Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Aron Elís Thrándarson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Lidt af Thrandarson fra 2018:
    https://www.google.com/url?sa=t&sour...WuQq6Q61BDE1W2
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #32
      Vi alle har jo ønsket om at han bliver en bragende succes.

      Lykkedes han er det bare godt fundet i lavere rækker.

      Lykkedes han ikke er det bare en typisk uambitiøs JH handel.

      Bum. God jul

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Det er da glimrende, når vi henter en spiller i sådan en liga, skal han da også gerne være en af rækkens bedste. Jeg håber selvfølgelig også, at han ender med at blive en bragende succes, men jeg frygter godt nok, at der bliver en overgangsperiode, hvor han først skal til at vænne sig til et væsentligt højere niveau og tempo end han har været vant til i de sidste to år, og hvis han er en mand der kan gå ind og forstærke vores start 11 fra i morgen, så er det godt nok besynderligt at han har hængt fast i den række i de sidste to år. Jeg lugter bare lidt en spiller der som minimum skal bruge noget tilvænning for at komme op i niveau til at kunne gøre en stor forskel, ligesom Opondo tydeligvis har skulle have, og jeg havde bare en forventning om, at hvis vi gik ud og gjorde noget på midtbanen her i vinduet, så var det for at finde noget der kunne styrke startsopstillingen her allerede fra starten forårssæsonen, og det virker lidt optimistisk for mig at tro, at han skal kunne det.
        Helt fair - jeg tror som sagt heller ikke, han bliver en profil fra dag 1. Men det lyder som en mand med noget potentiale og jeg forestiller mig ikke, at vi har sprængt banken for at få ham. Og vi havde nok bare forskellige forventninger til vinduet så. Jeg forventede en markant forstærkning i midterforsvaret, men ikke meget andet end det før til sommer.

        Comment


          #34
          Jeg kan godt lide, at man tilsyneladende har fundet en spiller der har nogle forcer i at komme i feltet og score fra en midtbaneposition, det synes jeg vi har savnet, og det har skuffet mig, at vi ikke har set det fra Opondo især. Hvis Aron bliver en succes, efterlader det så også Opondo i en mindre heldig situation. I så fald må der vel være mindst 3 mand der står foran ham i køen på 8er positionerne, og Greve fik velsagtens også sneget sig foran her i slutningen af efteråret. Horsens og FCM har haft stor succes med at sende Junker og Skytte på leje i Norge her i efteråret, måske skulle man overveje det med f.eks. Opondo, for enten at bygge noget selvtillid på ham eller at gøre ham salgbar. Det har i hvert fald ikke svækket markedsprisen på Junker og Skytte at være på leje deroppe.

          Comment


            #35
            Mon ikke han er en Casper Nielsen type, som vi har savnet siden han forlod klubben, det kan vi da håbe på.

            Comment


              #36
              Han har profilen vi har ledt efter - Nu håber vi også han har kvaliteten. Stort velkommen til Aron.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Helsingborg var også ude efter ham.
                https://www.fotbollskanalen.se/blogg...ntrakt-av-hif/
                Helsingborg er også langt dårligere end OB.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...dtbanespiller/

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...sholdsspiller/
                  velkommen til vores nye islandske kæmpe! han var en del af et Aalesund-hold, der lige er rykket op i eliteserien efter en suveræn sæson i 1. division. Ellers nogle andre, der kender lidt mere til vores nye midtbanespiller?
                  Jeg synes det er ganske urimelige arbejdsbetingelser , at give den nye sportsdirektør. Han skal deale med nye spillere med længere kontrakter, som han ikke har haft mulighed for sige ja eller nej til. Det er en fejl at JH skal stå for et sidste vindue, hvordan skulle han pludselig hæve sit niveau. Synes dagens signing er gansk uambitiøs.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    #39
                    Hvor er det deprimerende læsning med alle disse negative og bedre-vidende kommentarer. Alle, med nogle få undtagelse, er skuffede og taler vores nye signing ned, fordi han kommer fra en norsk klub, der ikke er på SL niveau.
                    Prøv da nu, bare for en gangs skyld, at være optimisk og positiv og ikke hele tiden kikke bagud og se, hvor mange gange det er gået ikke så godt. I ender jo bare som en flok gamle, gnavne mænd, ( hvis I ikke allerede er det ), der ikke kan/vil se andet end det negative i livet.
                    Og helt ærlig, så glæder jeg mig over denne signing, så vi kan få lidt islands granit ind i motorrummet. Det har vi ikke haft for meget af indtil nu.
                    Og så en rigtig god jul og et forhåbentligt rigtigt godt nytår
                    Last edited by Superior; 23-12-2019, 17:48.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Jeg synes det er ganske urimelige arbejdsbetingelser , at give den nye sportsdirektør. Han skal deale med nye spillere med længere kontrakter, som han ikke har haft mulighed for sige ja eller nej til. Det er en fejl at JH skal stå for et sidste vindue, hvordan skulle han pludselig hæve sit niveau. Synes dagens signing er gansk uambitiøs.
                      Nu er de ja også muligheden at der bliver offentliggjort snart hvem bliver "den nye" og at han internt er allerede med i de beslutninger som tages. Og hvis der sidder ikke "en nye" allerede skyggen og OB er for langsomt at erstatte JH så må der ja nogen handle. At det er ikke optimalt er jeg enig men bygger på JMs dom som er helt sikker med i beslutninger om votes vindue.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Det er da et ok køb og på en lang kontrakt. Han virker til at være af den rette type så det hele ikke skal ligge til Drachmans lidt for usikre fødder.
                        Det ser ud til at Greve er ved at blive ok. Opondo og Eskesen mangler et stykke. Især desværre Eskesen, men hvorfor. Han er måske den mest talentfulde af dem alle på midtbanen. Jeg tror og håber at nyindkøbet kan hjælpe Eskesens udvikling og håber han får mulighederne for at vise det. Ellers er det jo nok ham, der ryger. Sådan må det være. Desværre.
                        Jeg forudsætter at JJT kommer tilbage til det gamle niveau meget hurtigt. Og så er han en sikker mand på holdkortet.
                        Last edited by Tåhyler; 23-12-2019, 17:53.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                          Hvor er det deprimerende læsning med alle disse negative og bedre-vidende kommentarer. Alle, med nogle få undtagelse, er skuffede og taler vores nye signing ned, fordi han kommer fra en norsk klub, der ikke er på SL niveau.
                          Prøv da nu, bare for en gangs skyld, at være optimisk og positiv og ikke hele tiden kikke bagud og se, hvor mange gange det er gået ikke så godt. I ender jo bare som en flok gamle, gnavne mænd, ( hvis I ikke allerede er det ), der ikke kan/vil se andet end det negative i livet.
                          Og helt ærlig, så glæder jeg mig over denne signing, så vi kan få lidt islands granit ind i motorrummet. Det har vi ikke haft for meget af indtil nu.
                          Og så en rigtig god jul og et forhåbentligt rigtigt godt nytår
                          Det mest deprimerende må da være at prøve at lege tankepoliti på et debatforum, og svine alle dem der har en anden mening end en selv. Hold kæft en sørgelig verden det må være at leve i, hvor kun ens egen mening kan være god nok. Prøv da nu bare for en gangs skyld at indgå i en debat med reelle argumenter, fremfor at tilsvine folk bare fordi, at de har en anden holdning til tingene. Du ender sgu som en gammel mand der sidder og råber af en sky, fordi at man ikke kan kommunikere med andre mennesker.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                            Hvor er det deprimerende læsning med alle disse negative og bedre-vidende kommentarer. Alle, med nogle få undtagelse, er skuffede og taler vores nye signing ned, fordi han kommer fra en norsk klub, der ikke er på SL niveau.
                            Prøv da nu, bare for en gangs skyld, at være optimisk og positiv og ikke hele tiden kikke bagud og se, hvor mange gange det er gået ikke så godt. I ender jo bare som en flok gamle, gnavne mænd, ( hvis I ikke allerede er det ), der ikke kan/vil se andet end det negative i livet.
                            Og helt ærlig, så glæder jeg mig over denne signing, så vi kan få lidt islands granit ind i motorrummet. Det har vi ikke haft for meget af indtil nu.
                            Og så en rigtig god jul og et forhåbentligt rigtigt godt nytår
                            Nu synes ikke at det er "alle med få undtagelser" som er negativ. Der diskuteres her om vores nye norske spiller og problemet er vel at vi ved ikke meget om ham. Men lidt mere begejstring herinde kunne jeg også lide men til sidst er det ja at hver enestes ret på sin egen holdning. Det eneste hvad ville være helt ud af rammen ville være at svine en ny spiller. Men det sker nu ikke.
                            Selv glæder mig at der sker noget og synes vores jule-gave lyder spændende. Glæder mig at se ham på banen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Fordi han er 25 og aldrig har spillet for det Islandske A-landshold. Fordi han har spillet de sidste to sæsoner i den næstbedste norske række, som er lavere niveau end den danske 1. division. Fordi han ikke var på Årets Hold i den liga, i den netop afsluttede sæson. https://www.obos-ligaen.no/nyheter/a...-i-obos-ligaen

                              Det handler ikke at sige, at ham her er dårlig eller aldrig bliver god nok, det handler bare om at forventningsafstemme, og der er i hvert fald en række oplagte grunde til at tro, at han måske ikke lige er manden der kan forstærke vores start 11 fra dag 1, det må du vel også kunne anerkende?
                              Det ligner lidt den sædvanlige profil for JH indkøb, en spiller som kan spille flere pladser og mit gæt er at han ikke er helvedes god men en grå mus mere uden nogle speciale spidskompetencer men som indordner sig og spiller der hvor træneren sætter ham uden brok.


                              Men velkommen til ham, håber han går ing og gør alle mine forventninger til skamme.
                              Last edited by Magge; 23-12-2019, 18:44.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Island, så ved vi at vi får en spiller der giver alt. Det betyder rigtig meget. Og det kan vel ikke blive værre end dem vi har på midten i forvejen. Jeg håber faktisk på en midtbanespiller til, og så ud med JJT, Greve, Eskesen og Opondo - de 2 sidste måske udlejes, så de kan optimere deres spil.

                                Comment

                                Working...
                                X