Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Aron Elís Thrándarson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tak for gode indlæg, fmpr og Sheed. Jeg læser i dybden og kommenterer imorgen når julebranderten har lagt sig.

Glædelig jul til alle OB’ere!
    OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Jeg synes det er ganske urimelige arbejdsbetingelser , at give den nye sportsdirektør. Han skal deale med nye spillere med længere kontrakter, som han ikke har haft mulighed for sige ja eller nej til. Det er en fejl at JH skal stå for et sidste vindue, hvordan skulle han pludselig hæve sit niveau. Synes dagens signing er gansk uambitiøs.
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Nu er de ja også muligheden at der bliver offentliggjort snart hvem bliver "den nye" og at han internt er allerede med i de beslutninger som tages. Og hvis der sidder ikke "en nye" allerede skyggen og OB er for langsomt at erstatte JH så må der ja nogen handle. At det er ikke optimalt er jeg enig men bygger på JMs dom som er helt sikker med i beslutninger om votes vindue.
      Så giver det god mening.
      Velkommen til Generalen!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Aron startede inde for Island idag og fik 73 min som central midtbanespiller i kampen mod Canada som de vandt 1-0. Der manglede godt nok en del stjerner men stadig okay at starte inde

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Aron startede inde for Island idag og fik 73 min som central midtbanespiller i kampen mod Canada som de vandt 1-0. Der manglede godt nok en del stjerner men stadig okay at starte inde
          Kun målmanden var den samme som i sidste kvalkamp og når han plejer at blive udtaget, så er han vel den næste i rækken.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Kun målmanden var den samme som i sidste kvalkamp og når han plejer at blive udtaget, så er han vel den næste i rækken.
            ... og ? ? ?

Comment

Working...
            X