Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Emmanuel Sabbi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Den simpleste løsning ville vel være at slutte sæsonen, måske at spille grundspillet s sidste to runder og tager det som afslutstilling. Tror mere og mere at det kan ikke bringes færdig på en seriøs måde med alle de kampe som mangler. Smittede spiller og hele holdet er ude for 14 dage (uden træning og mangler to kamprunder) og skal spille derefter direkte igen i ligaen som her i Tyskland med Dynamo Dresden, det er ja syndsygt.
    Hvis vi spiller færdig så synes der skulle blive fastlagt at alle kontrakten forlænges til sæsonslut. Måske kan man finde sådan en løsning fælles med spillerforening og divisionsforening.
    Det er jeg næsten enig i, men er det retfærdigt?
    Et tÆNkt eksempel Silkeborg taber ikke flete kampe i denne sæson. Så er de reddet. Men spilles der 2 kampe og selvom de vinder dem rykker de ud.
    Så heller ikke 100% retfærdigt.
    Der findes ingen skydsikker løsning med mindre man skyder sæsonstarten for næste sæson til februar.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Det er jeg næsten enig i, men er det retfærdigt?
      Et tÆNkt eksempel Silkeborg taber ikke flete kampe i denne sæson. Så er de reddet. Men spilles der 2 kampe og selvom de vinder dem rykker de ud.
      Så heller ikke 100% retfærdigt.
      Der findes ingen skydsikker løsning med mindre man skyder sæsonstarten for næste sæson til februar.
      Ja, der findes ingen retfærdig løsning. Kun den mindst dårligste. Desværre.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Jeg taler ikke for at det er sportslig retfærdigt. Men juridisk har Sabbi og EFBs lejesvende en kontrakt der udløber. Kan man tvinge folk til at blive på en kontrakt der er udløbet?
        Meget enig. Derfor er det også vigtigt man finder en indbyrdes aftale så alle er tilfredse

        Comment


          Hobro indkalder til Sabbi forhandlinger

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-forhandlinger

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hobro indkalder til Sabbi forhandlinger

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-forhandlinger
            Helt fint hvis Sabbi spiller videre i Hobro til denne sæson er færdig, men de skal godtgøre OB ved en alvorlig skade til Sabbi. Hvis korsbåndet bliver revet over i juli, så skal der penge på bordet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg

              Helt fint hvis Sabbi spiller videre i Hobro til denne sæson er færdig, men de skal godtgøre OB ved en alvorlig skade til Sabbi. Hvis korsbåndet bliver revet over i juli, så skal der penge på bordet.
              Enig i at Hobro skal påtage sig dette ansvar. Går ud fra Hobro samtidig tilbyder forlængelse med alle deres spillere der har udløb 30/6, ellers er det hykleri af værste skuffe.

              Comment


                Sabbi mener selv han er OB’er fra 1/7

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-fra-1-juli/

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Sabbi mener selv han er OB’er fra 1/7

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-fra-1-juli/
                  Det mener jeg også han er. At han så ikke har licens til at spille kampe før turneringen er slut er en anden sag

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Det mener jeg også han er. At han så ikke har licens til at spille kampe før turneringen er slut er en anden sag
                    Hvis han må træne uden licens må tiden bruges på at finde noget samspil med de nye holdkammerater.


                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Hvis han må træne uden licens må tiden bruges på at finde noget samspil med de nye holdkammerater.

                      Præcis. Hans kontrakt udløber 30/6 og længere er den ikke

                      Comment


                        Der er bestemt en stor værdi i at tidligt blive en del af det nye hold og stab, både på fodboldbanen og socialt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Sabbi mener selv han er OB’er fra 1/7

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-fra-1-juli/
                          Det er han også, det har han en underskrevet kontrakt på. Jeg tvivler iøvrigt på Hobro har råd til at betale den løn plus afskrivning på hans sign-on fee som han får i OB.

                          Comment


                            Kühnel’s kommunikation i denne sag er tåkrummende pinlig, og alene pga. måden Hobro forsøger at presse en Sabbi forlængelse igennem via medierne, håber jeg at Sabbi og OB står fast på deres kontrakt. Jeg kan simpelthen umuligt forestille mig en løsning der hedder at Sabbi er Hobro spiller sæsonen ud. Den eneste måde han vil kunne spille sæsonen færdig i Hobro vil imo. være som OB spiller på en kort lejeaftale hvor Hobro betaler hans fulde løn og kompensere OB for lejeaftalen på en måde hvor OB ikke står som tabere ved en eventuelt Sabbi skade.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Sabbi mener selv han er OB’er fra 1/7

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-fra-1-juli/
                              Han forholder sig til en kontrakt han har underskrevet. Han siger vel ikke noget forkert, og det ville være underligt hvis han udtalte han så sig selv som Hobro spiller den 1.juli.

                              Comment


                                Jeg vil skide på Hobro og deres kamp for overlevelse. Den 1. juli skal Sabbi stille til træning i Odense, uanset om han først er spilleberettiget efter sæsonen.
                                Vi skal ikke risikere at han bliver skadet i kamp for Hobro!!

                                Comment

                                Working...
                                X