Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Aron Elís Thrándarson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Tak for gode indlæg, fmpr og Sheed. Jeg læser i dybden og kommenterer imorgen når julebranderten har lagt sig.


    Glædelig jul til alle OB’ere!
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

      Jeg synes det er ganske urimelige arbejdsbetingelser , at give den nye sportsdirektør. Han skal deale med nye spillere med længere kontrakter, som han ikke har haft mulighed for sige ja eller nej til. Det er en fejl at JH skal stå for et sidste vindue, hvordan skulle han pludselig hæve sit niveau. Synes dagens signing er gansk uambitiøs.
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Nu er de ja også muligheden at der bliver offentliggjort snart hvem bliver "den nye" og at han internt er allerede med i de beslutninger som tages. Og hvis der sidder ikke "en nye" allerede skyggen og OB er for langsomt at erstatte JH så må der ja nogen handle. At det er ikke optimalt er jeg enig men bygger på JMs dom som er helt sikker med i beslutninger om votes vindue.
      Så giver det god mening.
      Velkommen til Generalen!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        Aron startede inde for Island idag og fik 73 min som central midtbanespiller i kampen mod Canada som de vandt 1-0. Der manglede godt nok en del stjerner men stadig okay at starte inde

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Aron startede inde for Island idag og fik 73 min som central midtbanespiller i kampen mod Canada som de vandt 1-0. Der manglede godt nok en del stjerner men stadig okay at starte inde
          Kun målmanden var den samme som i sidste kvalkamp og når han plejer at blive udtaget, så er han vel den næste i rækken.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Kun målmanden var den samme som i sidste kvalkamp og når han plejer at blive udtaget, så er han vel den næste i rækken.
            ... og ? ? ?

            Comment


              #81
              Udtaget til landsholdet igen

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/aron-e...ve-for-island/

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Fedt! Jeg synes, en del glemmer, hvor god han faktisk var, inden han løb ind i alle sine skader (og blev bragt alt for hurtigt i spil igen).

                En duo med Tver - AT er jeg ret begejstret for. Der kommer sgu noget saft og kraft.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Fedt! Jeg synes, en del glemmer, hvor god han faktisk var, inden han løb ind i alle sine skader (og blev bragt alt for hurtigt i spil igen).

                  En duo med Tver - AT er jeg ret begejstret for. Der kommer sgu noget saft og kraft.
                  Jeg tror faktisk godt at Aron kunne blive solgt hvis han gør det godt i de her kampe og han ikke vil forlænge. Det spil burde allerede være igang.
                  Men for min skyld må man gerne smide en ny kontrakt efter ham der går til 2025. Han har gjort det godt centralt og kan virkelig skabe noget konkurrence
                  En central midtbane trup bestående af Tverskov,Okosun,Aron og måske en ny profil ville virkelig give noget kamp om pladserne og holde folk friske hele tiden

                  Alternativt ville de 3 også fungere med et stortalent som 4. mand

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg tror faktisk godt at Aron kunne blive solgt hvis han gør det godt i de her kampe og han ikke vil forlænge. Det spil burde allerede være igang.
                    Men for min skyld må man gerne smide en ny kontrakt efter ham der går til 2025. Han har gjort det godt centralt og kan virkelig skabe noget konkurrence
                    En central midtbane trup bestående af Tverskov,Okosun,Aron og måske en ny profil ville virkelig give noget kamp om pladserne og holde folk friske hele tiden

                    Alternativt ville de 3 også fungere med et stortalent som 4. mand
                    Enig. Enten én, der kan konkurrere om pladsen her og nu, eller et talent, så er der fire mand til de to pladser. Jeg ved ikke, om der er nogle 6ere in spe fra akademiet aktuelt? Ellers må man jo kigge ud.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Enig. Enten én, der kan konkurrere om pladsen her og nu, eller et talent, så er der fire mand til de to pladser. Jeg ved ikke, om der er nogle 6ere in spe fra akademiet aktuelt? Ellers må man jo kigge ud.
                      Njaa. Ikke umiddelbart nogen der skiller sig ud. Magnus Saaby blev godt nok valgt som turneringens spiller i Schweiz, men det ligner ikke at de har fidus til ham i Ådalen

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jeg tror faktisk godt at Aron kunne blive solgt hvis han gør det godt i de her kampe og han ikke vil forlænge. Det spil burde allerede være igang.
                        Men for min skyld må man gerne smide en ny kontrakt efter ham der går til 2025. Han har gjort det godt centralt og kan virkelig skabe noget konkurrence
                        En central midtbane trup bestående af Tverskov,Okosun,Aron og måske en ny profil ville virkelig give noget kamp om pladserne og holde folk friske hele tiden

                        Alternativt ville de 3 også fungere med et stortalent som 4. mand
                        Jeg er enig i, at Aron faktisk viste rigtigt højt niveau inden de seneste skader. Da han var bedst kunne jeg godt se ham gå ind og gøre en forskel på flere af holdene over os. En midtbane med ham og Tverskov (skulle han blive og måske endda forlænge) kunne godt blive konkurrencedygtig lidt højere i tabellen. Så en forlængelse er bestemt ikke udelukket. Men hans skader gør også bare, at der er et halvstort spørgsmålstegn ud for ham.

                        Så satser man på Tverskov, Aron og Okosun synes jeg klart man skal have en 4. mand ind også. Måske endda også en 5. Taler vi om et talent skal det virkelig også være en man føler sig tryg ved kan gå ind og følge fra dag 1. Også fordi vi med den konstellation vil være meget afhængig af Tverskov. Jeg har stadig lidt svært ved at se Okosun og Aron fungere sammen.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                          Jeg er enig i, at Aron faktisk viste rigtigt højt niveau inden de seneste skader. Da han var bedst kunne jeg godt se ham gå ind og gøre en forskel på flere af holdene over os. En midtbane med ham og Tverskov (skulle han blive og måske endda forlænge) kunne godt blive konkurrencedygtig lidt højere i tabellen. Så en forlængelse er bestemt ikke udelukket. Men hans skader gør også bare, at der er et halvstort spørgsmålstegn ud for ham.

                          Så satser man på Tverskov, Aron og Okosun synes jeg klart man skal have en 4. mand ind også. Måske endda også en 5. Taler vi om et talent skal det virkelig også være en man føler sig tryg ved kan gå ind og følge fra dag 1. Også fordi vi med den konstellation vil være meget afhængig af Tverskov. Jeg har stadig lidt svært ved at se Okosun og Aron fungere sammen.
                          Sorry to say - vi blev nummer 8, fordi vi er nummer 8. Der skal bedre ind, men Aron er fin som indskrifter og starter som aflaster. Ved det er upopulært at sige, også fordi han erobre mange bolde, og kæmper som et svin, men når jeg læser opslag her, så virker det som om folk tror at dette OB lige pludselig efter så mange år bare udvikler sig enormt.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg tror faktisk godt at Aron kunne blive solgt hvis han gør det godt i de her kampe og han ikke vil forlænge. Det spil burde allerede være igang.
                            Men for min skyld må man gerne smide en ny kontrakt efter ham der går til 2025. Han har gjort det godt centralt og kan virkelig skabe noget konkurrence
                            En central midtbane trup bestående af Tverskov,Okosun,Aron og måske en ny profil ville virkelig give noget kamp om pladserne og holde folk friske hele tiden

                            Alternativt ville de 3 også fungere med et stortalent som 4. mand
                            Det anser jeg absolut som en forholdsvis stor risiko sker. Han har måske fysik til engelsk fodbold når han er på toppen - måske ikke PL, men i hvert fald til PremierShip som også sagtens kan betale en orn'li sum. Hvis OB vil sælge ham.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det anser jeg absolut som en forholdsvis stor risiko sker. Han har måske fysik til engelsk fodbold når han er på toppen - måske ikke PL, men i hvert fald til PremierShip som også sagtens kan betale en orn'li sum. Hvis OB vil sælge ham.
                              Ja, der kunne være penge ind. Men det er typer som Ivancevic og Aron holdet har brug for. Vi ville sælge mere end "kun" en stærk midtbanespiller, vi ikke sælge også én af de to hardhitter vi har. Vi ville sælge attitude som er enormt vigtigt. Håber BW tager det med i betragtning hvis de skulle overveje salg. Ville helst have forlængelse med Aron.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Sorry to say - vi blev nummer 8, fordi vi er nummer 8. Der skal bedre ind, men Aron er fin som indskrifter og starter som aflaster. Ved det er upopulært at sige, også fordi han erobre mange bolde, og kæmper som et svin, men når jeg læser opslag her, så virker det som om folk tror at dette OB lige pludselig efter så mange år bare udvikler sig enormt.
                                Sorry to say, men hvor skriver jeg, at vi er bedre eller tæt på noget som helst?

                                Jeg har ingen illusioner om hvor gode vi er (blevet). Vi er ikke bedre end vores placering. Startede vi sæsonen i dag med det hold der sluttede sæsonen ville vi måske have nogle få % ekstra chance ift. sæsonens start. Jeg tænker 30-40%. Men ifølge målsætning skal vi jo gerne op, hvor det er overvejende sandsynligt, at vi kommer med (som i 60-70%). Det er vi langt fra. Vi skal have et hold, hvor vi ikke skal håbe på alverdens medgang for at have en chance.

                                Ift. Aron var han i mine øjne klart vores bedste i efteråret. Vel i hele 2021. Han har da mangler på bolden, men det kan man også sagtens have og samtidig være en grundsten på et hold i top 6. Afhængigt at spillerne omkring ham er det jo begrænset hvad der kræves. De andre hold er bare heller ikke så gode, at man behøver så komplette spillere.

                                En Aron i form på f.eks. Randers' hold (istedet for Lauenborg) ville i mine øjne gøre dem bedre.

                                Comment

                                Working...
                                X