Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Startopstilling foråret 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Enig i en CF mere hvis vi skal spille 3-5-2 / 3-4-3. Håber at KL som min er på niveau med Leeuwin ..

    men nok styrket samlet set ..

    Larsen for Leeuwin
    AJA for AJA

    Aron er en tilføjelse
    Hyllegaard er en tilføjelse

    Bernat har forlænget
    Jakob Vestergaard Jessen er tilføjet akademiet
    Kan ikke få øje på OB skulle være styrket i forsvaret. Kasper Larsen skal have lært meget hvis han skal holde samme niveau som Ramon.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Kan ikke få øje på OB skulle være styrket i forsvaret. Kasper Larsen skal have lært meget hvis han skal holde samme niveau som Ramon.
      Jeg vil mene Kasper er bedre med bolden. Det kan gøre Tverskov bedre.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Jeg vil mene Kasper er bedre med bolden. Det kan gøre Tverskov bedre.
        Og husker Kasper som god med hovedstød. Og der mangler vi noget i forsvaret og også ved offensive dødbolde.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

          Jeg er ret sikker på at vi fastholder 3-5-2, eller 3-4-3.
          Det er jeg også. Jeg tror OB tester 3-4-3 af igen. Kasper Larsen har spillet i tremands-forsvar i Sverige, og det tror jeg egentlig også vil fortsætte så længe vi har backs med forcer i det offensive. Men det er klart at bliver det ikke bedre end i efteråret, så tror jeg vi går over i en 4-4-2, da jeg ikke tror vi kan få de dygtige offensivspillere passet ind i 3-5-2. Synes dog at JM insisterede på 3-4-3 for længe i efteråret, så jeg tror det er en mission han vil lykkedes med, nu når han har tiden til at implementere det. Også selvom den så hed 4-4-2 i dag.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Kan ikke få øje på OB skulle være styrket i forsvaret. Kasper Larsen skal have lært meget hvis han skal holde samme niveau som Ramon.
            Nu skriver jeg specifikt at jeg håber at Kasper er på niveau med Leeuwin og så har vi trods alt fået to spillere mere .. de trækker forhåbentligt ikke niveauet ned ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Det er jeg også. Jeg tror OB tester 3-4-3 af igen. Kasper Larsen har spillet i tremands-forsvar i Sverige, og det tror jeg egentlig også vil fortsætte så længe vi har backs med forcer i det offensive. Men det er klart at bliver det ikke bedre end i efteråret, så tror jeg vi går over i en 4-4-2, da jeg ikke tror vi kan få de dygtige offensivspillere passet ind i 3-5-2. Synes dog at JM insisterede på 3-4-3 for længe i efteråret, så jeg tror det er en mission han vil lykkedes med, nu når han har tiden til at implementere det. Også selvom den så hed 4-4-2 i dag.
              Jeg syntes simpelthen ikke vores vores midtbane kvalitet er god nok til at spille med kun 2 centrale på midten hvor det ofte endte ud i noget 5-2-3 til tider. Og det hang bare ikke sammen. Jeg skal ikke kunne sige at 4-4-2 bliver meget bedre, men syntes bare det skal prøves af da man så har kanter(fx Kløve) der kan trække ind i banen og skabe overtal. Men uanset tal kombinationen bliver der sgu kamp om pladserne i offensiven hvis Sabbi når at støde til denne vinter

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg syntes simpelthen ikke vores vores midtbane kvalitet er god nok til at spille med kun 2 centrale på midten hvor det ofte endte ud i noget 5-2-3 til tider. Og det hang bare ikke sammen. Jeg skal ikke kunne sige at 4-4-2 bliver meget bedre, men syntes bare det skal prøves af da man så har kanter(fx Kløve) der kan trække ind i banen og skabe overtal. Men uanset tal kombinationen bliver der sgu kamp om pladserne i offensiven hvis Sabbi når at støde til denne vinter
                Jeg havde fornøjelsen af at snakke kort med Opondo hvor jeg spurgte lidt ind til Aron da han, for de fleste, er en stor ubekendt. Han sagde ikke så meget, men han sagde at han virkelig kan løbe som en sindssyg. Så for mig kunne han godt lyde som en der har noget af det vi mistede med Casper Nielsen, og viser det sig at være tilfældet vil det klart pynte på midtbanen.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  Jeg havde fornøjelsen af at snakke kort med Opondo hvor jeg spurgte lidt ind til Aron da han, for de fleste, er en stor ubekendt. Han sagde ikke så meget, men han sagde at han virkelig kan løbe som en sindssyg. Så for mig kunne han godt lyde som en der har noget af det vi mistede med Casper Nielsen, og viser det sig at være tilfældet vil det klart pynte på midtbanen.
                  Det lyder virkelig godt hvis han kan tage mange af de tunge dybdeløb, og det hårde arbejde på midten, detharvibestemt manglet siden CN blev solgt.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Jeg havde fornøjelsen af at snakke kort med Opondo hvor jeg spurgte lidt ind til Aron da han, for de fleste, er en stor ubekendt. Han sagde ikke så meget, men han sagde at han virkelig kan løbe som en sindssyg. Så for mig kunne han godt lyde som en der har noget af det vi mistede med Casper Nielsen, og viser det sig at være tilfældet vil det klart pynte på midtbanen.
                    Det lyder godt. Men det største problem sidst på efteråret var spillet med bolden på midten. Farten og evnen til at få spillet bolden hurtigt rundt og ikke tabe den efter 5 sekunder

                    Comment


                      #40
                      Ser fandme svagt ud, hvis vi får skader bl.a. Kløve, Opondo og Jebali har været skadet... zzz
                      siden 1887

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        Ser fandme svagt ud, hvis vi får skader bl.a. Kløve, Opondo og Jebali har været skadet... zzz
                        De tre er så heller ikke nogle som bidrager til
                        at vi kan rykke fremad i tabellen, ville være noget pis hvis nogle af vores vigtige spillere blev skadet
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          De tre er så heller ikke nogle som bidrager til
                          at vi kan rykke fremad i tabellen, ville være noget pis hvis nogle af vores vigtige spillere blev skadet
                          Vil da sige at både kløve og Jebali er startere..
                          og så skal der leverpostejsspillere i på midten for kløve og hyllegaard i angrebet.
                          siden 1887

                          Comment


                            #43
                            Oliver Christensen
                            HC Bernat
                            Mande

                            Tverskov
                            Kasper
                            Ryan
                            JBL
                            Obbekjær
                            Vestergaard
                            AJA
                            Lund
                            Lund
                            Madu

                            Drachmann
                            JJT
                            Aron
                            Kløve
                            Opono
                            Frøkjær
                            Harboe

                            Jebali
                            Svendsen
                            Lieder
                            Hyllegaard

                            3 keepere er ok.
                            21 markspillere hvoraf 5 ikke har spillet i suppen ...

                            2 venstreback med kontraktudløb til sommer ...

                            Ryan. Kasper. Tverskov. JBL.
                            Opondo. Drachmann. Aron. Kløve.
                            Jebali. Svendsen.

                            Kasper. Tverskov. AJA
                            Ryan. Aron. Drachmann. Kløve. JBL.
                            Jebali. Svendsen.

                            Ikke meget at skyde med fra bænken ... tænker at Sabbi vil erstatte Opondo i en 442..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment

                            Working...
                            X