Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Hemmingsen AKA Generalen ny sportschef i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Det er i hvert fald så ikke MH, der forhandler kontrakter i OB, siden han ikke aner, hvad der foregår. Hvad laver man så som sportsdirektør? Det lyder som noget af en loppetjans, han har fået der.
    Han beder trænerstaben om at optimere på alle mulige parametre herunder hårdere fysisk træning. Er garanteret meget populær hos JM og andre. Havde MH indlæg på fanmødet, eller var han blot passiv tilskuer ??

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

      Han beder trænerstaben om at optimere på alle mulige parametre herunder hårdere fysisk træning. Er garanteret meget populær hos JM og andre. Havde MH indlæg på fanmødet, eller var han blot passiv tilskuer ??
      Han var blot passiv tilskuer. Også da JM blev spurgt om evt nye spillere, og faktisk henviste til at det er Hemmes område. En tilskuer forsøgte at motivere ham til at komme med et indlæg. Ingen reaktion fra Hemme. Problematisk med en sportschef, som ikke har lyst til at tale med klubbens fans.
      Last edited by sinus; 01-09-2020, 03:39.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

        Han var blot passiv tilskuer. Også da JM blev spurgt om evt nye spillere, og faktisk henviste til at det er Hemmes område. En tilskuer forsøgte at motivere ham til at komme med et indlæg. Ingen reaktion fra Hemme. Problematisk med en sportschef, som ikke har lyst til at tale med klubbens fans.
        Onde tunger vil påstå at det har han forsøgt, og det gik som bekendt ikke særlig godt. Så måske er det bare bedst at han ikke siger noget.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          https://www.transfermarkt.com/manage...ager/statistik

          skal nok lidt gennem rækkerne men var Mats Green ikke på tale engang?
          Zubizaretta eller Totti ville sælge flere billetter
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
            Det er i hvert fald så ikke MH, der forhandler kontrakter i OB, siden han ikke aner, hvad der foregår. Hvad laver man så som sportsdirektør? Det lyder som noget af en loppetjans, han har fået der.
            Ved hans ansættelse blev der jo også lagt vægt på at han er sportschef og ikke sportsdirektør og at det betød mindre administrative opgaver. Men derfor er det nu alligevel vildt at han ikke har styr på, hvem der har kontrakt med klubben og hvor længe...

            Comment


              ......Måske blev der snakket om andre ting i podcasten, end jeg er vant til. Så kan den slags ske, erkender Michael Hemmingsen, der altså har lagt sig ned fladt ned og erkendt sin fejl.

              ...ja det er klart at som sportschef er det ikke lige den slags spørgsmål man er vant til at få .....eller novet....

              ....Det er så vildt at hver gang jeg i mit stille sind tænker ...nå men nu kan det sgu da ikke blive værre...jamen så finder OB nye veje at gå

              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Mon hans netværk er brugen af Ebbe Sands og brormands app.... "... also a part of the PlayerMatch rating-panel, who find players with X-factor."

                https://www.playermatch.com/about-us

                Comment


                  Kan ikke læse denne men overskriften tyder på at SF også har fået øje på MHs svagheder og er klar til fremhæve dem offentligt

                  https://fyens.dk/artikel/kommentar-h...de-sin-svaghed

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kan ikke læse denne men overskriften tyder på at SF også har fået øje på MHs svagheder og er klar til fremhæve dem offentligt

                    https://fyens.dk/artikel/kommentar-h...de-sin-svaghed
                    Artiklen gennemgår forløbet omkring denne Skjelvik-affære fra Hemmingsens "vi har forlænget til 2023" udtalelse og indtil SportFyn der efter forgæves venten på en officiel udmelding fra klubben, kontaktede en overrasket Skjelvik. Så rundes artiklen af med, at MH ikke skal se nogen skam i at erkende sine svagheder ved at tage et kommunikationskursus, for kommunikation er "ikke lige så nemt, som man skulle tro".
                    Andre pointer er også, at Thorborg længe har haft et godt øje til MH og at Thorborg har givet udtryk for, at MH har været gennem alle tænkelige former for screeninger, der har skullet se, om MH ville være god til en lederstilling. Jeg må selv sige, at de der screeninger ikke virker til at have været særlig grundige...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ErtuÄŸrul Se indlæg

                      Artiklen gennemgår forløbet omkring denne Skjelvik-affære fra Hemmingsens "vi har forlænget til 2023" udtalelse og indtil SportFyn der efter forgæves venten på en officiel udmelding fra klubben, kontaktede en overrasket Skjelvik. Så rundes artiklen af med, at MH ikke skal se nogen skam i at erkende sine svagheder ved at tage et kommunikationskursus, for kommunikation er "ikke lige så nemt, som man skulle tro".
                      Andre pointer er også, at Thorborg længe har haft et godt øje til MH og at Thorborg har givet udtryk for, at MH har været gennem alle tænkelige former for screeninger, der har skullet se, om MH ville være god til en lederstilling. Jeg må selv sige, at de der screeninger ikke virker til at have været særlig grundige...
                      Lidt sjovt, når MH ikke selv er fortaler for den slags tests - "Jeg udsætter dig ikke for mere eller mindre meningsløse personlighedstests og jeg udfylder ikke systematiske diagrammer med smarte forkortelser. Som din coach arbejder jeg for dig personligt, uden kassetænkning. Vi samarbejder om at finde dynamiske og kreative løsninger, tilpasset dig."

                      "For at få et godt hold må man motivere alle til at gøre deres bedste på deres egen måde. Alle hold og grupper virker forskelligt og derfor bruger jeg ikke personlighedstest eller andre værktøjer der placerer folk i kasser."


                      "Lederen bør sikre den højeste performance, ved at bruge medarbejderne præcis der, hvor de er
                      bedst.
                      For at en ledelse efter denne devise kan foregå hensigtsmæssigt er lederens opgave,
                      at skabe en fælles forståelse hos medarbejderne, ved at de kender den overordnede målsætning
                      og de konkrete mål og gennem en kultur, hvor alle er åbne og ærlige omkring de enkelte
                      medarbejders forskellige kompetencer og styrkeniveauer
                      ."

                      "Være synlige og tilstede!!"

                      Citater fra hans hjemmeside: http://michaelhemmingsen.dk/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Lidt sjovt, når MH ikke selv er fortaler for den slags tests - "Jeg udsætter dig ikke for mere eller mindre meningsløse personlighedstests og jeg udfylder ikke systematiske diagrammer med smarte forkortelser. Som din coach arbejder jeg for dig personligt, uden kassetænkning. Vi samarbejder om at finde dynamiske og kreative løsninger, tilpasset dig."

                        "For at få et godt hold må man motivere alle til at gøre deres bedste på deres egen måde. Alle hold og grupper virker forskelligt og derfor bruger jeg ikke personlighedstest eller andre værktøjer der placerer folk i kasser."


                        "Lederen bør sikre den højeste performance, ved at bruge medarbejderne præcis der, hvor de er
                        bedst.
                        For at en ledelse efter denne devise kan foregå hensigtsmæssigt er lederens opgave,
                        at skabe en fælles forståelse hos medarbejderne, ved at de kender den overordnede målsætning
                        og de konkrete mål og gennem en kultur, hvor alle er åbne og ærlige omkring de enkelte
                        medarbejders forskellige kompetencer og styrkeniveauer
                        ."

                        "Være synlige og tilstede!!"

                        Citater fra hans hjemmeside: http://michaelhemmingsen.dk/
                        Tænk sig - så mange ord, intet indhold. Der står jo absolut intet. OB er ledet af varm luft.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Tænk sig - så mange ord, intet indhold. Der står jo absolut intet. OB er ledet af varm luft.
                          Får mig helt til at glemme Poul Hansen... skræmmende

                          Comment


                            Åh nej. At være nødt til at lyve for at skabe glæde og betydningsfuldhed.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Kan ikke læse denne men overskriften tyder på at SF også har fået øje på MHs svagheder og er klar til fremhæve dem offentligt

                              https://fyens.dk/artikel/kommentar-h...de-sin-svaghed
                              At klart sige noget helt forkert ,har ikke noget med kommunikation at gøre. Skulle han på et dyrt kursus for at lære at sige sandheden eller hvis det ikke er sikkert så tage forbehold. Nej vel.
                              Mange bliver vildt kunstige efter den slags kurser.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                                Han var blot passiv tilskuer. Også da JM blev spurgt om evt nye spillere, og faktisk henviste til at det er Hemmes område. En tilskuer forsøgte at motivere ham til at komme med et indlæg. Ingen reaktion fra Hemme. Problematisk med en sportschef, som ikke har lyst til at tale med klubbens fans.
                                Hej Sinus, kan se på tidspunkterne på dit indlæg, at præsentationen har givet dig meget at tænke over, og derfor en dårlig nattesøvn. Hvad angår MH, tror jeg han har fået mundkurv på for ikke at dumme sig yderligere. Gad vide om han "overlever" dette vindue ???

                                Comment

                                Working...
                                X