Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Startopstilling foråret 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg er ret sikker på at det ligner en 4-4-2.
    Hvorfor?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Oliver
      Ryan, Kasper, Tverskov, JBL
      Kløve, Drachmann, Aron
      Sabbi, Sander, Bashkim

      Okay, har snydt lidt og fremskrevet Sabbi på tilgangssiden
      Så har vi vildt mange reserver til centermidt ... forstår stadig ikke stigningen af AJA ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Hvorfor?
        OC
        Ryan Tverskov Larsen Barrett/OL
        Sabbi Drachmann Island Kløve
        Jebali Bashkim

        Jeg tror at det er den der bliver gået med

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Så har vi vildt mange reserver til centermidt ... forstår stadig ikke stigningen af AJA ..
          AJA vil være første reserve til 3 af de 4 pladser i bagkæden, så han vil ofte komme i kamp. Desuden vil han være en del af et godt træningsmiljø hvor der er kamp om pladserne. Tror vi kommer til at se meget mindre til Marco.

          Tænker Greve og Eske får nye adresser.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

            OC
            Ryan Tverskov Larsen Barrett/OL
            Sabbi Drachmann Island Kløve
            Jebali Bashkim

            Jeg tror at det er den der bliver gået med
            Og dog er jeg i tvivl hvilken målmand jeg ville bruge. Jeg ser større potentiale i Bernat. Men ville det være et for stort sats at skifte nu

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

              AJA vil være første reserve til 3 af de 4 pladser i bagkæden, så han vil ofte komme i kamp. Desuden vil han være en del af et godt træningsmiljø hvor der er kamp om pladserne. Tror vi kommer til at se meget mindre til Marco.

              Tænker Greve og Eske får nye adresser.
              Men hvis OB vil have Obbekjær mere frem og på sigt erstatte Tverskov ved salg eller selv sælges så bør han vel stå foran AJA .. og så er der stadig 2xLund ..

              Kasper. Tverskov.
              AJA. Obbekjær.
              Lund. Lund.

              Kasper. Tverskov. AJA
              Lund. Obbekjær. Lund.

              så syntes jeg faktisk ikke at vi er super meget styrket ..

              Men ja, Oliver Lund kan tage et backplads for JBL eller Ryan men så er Madu da noget i overskud ...

              men ville være rart med et par reelle træningskampe eller at JM meldte noget ud om startopstilling ..
              Last edited by Plum; 18-01-2020, 09:46.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                Og dog er jeg i tvivl hvilken målmand jeg ville bruge. Jeg ser større potentiale i Bernat. Men ville det være et for stort sats at skifte nu
                Nååå, Oliver er udpeget som første målma d og gjorde det fint. Selv hvis du skulle gave ret at potentialetet er større så er det for tidligt for HC.
                Vi gik sikker lidt risiko at sætte på en meget ung målmand og gav ud et klart hierarkie, det kunne let blive meget ondt at ødelægge hierarkiet.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Jeg er ret sikker på at det ligner en 4-4-2.
                  Jeg er ret sikker på at vi fastholder 3-5-2, eller 3-4-3.

                  Comment


                    #24
                    Læste at Drachmann var skadet. Nogen, der ved om det er slemt, og om han bliver klar til første kamp?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Men hvis OB vil have Obbekjær mere frem og på sigt erstatte Tverskov ved salg eller selv sælges så bør han vel stå foran AJA .. og så er der stadig 2xLund ..

                      Kasper. Tverskov.
                      AJA. Obbekjær.
                      Lund. Lund.

                      Kasper. Tverskov. AJA
                      Lund. Obbekjær. Lund.

                      så syntes jeg faktisk ikke at vi er super meget styrket ..

                      Men ja, Oliver Lund kan tage et backplads for JBL eller Ryan men så er Madu da noget i overskud ...

                      men ville være rart med et par reelle træningskampe eller at JM meldte noget ud om startopstilling ..
                      Vi er nok ikke styrket, og spiller vi med tre bagerst så er AJA jo i startopstillingen. Men vi har fået udskiftet en med en kort kontrakt med en med en lang. I det forrige vindue fik vi styrket offensiven, og næste gang må det være midtbanen. Sabbi hjælper på der, og det vil være rigtig godt hvis han starter nu. Hvis vi skal styrket ud så skal der lande en CFer mere, og det sker næppe og slet ikke hvis det primært bliver 4-4-2.
                      det er spændende om vi er stabile og gode nok til top 6.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Vi er nok ikke styrket, og spiller vi med tre bagerst så er AJA jo i startopstillingen. Men vi har fået udskiftet en med en kort kontrakt med en med en lang. I det forrige vindue fik vi styrket offensiven, og næste gang må det være midtbanen. Sabbi hjælper på der, og det vil være rigtig godt hvis han starter nu. Hvis vi skal styrket ud så skal der lande en CFer mere, og det sker næppe og slet ikke hvis det primært bliver 4-4-2.
                        det er spændende om vi er stabile og gode nok til top 6.
                        Enig i en CF mere hvis vi skal spille 3-5-2 / 3-4-3. Håber at KL som min er på niveau med Leeuwin ..

                        men nok styrket samlet set ..

                        Larsen for Leeuwin
                        AJA for AJA

                        Aron er en tilføjelse
                        Hyllegaard er en tilføjelse

                        Bernat har forlænget
                        Jakob Vestergaard Jessen er tilføjet akademiet
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Vi er nok ikke styrket, og spiller vi med tre bagerst så er AJA jo i startopstillingen. Men vi har fået udskiftet en med en kort kontrakt med en med en lang. I det forrige vindue fik vi styrket offensiven, og næste gang må det være midtbanen. Sabbi hjælper på der, og det vil være rigtig godt hvis han starter nu. Hvis vi skal styrket ud så skal der lande en CFer mere, og det sker næppe og slet ikke hvis det primært bliver 4-4-2.
                          det er spændende om vi er stabile og gode nok til top 6.
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Enig i en CF mere hvis vi skal spille 3-5-2 / 3-4-3. Håber at KL som min er på niveau med Leeuwin ..

                          men nok styrket samlet set ..

                          Larsen for Leeuwin
                          AJA for AJA

                          Aron er en tilføjelse
                          Hyllegaard er en tilføjelse

                          Bernat har forlænget
                          Jakob Vestergaard Jessen er tilføjet akademiet
                          Tror altså ikke der kommer en CF mere mm der sker noget uventet eller vi sælger igen. De er 5 mand til 2-3 pladser plus Oli som backup. Det er mere end rigeligt. Så skulle man ikke have hentet AJA tilbage

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                            Jeg er ret sikker på at vi fastholder 3-5-2, eller 3-4-3.
                            Vi må se. Der blev spillet 4-4-2 hele kampen idag men det var måske bare fordi der ikke var forsvarsspillere nok til 2*3-5-2. Jeg syntes bare vi skulle overveje 4-4-2 igen når vi har/får så mange offensive profiler.
                            Hvorfor spilde en plads på AJA i forsvaret hvis det betyder at en spiller som Sabbi,Sander eller Jebali ryger på bænken? AK var rigtig god idag og ser altså bedre ud som venstrekant end Sander har gjort når han har fået spilletid på den plads.

                            Tverskov og Kasper burde være nok til at holde styr på det forsvar sammen med Drachmann foran dem. Så giver det plads til flere af vores offensive stjerner

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                              Tror altså ikke der kommer en CF mere mm der sker noget uventet eller vi sælger igen. De er 5 mand til 2-3 pladser plus Oli som backup. Det er mere end rigeligt. Så skulle man ikke have hentet AJA tilbage
                              Helt enig ... som tidligere skrevet så forstår jeg ikke signingen af AJA .....
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Helt enig ... som tidligere skrevet så forstår jeg ikke signingen af AJA .....
                                Man skulle have haft mere is i maven for at se om noget andet spændende dukkede op.

                                Comment

                                Working...
                                X