Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen: Velkommen hjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Velkommen hjem, Kasper.

    Fed signing - OB i blodet, god alder, har fået en del kampe i udlandet, på et pænt niveau.

    Nu glæder vi os til at se lange bolde til den bagerste 1/4 af banen, bare blive afvist i luften, uanset om det er N’Doye el lign. Der husker jeg Kasper Larsen som outstanding god til at cleare dem væk.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

      Hvorfor skulle han også have det, når han ikke havde det for 5 år siden da han tog afsted?
      Det synes jeg så, at der var lidt af - eller, han har i hvert fald tabt sig lidt

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

        Det synes jeg så, at der var lidt af - eller, han har i hvert fald tabt sig lidt
        Sku' ha' gået til Louis Nielsen...

        Comment


          #19
          Spændende, velkommen hjem til Fyn! :)

          Comment


            #20
            Super signing
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Fremragende, velkommen hjem. Skønt at tidligere spillere gerne vil tilbage og være en del af det nye projekt.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Ja. Jeg håber virkelig det er en mere moden KL vi får hjem. I forhold til sin OB-tid synes jeg egentlig det ligner han har gjort det godt i udlandet, hvis vi ser bort for hans lidt underlige ophold i astana. Lige knap 50 kampe i æresdivisionen og fast mand på et svensk hold, som har blandet sig i toppen begge de sæsoner han var der. Det tyder klart på at vi får en bedre kasper Larsen hjem. Det ville varme mit hjerte så meget, hvis han kan gå ind og vise den klasse vi har savnet. Nu er han i sin bedste fodboldalder og må meget gerne toppe sin karriere.
                desuden gør det langt fra noget at vi langt om længe får en rigtig dygtig header ned i det forsvar. Det har også været savnet i begge ender af banen.
                endnu en dejlig signing. Det har sgu været glædeligt at være OB'er her i januar. Håber virkelig det også fortsætter fra februar og frem.
                Super dejligt at få Kasper Larsen hjem, og du har helt ret han var virkelig stærk i hovedspillet både i forsvar og på dødbolde i angrebet, Man kan være bekymret for hans skade sekvens, men det ser ud som om, at han ikke har været skadet det sidste år.

                Comment


                  #23
                  Velkommen hjem til Kasper Larsen. Er tosset med at få de gamle OB-drenge hjem, og synes personligt at han var dygtig og talentfuld sidst han var her. Udfordret af, at hele holdet sejlede. Det er forhåbentlig blevet bedre nu, hvorfor jeg også tror, at han kan spille mere stabilt.

                  Jeg er tosset med det!

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Velkommen hjem til Kasper Larsen. Er tosset med at få de gamle OB-drenge hjem, og synes personligt at han var dygtig og talentfuld sidst han var her. Udfordret af, at hele holdet sejlede. Det er forhåbentlig blevet bedre nu, hvorfor jeg også tror, at han kan spille mere stabilt.

                    Jeg er tosset med det!
                    Han var så én af dem der sejlede mest. Men han kan jo have udviklet sig. Jeg håber i hvertfald på det

                    Comment


                      #25
                      Jeg har nu heller aldrig set det store lys i ham. Men som set så mange gange før, så bliver folk herinde vilde i varmen, når en "rigtig" OB dreng vender snuden hjem. Håber jeg kommer til at æde mine ord, men jeg husker ham som alt for langsom og for mange simple fejl.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                        Jeg har nu heller aldrig set det store lys i ham. Men som set så mange gange før, så bliver folk herinde vilde i varmen, når en "rigtig" OB dreng vender snuden hjem. Håber jeg kommer til at æde mine ord, men jeg husker ham som alt for langsom og for mange simple fejl.
                        Jeg var heller ikke den vilde fan af KL inden han forlod OB men kunne da godt se nogle gode kvaliteter. Håber bare som alle andre at 5 år i udlandet har gjort ham bedre og mere modent i sit spil. Det jeg er mest bekymret over er hans skadesfrekvens. Det var jo nok derfor han ikke fik forlænget i Groningen, da han jo spillede næsten alt når han var klar.. Det var bare ofte at han ikke var. Har ikke fulgt så meget med i Sverige

                        Comment


                          #27
                          Ulrik Laursen

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Ulrik Laursen
                            Vi kan håbe det bliver en dejavu

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Ulrik Laursen
                              ?

                              Comment


                                #30
                                Ulrik Laursen blev også svinet lidt til i ungdomsårene, men vendte sejrrigt retur fra Skotland, jeg tror det gentager sig med Kasper, han skal dog ikke rejse til FCK efterfølgende....

                                Comment

                                Working...
                                X