kommer typisk til maaaaange chancer i hvert fald. Synes hver Superliga-runde, at der har været 2-3 store muligheder til ham for SE, så hvis han kan få finpudset sine afslutninger, kan det godt gå hen og blive godt - men lad os nu se. Han skal have chancen for at bevise sig.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Velkommen til! Du kostede meget dyrt, vi betalte med en ægte OB-dreng! Så håber du leverer!
                Synes ikke det er fair at sige, at han kostede en OB-knægt. Vi havde jo hentet ham uanset hvad, eftersom han skrev med os tidligere i vinduet - og Julius var omvendt nok også blevet sendt af sted alligevel. Det udtalte de jo allerede for flere dage siden. Så den synes jeg ikke skal lide Lieder til last.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Velkommen til! Du kostede meget dyrt, vi betalte med en ægte OB-dreng! Så håber du leverer!
                  Men Eskesen har jo selv udtalt han gerne ville videre pga manglende spilletid :) så på den måde er det jo faktisk obs egen skyld. Og ikke lieder der kostede dyrt

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                    Synes ikke det er fair at sige, at han kostede en OB-knægt. Vi havde jo hentet ham uanset hvad, eftersom han skrev med os tidligere i vinduet - og Julius var omvendt nok også blevet sendt af sted alligevel. Det udtalte de jo allerede for flere dage siden. Så den synes jeg ikke skal lide Lieder til last.
                    Meget enig

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                      Synes ikke det er fair at sige, at han kostede en OB-knægt. Vi havde jo hentet ham uanset hvad, eftersom han skrev med os tidligere i vinduet - og Julius var omvendt nok også blevet sendt af sted alligevel. Det udtalte de jo allerede for flere dage siden. Så den synes jeg ikke skal lide Lieder til last.
                      Ved god at det er vel det bedste for Eskesen at få en ny udfordring. Men håbede at det blev til en udleje. Det er selvfølgelig ikke Lieders ansvar. Mest går det vel til trænerteamet at man ikke kunne udvikle Julius videre og til uheldige skader og en derud resulterende skuffelse og nedgang af selvtillid.
                      Men for mig er det en høj pris at vi gav sådan en talentfuld spiller som repræsenterer "OB-dreng" på 110% for at få Lieder allerede nu. Ville hellere betale lidt kroner mere og have haft en lejeaftale i hensigt af Eskesen.
                      Håber bare at Lieder leverer, det gør det lidt letter at tabe Julius
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Ved god at det er vel det bedste for Eskesen at få en ny udfordring. Men håbede at det blev til en udleje. Det er selvfølgelig ikke Lieders ansvar. Mest går det vel til trænerteamet at man ikke kunne udvikle Julius videre og til uheldige skader og en derud resulterende skuffelse og nedgang af selvtillid.
                        Men for mig er det en høj pris at vi gav sådan en talentfuld spiller som repræsenterer "OB-dreng" på 110% for at få Lieder allerede nu. Ville hellere betale lidt kroner mere og have haft en lejeaftale i hensigt af Eskesen.
                        Håber bare at Lieder leverer, det gør det lidt letter at tabe Julius
                        Vi har vel ikke tabt Eske forever, når vi har en tilbagekøbsklausul. Jeg ser også gerne en forbedret Eske tilbage, han er jo stadig meget ung.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          Vi har vel ikke tabt Eske forever, når vi har en tilbagekøbsklausul. Jeg ser også gerne en forbedret Eske tilbage, han er jo stadig meget ung.
                          Det tvivler jeg altså stærkt på at vi har..

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det tvivler jeg altså stærkt på at vi har..
                            Men hvis jeg nu fortolker frit fra leveren her - Så har begge parter meldt ud at et gensyn i fremtiden ville være glædeligt. Det kunne godt tyde på at vi har en tilbagekøbsklausul. Men det er selvfølgelig kun noget jeg antager. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...skesen-gensyn/ og https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...vel-for-altid/

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Ved god at det er vel det bedste for Eskesen at få en ny udfordring. Men håbede at det blev til en udleje. Det er selvfølgelig ikke Lieders ansvar. Mest går det vel til trænerteamet at man ikke kunne udvikle Julius videre og til uheldige skader og en derud resulterende skuffelse og nedgang af selvtillid.
                              Men for mig er det en høj pris at vi gav sådan en talentfuld spiller som repræsenterer "OB-dreng" på 110% for at få Lieder allerede nu. Ville hellere betale lidt kroner mere og have haft en lejeaftale i hensigt af Eskesen.
                              Håber bare at Lieder leverer, det gør det lidt letter at tabe Julius
                              Men prisen for at få Lieder før er ikke Julius.
                              Men ellers er jeg enig, det er synd at Julius’ gennembrud ikke kom.

                              Comment

                              Working...
                              X