Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Startopstilling foråret 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Startopstilling foråret 2020

    Med inspiration fra JJT: https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ne-forkrampet/ og planket fra Kielberg i Hyllegaard tråden, så er det tid til at kigge på startopstillingen til det kommende halve år. Transfervinduet er ved at åbne og der er allerede sket lidt:

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...amarbejdsklub/

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...dtbanespiller/

    Sidste vindue med JH og samtidigt første med MH.

    ”Der kan blive tale om salg af mange forskellige. Oplagte salgs emner af forskellige årsager.
    Baskim
    Tverskov
    Greve
    Barrett
    Ryan
    Derudover forsvinder der en håndfuld til sommer senest.
    Der skal nyt blod til truppen for at udvikle den. De unge der ikke får spilletid skal ud til mindre klubber og genstartes.”

    3-5-2, 4-4-2 eller 4-5-1?

    Som jeg ser det nu (og alle er fri af skader):

    Oliver
    Leeuwin. Tverskov. Marco.
    Ryan. Kløve. Drachmann. Aron. JBL.
    Baskim. Sander.

    Bernat./Mande.
    (AJA). Obbekjær. Lund.
    Frøkjær. Greve. JJT. Opondo. Madu.
    Jebali. AK.

    AJA er der endnu ikke forlænget med, Harboe har vist ikke fået debut endnu og mon ikke Hyllegaard skal have noget tilvænning før han ses i truppen ..Eskesen har vi desværre ikke set meget til ..

    Vil så meget meget gerne have at der hentes en profil til centerforsvaret og Marco glider ind som reserve mens AJA sendes retur ... ikke fordi jeg har noget imod AJA men det er der OB allermest skal styrkes ... samt en holdbar VB.
    og så skal der nogle forlængelser på bordet ...


    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Tror ikke på et salg af Ryan eller Tverskov. Tverskov var bare ikke gid nok i efteråret at trække opmærksomheden fra andre ligaer (formoder han har en klausul i kontrakten for et europaeventyr) og vi vil vel ikke sælger ham til en konkurrent. Og Ryan skrev lige forlængelsen selvom der blev talt om interesse fra MLS sidste sommer. JM sagde at han frygter mest et Bashkim-salg og tror at JH og MH vil gøre alt at holde fast i topscoreren.
    Håber meget vi går efter Daniel Høegh. Hvis det ville lykke og vi rydder lidt op på midtbanen (især ned en udleje for Eskesen som har brug for spilletid) så er jeg rigtig tilfreds
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Med inspiration fra JJT: https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ne-forkrampet/ og planket fra Kielberg i Hyllegaard tråden, så er det tid til at kigge på startopstillingen til det kommende halve år. Transfervinduet er ved at åbne og der er allerede sket lidt:

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...amarbejdsklub/

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...dtbanespiller/

      Sidste vindue med JH og samtidigt første med MH.

      ”Der kan blive tale om salg af mange forskellige. Oplagte salgs emner af forskellige årsager.
      Baskim
      Tverskov
      Greve
      Barrett
      Ryan
      Derudover forsvinder der en håndfuld til sommer senest.
      Der skal nyt blod til truppen for at udvikle den. De unge der ikke får spilletid skal ud til mindre klubber og genstartes.”

      3-5-2, 4-4-2 eller 4-5-1?

      Som jeg ser det nu (og alle er fri af skader):

      Oliver
      Leeuwin. Tverskov. Marco.
      Ryan. Kløve. Drachmann. Aron. JBL.
      Baskim. Sander.

      Bernat./Mande.
      (AJA). Obbekjær. Lund.
      Frøkjær. Greve. JJT. Opondo. Madu.
      Jebali. AK.

      AJA er der endnu ikke forlænget med, Harboe har vist ikke fået debut endnu og mon ikke Hyllegaard skal have noget tilvænning før han ses i truppen ..Eskesen har vi desværre ikke set meget til ..

      Vil så meget meget gerne have at der hentes en profil til centerforsvaret og Marco glider ind som reserve mens AJA sendes retur ... ikke fordi jeg har noget imod AJA men det er der OB allermest skal styrkes ... samt en holdbar VB.
      og så skal der nogle forlængelser på bordet ...

      Håber godt nok på noget bedre end Marco Lund i start 11. Han er på sit bedste kun lige til nøds god nok.
      Skal vi flytte os skal leeuwins niveau være “bottom line” i forsvaret. Skal det være rigtig godt skal det være Tverskov

      Er stadig ikke oppe at ringe over den midtbane. Alt for meget lunkent vand. Der mangler virkelig noget for at løfte os til noget hvor man tænker at Top 6 er hjemme 3 ud af 4 gange. Eller hvert år som Thorborgs ambitioner er. Det klinger bare hult pt. Lyder mere som et ønske end realistiske ambitioner

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Med inspiration fra JJT: https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ne-forkrampet/ og planket fra Kielberg i Hyllegaard tråden, så er det tid til at kigge på startopstillingen til det kommende halve år. Transfervinduet er ved at åbne og der er allerede sket lidt:

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...amarbejdsklub/

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...dtbanespiller/

        Sidste vindue med JH og samtidigt første med MH.

        ”Der kan blive tale om salg af mange forskellige. Oplagte salgs emner af forskellige årsager.
        Baskim
        Tverskov
        Greve
        Barrett
        Ryan
        Derudover forsvinder der en håndfuld til sommer senest.
        Der skal nyt blod til truppen for at udvikle den. De unge der ikke får spilletid skal ud til mindre klubber og genstartes.”

        3-5-2, 4-4-2 eller 4-5-1?

        Som jeg ser det nu (og alle er fri af skader):

        Oliver
        Leeuwin. Tverskov. Marco.
        Ryan. Kløve. Drachmann. Aron. JBL.
        Baskim. Sander.

        Bernat./Mande.
        (AJA). Obbekjær. Lund.
        Frøkjær. Greve. JJT. Opondo. Madu.
        Jebali. AK.

        AJA er der endnu ikke forlænget med, Harboe har vist ikke fået debut endnu og mon ikke Hyllegaard skal have noget tilvænning før han ses i truppen ..Eskesen har vi desværre ikke set meget til ..

        Vil så meget meget gerne have at der hentes en profil til centerforsvaret og Marco glider ind som reserve mens AJA sendes retur ... ikke fordi jeg har noget imod AJA men det er der OB allermest skal styrkes ... samt en holdbar VB.
        og så skal der nogle forlængelser på bordet ...

        Selvom Aron er en ubekendt størrelse tror jeg også at det bliver den foretrukne start11 som du har listet øverst, med mindre der sker andet på transfersiden. Jeg ser også gerne en markant forstærkning til forsvaret som vil sende Marco på bænken og det tror jeg også at vi får. Får vi det er jeg egentligt ok tilfreds med truppen og så kan jeg godt leve med at den primært bare står på oprydning af truppen for resten af vinduet. AJA skal tilbage til Hjørring og Eske skal videre, på lån er stadig mit håb, men jeg må desværre indrømme at jeg ikke tror han kommer til at spille en stor rolle under Michelsen igen. Det vil så efterlade Greve, Opondo, JJT og Frøkjær hvilket jeg stadig synes er mange til at slås om indhop mm. og selvom jeg egentligt synes at Greve er den af de 4 nævnte som har været bedst for os i efteråret synes jeg det er ham der skal sendes videre hvis der skal siges farvel til en mere ud over Eske. Får vi et lille bud på AK synes jeg heller ikke der er grund til at holde på ham i foråret. Han vil sagtens kunne spille en rolle for os i foråret, men jeg tror ikke at den bliver særligt stor og kan de lønkroner smides efter en klasse forsvare vl det være at foretrække.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

          Selvom Aron er en ubekendt størrelse tror jeg også at det bliver den foretrukne start11 som du har listet øverst, med mindre der sker andet på transfersiden. Jeg ser også gerne en markant forstærkning til forsvaret som vil sende Marco på bænken og det tror jeg også at vi får. Får vi det er jeg egentligt ok tilfreds med truppen og så kan jeg godt leve med at den primært bare står på oprydning af truppen for resten af vinduet. AJA skal tilbage til Hjørring og Eske skal videre, på lån er stadig mit håb, men jeg må desværre indrømme at jeg ikke tror han kommer til at spille en stor rolle under Michelsen igen. Det vil så efterlade Greve, Opondo, JJT og Frøkjær hvilket jeg stadig synes er mange til at slås om indhop mm. og selvom jeg egentligt synes at Greve er den af de 4 nævnte som har været bedst for os i efteråret synes jeg det er ham der skal sendes videre hvis der skal siges farvel til en mere ud over Eske. Får vi et lille bud på AK synes jeg heller ikke der er grund til at holde på ham i foråret. Han vil sagtens kunne spille en rolle for os i foråret, men jeg tror ikke at den bliver særligt stor og kan de lønkroner smides efter en klasse forsvare vl det være at foretrække.
          Der er vidst stadig en lille tvivl om hvorvidt AK har udløb 30/6 eller 31/12. Jeg syntes stadig at AK har en plads i truppen og han skal ikke bare væk for hver en pris mm hans løn forhindrer den næste store profil fra at blive hentet

          Comment


            #6
            Ser ikke ud til vi er styrket på trods af 2 tilgange og 2 forlængelser ..

            Oliver
            AJA. Tverskov. Marco
            Ryan. Kløve. Drachmann. Aron. JBL
            Kadrii. Jebali.

            Mande/Bernat
            Obbekjær
            Oliver. Opondo. JJT. Greve. Madu.
            AK. Sander.

            Eskesen., Harboe., Frøkjær., Hyllegaard.

            Hold nu op hvor jeg håber på nye CB ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Lige nu er start11 klart svækket. Man kan håbe på et par ting eller tre ifht foråret:

              1 - ikke flere salg af nøglespillere

              2 - hent Sabbi omgående (også uden salg af nøglespillere, men hvis salg skal det være Jebali)

              3 - hent SOM MINIMUM en stærk(!) CF

              Så kan vi stille en ret stærk 11’er og jeg er ærligt ret fjollet med transfervinduet allerede :)

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                Lige nu er start11 klart svækket. Man kan håbe på et par ting eller tre ifht foråret:

                1 - ikke flere salg af nøglespillere

                2 - hent Sabbi omgående (også uden salg af nøglespillere, men hvis salg skal det være Jebali)

                3 - hent SOM MINIMUM en stærk(!) CF

                Så kan vi stille en ret stærk 11’er og jeg er ærligt ret fjollet med transfervinduet allerede :)
                En stærk cf. vil jeg også mene vil være det vigtigste. Vi har forhåbentlig en skadefri trup at starte med, og jeg mener at Jebali kan gøre en forskel i de kampe hvor han er i godt spillehumør, så han må gerne blive i foråret også.

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Hvis man leger med tanken at der hentes en CF og en VB inden næste sæson går igang og Barret,Eske,Madu og AK forlader os må vi sige at vi har en pænt stærk 18 mandstrup vi starter op med

                  Oliver
                  Mandé
                  Ryan
                  Tver
                  Ny CF
                  AJA
                  Oli
                  Ny VB
                  Drachmann
                  JJ
                  Kløve
                  Aron
                  Sabbi
                  Opondo
                  Sander
                  Jebali
                  Kadrii
                  Lieder

                  Udeladt: Bernat,Obbekjær,Marco,Greve,Frøkjær,Hyllegaard og Harboe

                  Ikke mange fripladser. Jacob får svært ved at holde alle tilfredse og talenterne kan blive tilsidesat. Hvis der skal hentes endnu flere profiler ind vil man blive nød til at tage nogle rigtig svære valg for jeg kan ikke rigtig se hvem af de 18 der skal ud. AJA er måske en af de yderligste men han dækker 2 pladser. Det samme med Oli.

                  Flere af dem på tribunen kan umuligt hellere være tilfredse. Så samtidig med det ville være lækkert med 1-2 profiler mere ind næste sommer er det bare svært at se ske uden en udrensning

                  Comment


                    #10
                    Kløve og Opondo og måske Aron .. JJ skal også vise noget kontinuerligt ... kan ikke forestille mig at vi efter sommerferien har alle fire angribere ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvis man leger med tanken at der hentes en CF og en VB inden næste sæson går igang og Barret,Eske,Madu og AK forlader os må vi sige at vi har en pænt stærk 18 mandstrup vi starter op med

                      Oliver
                      Mandé
                      Ryan
                      Tver
                      Ny CF
                      AJA
                      Oli
                      Ny VB
                      Drachmann
                      JJ
                      Kløve
                      Aron
                      Sabbi
                      Opondo
                      Sander
                      Jebali
                      Kadrii
                      Lieder

                      Udeladt: Bernat,Obbekjær,Marco,Greve,Frøkjær,Hyllegaard og Harboe

                      Ikke mange fripladser. Jacob får svært ved at holde alle tilfredse og talenterne kan blive tilsidesat. Hvis der skal hentes endnu flere profiler ind vil man blive nød til at tage nogle rigtig svære valg for jeg kan ikke rigtig se hvem af de 18 der skal ud. AJA er måske en af de yderligste men han dækker 2 pladser. Det samme med Oli.

                      Flere af dem på tribunen kan umuligt hellere være tilfredse. Så samtidig med det ville være lækkert med 1-2 profiler mere ind næste sommer er det bare svært at se ske uden en udrensning
                      JJT skal også ud

                      Comment


                        #12
                        Oliver
                        KL. Tverskov. Ny/AJA/ML
                        Ryan. Kløve. Drachmann. Aron. JBL.
                        Baskim. Sander.

                        Bernat./Mande.
                        AJA/ML Obbekjær. Lund.
                        Frøkjær. Greve. JJT. Opondo. Madu.
                        Jebali. AK.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #13
                          Oliver
                          Ryan, Kasper, Tverskov, JBL
                          Kløve, Drachmann, Aron
                          Sabbi, Sander, Bashkim

                          Okay, har snydt lidt og fremskrevet Sabbi på tilgangssiden

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Oliver
                            Ryan, Kasper, Tverskov, JBL
                            Kløve, Drachmann, Aron
                            Sabbi, Sander, Bashkim

                            Okay, har snydt lidt og fremskrevet Sabbi på tilgangssiden
                            Tænkte det samme også en opstilling jeg hælder til for at få flere af vores offensive i spil

                            Comment


                              #15
                              Jeg er ret sikker på at det ligner en 4-4-2.

                              Comment

                              Working...
                              X