Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Emmanuel Sabbi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Spændende at se hvad der sker.
    Han kan vel ikke deltage i superligaen for OB i denne sæson selvom han skifter 1. Juli?

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...elser-igennem/. Spændende at se hvad der sker. Tænker ikke at Sabbi, har lyst til at blive i Hobro en dag mere end nødvendigt.
      Det er juridisk ret problematisk. Lad os forestille os at Sabbi bliver alvorligt skadet den 3. Juli i en superligakamp for Hobro. Så vil jeg godt vædde på at Hobro vil være de første til at løbe fra den regning og sende den videre til OB. Men samtidig er Hobro de første til at pive over hvor hård den her situation er for lige netop dem.

      Comment


        #78
        Jeg syntes det burde være sådan at Sabbi skifter til OB 30/6 men må ikke spille kamp før turneringen er slut for denne sæson

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg syntes det burde være sådan at Sabbi skifter til OB 30/6 men må ikke spille kamp før turneringen er slut for denne sæson
          Den løsning vil Hobro med garanti også stemme for.
          jeg tror dog også det er den løsning det ender med.
          puha, det bliver et hektisk og klamt nedrykningsspil vi ramler ind i mod hold som nu intet har at tabe.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg syntes det burde være sådan at Sabbi skifter til OB 30/6 men må ikke spille kamp før turneringen er slut for denne sæson
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Den løsning vil Hobro med garanti også stemme for.
            jeg tror dog også det er den løsning det ender med.
            puha, det bliver et hektisk og klamt nedrykningsspil vi ramler ind i mod hold som nu intet har at tabe.
            Er ikke så sikker om det ligger i Hobros interesse. De vil vel måske hellere har Sabbi med hvis der er knald eller fald kampe i hensigt af nedrykning. Til mindst hvis Sabbi forholder sig professionelt hvad man skulle forvente (en spiller uden den indstilling vil jeg ikke have i klubben).
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Den løsning vil Hobro med garanti også stemme for.
              jeg tror dog også det er den løsning det ender med.
              puha, det bliver et hektisk og klamt nedrykningsspil vi ramler ind i mod hold som nu intet har at tabe.
              Bliver vi ikke minimum nummer 8, så bliver det meget giftigt. Holdet har ikke opdaget endnu at hvert point tæller og sover kampene mod SIF og Sønderjyske må ikke gentages.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



                Er ikke så sikker om det ligger i Hobros interesse. De vil vel måske hellere har Sabbi med hvis der er knald eller fald kampe i hensigt af nedrykning. Til mindst hvis Sabbi forholder sig professionelt hvad man skulle forvente (en spiller uden den indstilling vil jeg ikke have i klubben).
                Selvfølgelig er det ikke i deres interesse. Men hans kontrakt udløber jo 30/6 og ikke når turneringen slutter. OB er jo heller ikke interesseret i at spille mod Hobro i Juli med Sabbi på holdet. På den anden måde kan man efter min mening løse det på den mindst dårlige måde for alle parter

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Selvfølgelig er det ikke i deres interesse. Men hans kontrakt udløber jo 30/6 og ikke når turneringen slutter. OB er jo heller ikke interesseret i at spille mod Hobro i Juli med Sabbi på holdet. På den anden måde kan man efter min mening løse det på den mindst dårlige måde for alle parter
                  Der gik om at OleKBH skrev at Hobro ville med garanti stemme for den løsning og det tror jeg ikke.
                  Det er svært at løse på en fair måde. Kontrakten løber ud den 30.6. men det var ja tænkt som "til sæsonslutning" og nu skaber Corona en helt særlig og uforventet situation hvor sæsonslutning og datoen 30.6. overraskende ligger ikke overens. Hvis jeg kigger objektivt på det så må vel sige at det ville være fair at lade Sabbi spille sæsonen færdig i Hobro. Vi ville ikke betale for ham i vintervinduet og tog dermed beslutning at hente ham først for næste sæson, så...
                  Hvad ville vi sige hvis Tverskov eller en anden havde skrevet med en anden klub fra 1.7.? Eller hvad skulle der ske med Barrett som har udløb den 30.6.. Må han til Bielefeld (hvis det holder) allerede den 1.7. eller kan vi ikke kræve at holde fast i ham til sidste kamp fordi vi ellers mangler en spiller i de sidste kampe?
                  Det er kompliceret og en meget særlig situation og for mig ville det være mest fair at rette sig med løsningen til idéen som stod bag de kontrakter og der er vel mere "til sæsonen slutter" end "datoen 30.6.".
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Der gik om at OleKBH skrev at Hobro ville med garanti stemme for den løsning og det tror jeg ikke.
                    Det er svært at løse på en fair måde. Kontrakten løber ud den 30.6. men det var ja tænkt som "til sæsonslutning" og nu skaber Corona en helt særlig og uforventet situation hvor sæsonslutning og datoen 30.6. overraskende ligger ikke overens. Hvis jeg kigger objektivt på det så må vel sige at det ville være fair at lade Sabbi spille sæsonen færdig i Hobro. Vi ville ikke betale for ham i vintervinduet og tog dermed beslutning at hente ham først for næste sæson, så...
                    Hvad ville vi sige hvis Tverskov eller en anden havde skrevet med en anden klub fra 1.7.? Eller hvad skulle der ske med Barrett som har udløb den 30.6.. Må han til Bielefeld (hvis det holder) allerede den 1.7. eller kan vi ikke kræve at holde fast i ham til sidste kamp fordi vi ellers mangler en spiller i de sidste kampe?
                    Det er kompliceret og en meget særlig situation og for mig ville det være mest fair at rette sig med løsningen til idéen som stod bag de kontrakter og der er vel mere "til sæsonen slutter" end "datoen 30.6.".
                    Det er fedt at du som fan kan tænke så klart :) ... det er ikke nemt.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg syntes det burde være sådan at Sabbi skifter til OB 30/6 men må ikke spille kamp før turneringen er slut for denne sæson
                      Det lyder som en løsning ingen vil få noget ud af.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                        Det lyder som en løsning ingen vil få noget ud af.
                        Vil det ikke også være mest fair at ingen drager nytte af situationen som Corona har skabt? Kan ikke se hvordan man finder en løsning begge drager lige stor fordel af?

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Der gik om at OleKBH skrev at Hobro ville med garanti stemme for den løsning og det tror jeg ikke.
                          Det er svært at løse på en fair måde. Kontrakten løber ud den 30.6. men det var ja tænkt som "til sæsonslutning" og nu skaber Corona en helt særlig og uforventet situation hvor sæsonslutning og datoen 30.6. overraskende ligger ikke overens. Hvis jeg kigger objektivt på det så må vel sige at det ville være fair at lade Sabbi spille sæsonen færdig i Hobro. Vi ville ikke betale for ham i vintervinduet og tog dermed beslutning at hente ham først for næste sæson, så...
                          Hvad ville vi sige hvis Tverskov eller en anden havde skrevet med en anden klub fra 1.7.? Eller hvad skulle der ske med Barrett som har udløb den 30.6.. Må han til Bielefeld (hvis det holder) allerede den 1.7. eller kan vi ikke kræve at holde fast i ham til sidste kamp fordi vi ellers mangler en spiller i de sidste kampe?
                          Det er kompliceret og en meget særlig situation og for mig ville det være mest fair at rette sig med løsningen til idéen som stod bag de kontrakter og der er vel mere "til sæsonen slutter" end "datoen 30.6.".
                          Ja det er mega kompliceret. Men jeg ser altså ingen problem i at Tverskov skiftede 30/6 selvom turneringen ikke var slut hvis hans kontrakt udløb. Hvis han nu var blevet solgt til en udenlandsk klub kunne man lave en ny forhandling.
                          Men i dette tilfælde udløber Sabbis kontrakt og han er en fri mand.
                          Syntes bare ikke at han skulle have lov til at spille kampe for en anden superligaklub før turneringen slutter da det kan give evt konflikt situationer om fairplay

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Vil det ikke også være mest fair at ingen drager nytte af situationen som Corona har skabt? Kan ikke se hvordan man finder en løsning begge drager lige stor fordel af?

                            For mig ville den bedste løsning være en, hvor Sabbi ikke bare kommer til at sidde og glo fodbold fordi han ikke må spille. Det ville ikke give mening at skulle skifte til OB for så at skulle sidde ude resten af sæsonen. Så må han blive i Hobro til sæsonen slutter, hvis det skal være det. Det var jo også sådan det oprindeligt skulle være.

                            ​​​​​
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg


                              For mig ville den bedste løsning være en, hvor Sabbi ikke bare kommer til at sidde og glo fodbold fordi han ikke må spille. Det ville ikke give mening at skulle skifte til OB for så at skulle sidde ude resten af sæsonen. Så må han blive i Hobro til sæsonen slutter, hvis det skal være det. Det var jo også sådan det oprindeligt skulle være.

                              ​​​​​
                              Fair nok. Hobro skal så også tage ansvaret forsikringsmæssigt osv. i tilfælde af at Sabbi blive skadet i den periode efter hans kontrakt med dem er udløbet. Og så vil jeg de også gå ud fra at de også er villige til at betale ham den samme løn som han ellers havde fået fra den 1/7 i OB.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg


                                For mig ville den bedste løsning være en, hvor Sabbi ikke bare kommer til at sidde og glo fodbold fordi han ikke må spille. Det ville ikke give mening at skulle skifte til OB for så at skulle sidde ude resten af sæsonen. Så må han blive i Hobro til sæsonen slutter, hvis det skal være det. Det var jo også sådan det oprindeligt skulle være.

                                ​​​​​
                                Jeg er bare ikke enig her. Men fair nok

                                Comment

                                Working...
                                X