Oprindeligt indsendt af MPL
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Emmanuel Sabbi
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
Nu har han forlænget med en måned så det kan han ikke før efter kontrakten udløber, men HVIS han ikke havde kunne han vel blive spilleberettiget i det transfervindue der er 1/7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJeg syntes ikke Sabbi har vist mig at han er en forstærkning. Han spiller fint men uden slutprodukt håber han stepper op i næste sæson.
I samtlige kampe jeg har set denne sæson har Babayan være væsentlig bedre en Sabbi
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Har desværre skrevet det samme for længe siden. Jeg kan ikke se hvad han bringer til OB.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Sabbi bringer enorm fart og gå på mod. Hvis han for et slutprodukt, så kan han hurtigt blive meget værd. Nu synes jeg ikke vi skal glemme f.eks. BIF og flere andre superliga klubber ville have ham. Lige netop hans fart, passer glimrende til os. Det er både noget vi mangler og noget som passer perfekt til JMs spillestil. Han skal selvfølgelig blive et flop, men jeg tror på han bliver rigtig god for os.
Noget andet er, at ham Kurzawa fra Esbjerg. Han ville virkelig pynte på venstrekanten.
OC
RJL - KL - JT - Jørgen
Sabbi - JD - JJT - Kurzawa
Frø - Jebali (eller Fenger?)
Det kan blive godt...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægSabbi bringer enorm fart og gå på mod. Hvis han for et slutprodukt, så kan han hurtigt blive meget værd. Nu synes jeg ikke vi skal glemme f.eks. BIF og flere andre superliga klubber ville have ham. Lige netop hans fart, passer glimrende til os. Det er både noget vi mangler og noget som passer perfekt til JMs spillestil. Han skal selvfølgelig blive et flop, men jeg tror på han bliver rigtig god for os.
Noget andet er, at ham Kurzawa fra Esbjerg. Han ville virkelig pynte på venstrekanten.
OC
RJL - KL - JT - Jørgen
Det kan blive godt...
Helt enig omkring Kurzawa
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægSabbi bringer enorm fart og gå på mod. Hvis han for et slutprodukt, så kan han hurtigt blive meget værd. Nu synes jeg ikke vi skal glemme f.eks. BIF og flere andre superliga klubber ville have ham. Lige netop hans fart, passer glimrende til os. Det er både noget vi mangler og noget som passer perfekt til JMs spillestil. Han skal selvfølgelig blive et flop, men jeg tror på han bliver rigtig god for os.
OC
RJL - KL - JT - Jørgen
Det kan blive godt...
Comment
-
OC
RJL - KL - JT - Jørgen
Det kan blive godt...
At vi overbød BIF giver ikke garanti for at vi har købt en stjerne.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
OC
RJL - KL - JT - Jørgen
Det kan blive godt...
En giftig angriber vil også pynte.Last edited by OleKBH; 29-06-2020, 07:26.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Kurzawa er jeg med på. Jeg synes vores største problem er vores centrale midtbane med både Drachmanns og JJT’s skadeshistorik.
En giftig angriber vil også pynte.
Comment
Comment