Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Hemmingsen AKA Generalen ny sportschef i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er ikke nemt for mig at skrive, men her får jeg faktisk ondt af både jer og Hemmingsen, altså han er så åbenlyst den forkerte mand i jobbet og alle fans af klubben rammes jo af det.

    Det er VM i sort snak!
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Det er ikke nemt for mig at skrive, men her får jeg faktisk ondt af både jer og Hemmingsen, altså han er så åbenlyst den forkerte mand i jobbet og alle fans af klubben rammes jo af det.

      Det er VM i sort snak!
      For en gang skyld er vi HELT enige

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        For en gang skyld er vi HELT enige
        :D, den er også nem.
        Så mangler vi bare at Thorborg (hos mig betaler du kun for dine hvidevarer 2 gange) sælger klubben til et fankollektiv, så er jeg på igen ... haha :D.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          :D, den er også nem.
          Så mangler vi bare at Thorborg (hos mig betaler du kun for dine hvidevarer 2 gange) sælger klubben til et fankollektiv, så er jeg på igen ... haha :D.
          Ja, det vil være klasse

          Ikke at klubben også skal efterligne Forest Green Rovers i den nye strategi (vil gerne have muligheden for en kødfuld stadionplatte ), men kan godt lide, at den skiller sig ud og tør være anderledes. Sidste gang OB var (lidt) anderledes var vel, da man hentede DD, Carroll, Bruce (dog udelukkende på spiller-/trænersiden).... ellers har det godt nok være "den grå masse".... at vi efterligner de andre nogle år efter. Oplevelsen for fans er vel højere, hvis man støtter FCM, FCK og BIF... alt taget i betragtning (her tænker jeg på klubben samlet... lige fra salg af merchandise, nyhedskanaler, oplevelsen på stadion, opfattelsen af klubben m.m.).

          https://dialogochino.net/en/climate-...football-club/
          Last edited by Online; 17-03-2021, 13:07.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Ja, det vil være klasse

            Ikke at klubben også skal efterligne Forest Green Rovers i den nye strategi (vil gerne have muligheden for en kødfuld stadionplatte ), men kan godt lide, at den skiller sig ud og tør være anderledes. Sidste gang OB var (lidt) anderledes var vel, da man hentede DD, Carroll, Bruce (dog udelukkende på spiller-/trænersiden).... ellers har det godt nok være "den grå masse".... at vi efterligner de andre nogle år efter. Oplevelsen for fans er vel højere, hvis man støtter FCM, FCK og BIF... alt taget i betragtning (her tænker jeg på klubben samlet... lige fra salg af merchandise, nyhedskanaler, oplevelsen på stadion, opfattelsen af klubben m.m.).

            https://dialogochino.net/en/climate-...football-club/
            Bortset fra at den er ejet af 1 mand, så lyder det jo fantastisk ... han er i hvert fald mere i kontakt med/føler mere ansvar for sin omverden, end de fleste andre meget rige mennesker og det spreder sig jo som ringe i vandet.
            Forsøgte at finde en specifik fanejet klub, men der er jo faktisk mange nu!
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Bortset fra at den er ejet af 1 mand, så lyder det jo fantastisk ... han er i hvert fald mere i kontakt med/føler mere ansvar for sin omverden, end de fleste andre meget rige mennesker og det spreder sig jo som ringe i vandet.
              Forsøgte at finde en specifik fanejet klub, men der er jo faktisk mange nu!
              Det har du ret i... virker til at han "vil" klubben og omverdenen det bedste

              Har du en liste over dem ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                Jeg nægter at tro, at Hemme er så sløv en kniv som han fremstår i det interview. Altså, jeg er sikker på, jeg ville klare det endnu dårligere. Det er vel ikke nødvendigvis et must for at bringe OB fremad, at man kan begå sig i medierne.. vi kan jo ikke alle være Troels Bechske retorikere. Jeg kan ikke forstå, at Thorborg har ansat ham, hvis han har fremstået sådan til jobsamtalen.. han må kunne ét eller andet, som ikke kommer frem i medierne.
                Syntes også det er lidt underligt at han blev ansat som sportschef og ikke sportsdirektør, det indikerer vel at han ikke helt har kvalifikationerne som sportsdirektør, nu virker han som et dårlig formidler udadtil der ikke har en reel magt. Det er muligt at han på områder vi ikke rigtig høre om gør nogle gode ting for klubben, det modsatte kan også være tilfældet at han er en forstyrrende faktor omkring holdet.

                Ellers er jeg da sikker på at han har mange gode kvalifikationer, men han er ikke god udadtil og respekten for ham er meget lille, så han skulle nok have haft en anden rolle i klubben.

                Måske kunne han være en ok træner, hvis vi går tilbage til den Lars Olsen'ske spille filosofi, et fysisk præget defensivt indstillet hold, med et par farlige målscorer, sammen med typer som den hæderkronede Hans Henrik Andreasen.
                Suppedasen vi befinder os i nu har han i mine øjne ikke en stor aktie i. Han er ikke manden der har magten til at tage beslutningerne

                Comment


                  [QUOTE=Ricardo;n276461]

                  Syntes også det er lidt underligt at han blev ansat som sportschef og ikke sportsdirektør, det indikerer vel at han ikke helt har kvalifikationerne som sportsdirektør, nu virker han som et dårlig formidler udadtil der ikke har en reel magt. Det er muligt at han på områder vi ikke rigtig høre om gør nogle gode ting for klubben, det modsatte kan også være tilfældet at han er en forstyrrende faktor omkring holdet.

                  Ellers er jeg da sikker på at han har mange gode kvalifikationer, men han er ikke god udadtil og respekten for ham er meget lille, så han skulle nok have haft en anden rolle i klubben.

                  Måske kunne han være en ok træner, hvis vi går tilbage til den Lars Olsen'ske spille filosofi, et fysisk præget defensivt indstillet hold, med et par farlige målscorer, sammen med typer som den hæderkronede Hans Henrik Andreasen.
                  Suppedasen vi befinder os i nu har han i mine øjne ikke en stor aktie i. Han er ikke manden der har magten til at tage beslutningerne

                  Nej den ansættelse vækker undren på mange områder. Nu er der jo løbet meget vand i åen siden Esben Hansen spillede i OB. Men jeg kan anbefale folk at genopfriske det afsnit af SFÅ, hvor Hansen medvirker. Bestemt ikke superlativer der bliver sagt om Hemmingsens periode som cheftræner.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    [QUOTE=sinus;n276462]
                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                    Syntes også det er lidt underligt at han blev ansat som sportschef og ikke sportsdirektør, det indikerer vel at han ikke helt har kvalifikationerne som sportsdirektør, nu virker han som et dårlig formidler udadtil der ikke har en reel magt. Det er muligt at han på områder vi ikke rigtig høre om gør nogle gode ting for klubben, det modsatte kan også være tilfældet at han er en forstyrrende faktor omkring holdet.

                    Ellers er jeg da sikker på at han har mange gode kvalifikationer, men han er ikke god udadtil og respekten for ham er meget lille, så han skulle nok have haft en anden rolle i klubben.

                    Måske kunne han være en ok træner, hvis vi går tilbage til den Lars Olsen'ske spille filosofi, et fysisk præget defensivt indstillet hold, med et par farlige målscorer, sammen med typer som den hæderkronede Hans Henrik Andreasen.
                    Suppedasen vi befinder os i nu har han i mine øjne ikke en stor aktie i. Han er ikke manden der har magten til at tage beslutningerne

                    Nej den ansættelse vækker undren på mange områder. Nu er der jo løbet meget vand i åen siden Esben Hansen spillede i OB. Men jeg kan anbefale folk at genopfriske det afsnit af SFÅ, hvor Hansen medvirker. Bestemt ikke superlativer der bliver sagt om Hemmingsens periode som cheftræner.
                    Hej Sinus,

                    Har du et link til den udsendelse ?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Hej Sinus,

                      Har du et link til den udsendelse ?
                      Hej Online

                      Hvis du har Spotify eller anden podcast apps kan du finde den lige over episode #189 og den er fra 26. August sidste år. Den hedder "SFÅ Magasin: Den nye trøje, rådmanden, Ole OB og Esben Hansen".

                      Ellers er den her på Soundcloud: https://soundcloud.com/obstemmer/sfa...g-esben-hansen

                      Hav en god dag

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                        Syntes også det er lidt underligt at han blev ansat som sportschef og ikke sportsdirektør, det indikerer vel at han ikke helt har kvalifikationerne som sportsdirektør, nu virker han som et dårlig formidler udadtil der ikke har en reel magt. Det er muligt at han på områder vi ikke rigtig høre om gør nogle gode ting for klubben, det modsatte kan også være tilfældet at han er en forstyrrende faktor omkring holdet.

                        Ellers er jeg da sikker på at han har mange gode kvalifikationer, men han er ikke god udadtil og respekten for ham er meget lille, så han skulle nok have haft en anden rolle i klubben.

                        Måske kunne han være en ok træner, hvis vi går tilbage til den Lars Olsen'ske spille filosofi, et fysisk præget defensivt indstillet hold, med et par farlige målscorer, sammen med typer som den hæderkronede Hans Henrik Andreasen.
                        Suppedasen vi befinder os i nu har han i mine øjne ikke en stor aktie i. Han er ikke manden der har magten til at tage beslutningerne
                        Det synes jeg egentlig ikke der er noget specielt mærkeligt i. Det kan vel vel være at klubben har vurderet at der ikke er brug for "direktør" når nu forgængeren (JH) har fået skabt de rammer der tilgængelige for truppen og akademiet, og at der nu skal bygges videre på det fundament. Hemmingsen har antageligvis et solidt aftryk på den strategi der snart offentliggøres og få den implementeret. Jeg synes vi ser tegn på at der arbejdes hen mod det vi forventer bl.a. med HC Bernats tjans som 2. keeper de seneste kampe, og Østrøms mange spilleminutter. Retorisk vil jeg give ret i der udfordring for MH, men andre er også i positioner hvor de kan hjælpe til med det, her tænker jeg ikke mindst på den kommende træner som oftest er den de nygrrige mikrofoner henvender sig til før og efter kampe.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Hemmingsen om dagens træning

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/dejlig...ude-paa-banen/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Fint indspark, Hemmingsen virker også dejlig komfortabel, i denne rolle.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Det har du ret i... virker til at han "vil" klubben og omverdenen det bedste

                              Har du en liste over dem ?
                              https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...d_sports_teams

                              Om den er 100% korrekt/opdateret er lidt svært at vide, men overordnet set er den sikkert relativt præcis :).
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                                Fint indspark, Hemmingsen virker også dejlig komfortabel, i denne rolle.
                                Ja, det er jo også den funktion han kender bedst. Hvis han får respekt i omklædningsrummet kan det gå ud over AAB.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X