Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Aron Elís Thrándarson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Aron Elis Thrandarson kommer ikke til at forlænge sin kontrakt med OB, der udløber til sommer. Han er utilfreds med flere ting i klubben.

    Thrandarson vil ikke forlænge med OB: - Mange ting jeg ikke er tilfreds med i klubben - OBstruktion

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Aron Elis Thrandarson kommer ikke til at forlænge sin kontrakt med OB, der udløber til sommer. Han er utilfreds med flere ting i klubben.

      Thrandarson vil ikke forlænge med OB: - Mange ting jeg ikke er tilfreds med i klubben - OBstruktion
      Træls afslutning. Jeg er ikke uden forståelse for ATs synspunkt. Inden sin skade var han virkelig god, og han er nok den spiller nogensinde i OB, der har overrasket mig mest. I starten mente jeg, at han lignede en divisionsspiller, men da han kon ind på rette plads centralt, strålede han!


      Omvendt er duoen Gigovic-Tverskov vores stærkeste kort, og det er svært at begrunde, at AT skulle spille i stedet for en af disse, og der er ikke andre pladser i en 4-2-3-1, hvor han er virkelig god.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Træls afslutning. Jeg er ikke uden forståelse for ATs synspunkt. Inden sin skade var han virkelig god, og han er nok den spiller nogensinde i OB, der har overrasket mig mest. I starten mente jeg, at han lignede en divisionsspiller, men da han kon ind på rette plads centralt, strålede han!


        Omvendt er duoen Gigovic-Tverskov vores stærkeste kort, og det er svært at begrunde, at AT skulle spille i stedet for en af disse, og der er ikke andre pladser i en 4-2-3-1, hvor han er virkelig god.
        Men dem har vi jo nok heller ikke fra sommer af. Tænker heller ikke at Okosun er tilfreds og vil nok også gerne væk hurtigst muligt

        Comment


          Tja, der er trist men forståeligt. Han er vel ofre af systemet hvor Gigo er outstanding på positionen og Tverskov er kaptajn og står foran Aron. Men der er også det jeg frygtede: manglende eller alt for sene udskiftninger skaber utilfredshed under de som ikke tilhører start-11. Aron er ikke på sidste efterårets kampform men han fik nu ikke ægte muligheder at spille sig varmt. Der kan vel godt betyde at vi får en fuldstændig ny opbyggelse på de centrale positioner næste år: at vi kan holde Gigo længere end til næste sommer er vel ikke særlig realistisk og om Tverskov skriver forlængelse er vel også meget usikker. Ikke en god situation.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Tja, der er trist men forståeligt. Han er vel ofre af systemet hvor Gigo er outstanding på positionen og Tverskov er kaptajn og står foran Aron. Men der er også det jeg frygtede: manglende eller alt for sene udskiftninger skaber utilfredshed under de som ikke tilhører start-11. Aron er ikke på sidste efterårets kampform men han fik nu ikke ægte muligheder at spille sig varmt. Der kan vel godt betyde at vi får en fuldstændig ny opbyggelse på de centrale positioner næste år: at vi kan holde Gigo længere end til næste sommer er vel ikke særlig realistisk og om Tverskov skriver forlængelse er vel også meget usikker. Ikke en god situation.
            Jeg synes det er værd at minde om, at vi har en længere aftale med Manneh, som var fint spillende i Viborg. Mister vi både Tverskov og Gigo må der være god plads i lønbudgettet til at hente et fornuftigt supplement. Både Aron og Okusun har efter min mening for store bevægelser og for dårlig teknik til at føre bolden op gennem midten, som Alm gerne ser, de har andre spidskompetencer og blev vel hentet i en periode hvor MH mente at fysisk styrke var trumf. Vi har aldrig rigtigt fået udnyttet Okusuns offensive hovedspil , defensivt har han hjulpet os, men offensivt er det blevet til for lidt. Jeg tænker de begge skal videre. På den korte bane (nu) må den store bekymring være at vi har både Max og Bashkim ude samtidig, og vi intet naturligt alternativ. Kante er ikke på niveau (endnu ?) og forsøget sidste runde, som jeg troede meget på, virkede ikke optimalt. Vi mangler en 9,er der både kan sætte et pres og løbe dybt , jeg håber trænerteamet har flere ideer end jeg har….

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Aron Elis Thrandarson kommer ikke til at forlænge sin kontrakt med OB, der udløber til sommer. Han er utilfreds med flere ting i klubben.

              Thrandarson vil ikke forlænge med OB: - Mange ting jeg ikke er tilfreds med i klubben - OBstruktion
              Vild god fighter, men desværre for dårlig når han ikke er i absolut topform. Det indikere for mig, at han ikke er en del af en fremtid hvis vi skal bygge på den trup vi har nu (ser den som en 7-8 fraregnet Gigo.
              ville egentlig gerne have ham som trupspiller, men det er han ikke interesseret i, og måske får vi heller ikke nok ud af ham hvis han kun er reserve.

              Comment


                Farvel og tak. Han kæmper for sagen, men minder altså mest om en elefant i en glasbutik.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                  Farvel og tak. Han kæmper for sagen, men minder altså mest om en elefant i en glasbutik.
                  En urimelig betragtning. AT var altså virkelig god - også på bolden - inden skadesforløbet.


                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                    Farvel og tak. Han kæmper for sagen, men minder altså mest om en elefant i en glasbutik.
                    Det er en helt urimelig og meget forkert karakteristik af ham. Når han er fit og i træning har han været god og fin hjælp og støtte til holdet. Så den omtale må du længere ud på landet med

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                      Det er en helt urimelig og meget forkert karakteristik af ham. Når han er fit og i træning har han været god og fin hjælp og støtte til holdet. Så den omtale må du længere ud på landet med
                      Problemet er at han sjældent er i den form. Og når han er så er han ikke manden der løfter os i top 6.
                      Super indstilling han har, men er ambitionerne at forlader 8. Pladsen på sigt og komme op, så er han en bredespiller. Det ee endda tvivlsomt fordi han skal spille meget for at være i form.

                      Comment


                        Husker en mediano sidste sæson, hvor Leander ravede helt vildt over hans stats. Og det var vist ikke bare på dueller men også nogle med bold. Han skilte sig virkelig godt af med bolden og tabte den sjældent. Er også lidt trist, men svært ikke at glæde sig over de to, der spiller pladsen pt, fraregnet fremtidsudsigter. Men vi har jo wesström!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
                          Husker en mediano sidste sæson, hvor Leander ravede helt vildt over hans stats. Og det var vist ikke bare på dueller men også nogle med bold. Han skilte sig virkelig godt af med bolden og tabte den sjældent. Er også lidt trist, men svært ikke at glæde sig over de to, der spiller pladsen pt, fraregnet fremtidsudsigter. Men vi har jo wesström!
                          Den udsendelse husker jeg også. Aron var på det tidspunkt dominerende i sl på mange fronter .. vundne tacklinger, luftdueller, brydninger osv osv. Han var klart vores bedste kort dengang. Jeg synes det er supertræls at han tilsyneladende nu forlader os, men det er forståeligt set fra hans synspunkt.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Den udsendelse husker jeg også. Aron var på det tidspunkt dominerende i sl på mange fronter .. vundne tacklinger, luftdueller, brydninger osv osv. Han var klart vores bedste kort dengang. Jeg synes det er supertræls at han tilsyneladende nu forlader os, men det er forståeligt set fra hans synspunkt.
                            Det er en lidt hård skæbne grundet hans lange skadespause i vinters ovenpå det efterår, hvor han var vores suverænt bedste. Omvendt har han heller ikke gjort antagelser til at nå det niveau vi så dengang og falder man i niveau, så ryger man meget ofte af holdet, skader eller ej. Men det er trist med en spiller som ham, for han har meget af det jeg vil betragte som OB-DNA og det bliver savnet, da vi ikke for alvor svømmer i dem.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Det er en lidt hård skæbne grundet hans lange skadespause i vinters ovenpå det efterår, hvor han var vores suverænt bedste. Omvendt har han heller ikke gjort antagelser til at nå det niveau vi så dengang og falder man i niveau, så ryger man meget ofte af holdet, skader eller ej. Men det er trist med en spiller som ham, for han har meget af det jeg vil betragte som OB-DNA og det bliver savnet, da vi ikke for alvor svømmer i dem.
                              Det åbner selvf. for en snak om hvad OB-dna er for noget, men ellers er jeg da helt på linje i din vurdering af Arons status i truppen pt. og om hvilke typer der på sigt er brug for, for at opfylde målsætningen.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Aron Thrandarson er snart fortid i OB, og vi har derfor snakket med ham om hans tid i klubben.

                                Interview: Aron Thrandarson takker af i OB - OBstruktion

                                Comment

                                Working...
                                X