Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen Mart Lieder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    30-årige Mart Lieder har haft et sort første år i OB, men er nu smertefri og træner ubesværet med holdet og er optimist. OB har ingen kommentarer til rygter.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af TBiddy Se indlæg
      Nu er jeg SE-fan og vil lige komme med et indspark her.

      Jeg synes det er tæt på skandaløst, at man starter løse rygter på den her måde ("JEG HAR EN KILDE!!!). Vi snakker om en spiller, der spillede tæt på fuld tid i samtlige kampe i sæsonen 2018/2019 og spillede tæt på fuld tid i alle kampe for SE i sæsonen 2019/2020. I sæsonerne forinden spillede han hhv. 33, 40 og 34 kampe i Holland.

      Så skifter han til OB og kan kun klare spilletid i fire kampe. Det kan man jo tænke lidt over. Han har misset flere kampe i sin tid i OB end han har samlet siden 2013.

      Jeg forstår sgu godt I er bitre over, at I har lavet årtiets værste byttehandel, men det falder tilbage på jeres sportschef. At anklage SE for at tilbageholde helbredsoplysninger, snyde OB og hvad fanden har vi, det er useriøst, og jeg synes sgu det er skammeligt, at en tilfældig type på et fanforum får pisket en stemning op om retssager og alt muligt.

      Tag jer sammen.
      Nu ved jeg ikke lige hvordan I kører tingene dernede, lidt nord for grænsen, men her er der højt til loftet, og ingen har vist beskyldt nogen for noget, men blot luftet forskellige teorier om hvorfor, hvordan og hvorledes.

      En enkelt, hidtil meget troværdig og respekteret forumbruger, bringer noget, og er helt åben omkring det.

      Tag det for hvad det er, og brug det til det du kan.

      Men tag lige samtidigt og find dine læsebriller frem, for du har vist ikke fået det hele med.

      Så på trods af din lidt temperamentale debut, så velkommen på forum - her er plads de(t) meste, også sønnejyer


      Mvh Admin (den ikke-Hekler-agtige slags)

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

        Nu ved jeg ikke lige hvordan I kører tingene dernede, lidt nord for grænsen, men her er der højt til loftet, og ingen har vist beskyldt nogen for noget, men blot luftet forskellige teorier om hvorfor, hvordan og hvorledes.

        En enkelt, hidtil meget troværdig og respekteret forumbruger, bringer noget, og er helt åben omkring det.

        Tag det for hvad det er, og brug det til det du kan.

        Men tag lige samtidigt og find dine læsebriller frem, for du har vist ikke fået det hele med.

        Så på trods af din lidt temperamentale debut, så velkommen på forum - her er plads de(t) meste, også sønnejyer


        Mvh Admin (den ikke-Hekler-agtige slags)
        LUUUUUVIN IT.....
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #94
          Synes da det var et godt bytte for AK Jacobsen, at Mart Lieder efter al sandsynlighed var blevet aflivet, såfremt han havde været en travhest, det minder vel lidt om den transfer OB lavede til Brøndby på Kaspar Dalgas. Hvor der handles, der spildes, og man vinder ikke hver gang, slet ikke som OB scouter......

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
            Synes da det var et godt bytte for AK Jacobsen, at Mart Lieder efter al sandsynlighed var blevet aflivet, såfremt han havde været en travhest, det minder vel lidt om den transfer OB lavede til Brøndby på Kaspar Dalgas. Hvor der handles, der spildes, og man vinder ikke hver gang, slet ikke som OB scouter......
            Problemet er at han aldrig skulle have været signet, heller ikke hvis han havde været i orden. Men vi kunne bytte ham tilbage med White.

            Comment

            Working...
            X