Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen: Velkommen hjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kasper Larsen: Velkommen hjem

    Lækkert lækkert lækkert

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kasper...r-hjem-til-ob/

    #2
    En ægte OB dreng. Lækkert, kom så med Daniel også

    Comment


      #3
      Nu skal man selvfølgelig ikke tage transfermarkt for mere end det er men værdisat til 1 mio euro og sammenholdes med Okore og Tverskov er da ok.
      Ser dog ud til at han spillede mindre og mindre til sidst i ligaen men er startet i alle kvalkampe.

      Erstatning for Leeuwin eller opgradering af Marko?

      Men velkommen til i hvert fald.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Velkommen tilbage! Det er bare fedt. Glæder mig meget.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Velkommen hjem.

          Comment


            #6
            Fedt med en rigtig OB’er!!

            Comment


              #7
              Velkommen hjem, Kasper!

              Comment


                #8
                Velkommen tilbage.

                Comment


                  #9
                  Velkommen hjem Kasper Larsen. Jeg er lige så glad som han selv er i den video der følger med nyheden. Passion for, og stoltheden over, at være stribede kan ikke købes for penge. Det er noget der findes helt der inde ;)
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    Rigtig fin signing. Larsen var et stort talent, hvilket over 50 u landskampe vidner om. Han havde det måske lidt svært i sin første tid i OB, hvor holdet sejlede rundt og der manglede ledere på banen, hvorfor ham og Høegh skulle bære meget på unge skuldre. Nu har han været ude og fået erfaring, hår på brystet, men måske ikke helt forløst sit talent, det er der så god mulighed for nu. En absolut rigtig og interessant signing. Gerne en spiller mere til det centrale forsvar (og WBs hvis man vil fastholde 3-5-2, så ser det efterhånden virkelig godt ud.

                    Comment


                      #11
                      Han ser godt nok fit ud - ikke noget hvalpefedt tilbage på ham da

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Velkommen hjem Kasper Larsen. Jeg er lige så glad som han selv er i den video der følger med nyheden. Passion for, og stoltheden over, at være stribede kan ikke købes for penge. Det er noget der findes helt der inde ;)
                        Ja, det varmer hjertet at høre ham.
                        Hvad vi manglede de sidste år var apiller med stor kulturbærerpotentiale. Der kommer vi god i gang med Oliver og Kasper. Ville være så fedt at få også Daniel Høegh tilbage.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Rigtig fin signing. Larsen var et stort talent, hvilket over 50 u landskampe vidner om. Han havde det måske lidt svært i sin første tid i OB, hvor holdet sejlede rundt og der manglede ledere på banen, hvorfor ham og Høegh skulle bære meget på unge skuldre. Nu har han været ude og fået erfaring, hår på brystet, men måske ikke helt forløst sit talent, det er der så god mulighed for nu. En absolut rigtig og interessant signing. Gerne en spiller mere til det centrale forsvar (og WBs hvis man vil fastholde 3-5-2, så ser det efterhånden virkelig godt ud.
                          Ja. Jeg håber virkelig det er en mere moden KL vi får hjem. I forhold til sin OB-tid synes jeg egentlig det ligner han har gjort det godt i udlandet, hvis vi ser bort for hans lidt underlige ophold i astana. Lige knap 50 kampe i æresdivisionen og fast mand på et svensk hold, som har blandet sig i toppen begge de sæsoner han var der. Det tyder klart på at vi får en bedre kasper Larsen hjem. Det ville varme mit hjerte så meget, hvis han kan gå ind og vise den klasse vi har savnet. Nu er han i sin bedste fodboldalder og må meget gerne toppe sin karriere.
                          desuden gør det langt fra noget at vi langt om længe får en rigtig dygtig header ned i det forsvar. Det har også været savnet i begge ender af banen.
                          endnu en dejlig signing. Det har sgu været glædeligt at være OB'er her i januar. Håber virkelig det også fortsætter fra februar og frem.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Ja. Jeg håber virkelig det er en mere moden KL vi får hjem. I forhold til sin OB-tid synes jeg egentlig det ligner han har gjort det godt i udlandet, hvis vi ser bort for hans lidt underlige ophold i astana. Lige knap 50 kampe i æresdivisionen og fast mand på et svensk hold, som har blandet sig i toppen begge de sæsoner han var der. Det tyder klart på at vi får en bedre kasper Larsen hjem. Det ville varme mit hjerte så meget, hvis han kan gå ind og vise den klasse vi har savnet. Nu er han i sin bedste fodboldalder og må meget gerne toppe sin karriere.
                            desuden gør det langt fra noget at vi langt om længe får en rigtig dygtig header ned i det forsvar. Det har også været savnet i begge ender af banen.
                            endnu en dejlig signing. Det har sgu været glædeligt at være OB'er her i januar. Håber virkelig det også fortsætter fra februar og frem.
                            KL mener selv han er mere moden nu https://fyens.dk/artikel/kasper-lars...sig-mere-moden

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                              Han ser godt nok fit ud - ikke noget hvalpefedt tilbage på ham da
                              Hvorfor skulle han også have det, når han ikke havde det for 5 år siden da han tog afsted?

                              Comment

                              Working...
                              X