Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Aron Elís Thrándarson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Det er ikke rigtige A-landskampe, det er ligalandskampe der bliver spillet udenfor de officielle landskampsterminer, som Island og Sverige af en eller anden grund tæller som rigtige landskampe. Af de 23 spillere der var udtaget til den seneste landskamp han deltog i, var 4 af dem udtaget til Islands seneste kvalifikationskampe og kun den ene af dem fik minutter som indskifter.

    At OB så vælger at spinne den mest muligt positivt, er vel hvad man kan forvente af deres kommunikation efterhånden.
    Han var i truppen mod Islands 3 sidste kvalifikationsmodstandere dog uden at få spilletid. Men skal vi ikke blive enige om at det stadig er lidt imponerende?
    Det er rent faktisk en mulighed at han bliver vores eneste deltager ved EM og at vi får en god slat penge bare for det

    Jeg har været inde og undersøge lidt og kan lide hvad jeg ser mere og mere. Både artikler og videoer. Jeg har desuden 2 onkler på Island(min mor er islænding) som er fodboldgale og de siger begge at han er en fantastisk spiller og forstår ikke helt at han rent faktisk ikke valgte en større klub. Har lige skrevet med begge over facebook. De er begge overbevist om han er et scoop. De følger begge med i dansk fodbold og specielt OB.

    Muligt han bliver oversolgt lidt, men jeg smutter sgu lige over i “Hvad sagde jeg tråden” og skifter mening..

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Han var i truppen mod Islands 3 sidste kvalifikationsmodstandere dog uden at få spilletid. Men skal vi ikke blive enige om at det stadig er lidt imponerende?
      Det er rent faktisk en mulighed at han bliver vores eneste deltager ved EM og at vi får en god slat penge bare for det

      Jeg har været inde og undersøge lidt og kan lide hvad jeg ser mere og mere. Både artikler og videoer. Jeg har desuden 2 onkler på Island(min mor er islænding) som er fodboldgale og de siger begge at han er en fantastisk spiller og forstår ikke helt at han rent faktisk ikke valgte en større klub. Har lige skrevet med begge over facebook. De er begge overbevist om han er et scoop. De følger begge med i dansk fodbold og specielt OB.

      Muligt han bliver oversolgt lidt, men jeg smutter sgu lige over i “Hvad sagde jeg tråden” og skifter mening..
      Jeg har aldrig sagt, at det ikke var "imponerende", jeg skrev bare, at han i en alder af 25 endnu ikke har spillet for Islands A-landshold, og den er jo god nok foreløbigt.

      Ser de meget den næstbedste norske række, siden at de kender indgående til ham?
      Last edited by Sheed; 23-12-2019, 20:33.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Jeg har aldrig sagt, at det ikke var "imponerende", jeg skrev bare, at han i en alder af 25 endnu ikke har været med for Islands A-landshold, og den er jo god nok foreløbigt.

        Ser de meget den næstbedste norske række, siden at de kender indgående til ham?
        Christian Nørregaard,Jonas Knudsen,Joakim Andersen,Daniel Wass,Mathias Jensen og mange mange andre er også kun periferi spillere på det danske landshold. Jeg tog imod dem alle med kyshånd. Så stor forskel er der heller ikke på det danske og islandske landshold mere. Jeg er med på at de kommer fra større klubber men hvis det med A landskampe er dit stærkeste argument...

        Nej det gør de ikke. Men ligesom jeg følger en masse danske spillere i udlandet over lang tid har de bla også gjort det med ham. Den Islandske sportspresse er faktisk rigtig god til at følge sine udlandsproffer med både artikler og i deres sportsnyheder. Så han er en af dem de “følger” og kender godt..
        Jeg følger også Henrik Dalsgaard, Mathias Jensen, Casper Nielsen, Mads Fenger osv osv uden at se alt.
        Men det er nok ikke godt nok til at få din accept

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Han var i truppen mod Islands 3 sidste kvalifikationsmodstandere dog uden at få spilletid. Men skal vi ikke blive enige om at det stadig er lidt imponerende?
          Det er rent faktisk en mulighed at han bliver vores eneste deltager ved EM og at vi får en god slat penge bare for det

          Jeg har været inde og undersøge lidt og kan lide hvad jeg ser mere og mere. Både artikler og videoer. Jeg har desuden 2 onkler på Island(min mor er islænding) som er fodboldgale og de siger begge at han er en fantastisk spiller og forstår ikke helt at han rent faktisk ikke valgte en større klub. Har lige skrevet med begge over facebook. De er begge overbevist om han er et scoop. De følger begge med i dansk fodbold og specielt OB.

          Muligt han bliver oversolgt lidt, men jeg smutter sgu lige over i “Hvad sagde jeg tråden” og skifter mening..

          Det lyder fedt, fedt, fedt!!!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #50
            Altid spændende med nye spillere, men det er vel ikke så underligt at flere er forbeholdne når man tager JH’s tvivlsomme historik in mente. Er den næstbedste norske række ikke under dansk førstedivisionsniveau?
            Last edited by fynsland_85; 23-12-2019, 21:14.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              #51
              Jeg tillod mig at spørge lidt til Aron på Aalesunds forum og fik følgende svar:
              "Hei, vi har hatt mye glede av Aron. Toppnivået hans er svært høyt. Dessverre synes jeg ikke nødvendigvis han kom opp på sitt toppnivå så ofte i siste sesong. Men kanskje en endring til OB vil være bra for ham. Ofte er det en miljøforandring som skal til for å blomstre. Hvis han spilles opp med gode lagkamerater, kan han nok bli enda bedre.
              OB har nok litt høyere mål enn AaFK, og må derfor prestere noe bedre, så det blir spennende å se hvordan det går med Aron hos dere. Lykke til neste år, og god jul til dere i Odense "

              Det er svært at sige så meget om ham på den baggrund, men jeg ville lige dele det. 6 mål og 7 assist på en sæson hvor der har været langt i mellem topniveauet tænker jeg trods alt er positivt, omvendt kan det lyde som om at han ikke er så stabil i sit spil.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Christian Nørregaard,Jonas Knudsen,Joakim Andersen,Daniel Wass,Mathias Jensen og mange mange andre er også kun periferi spillere på det danske landshold. Jeg tog imod dem alle med kyshånd. Så stor forskel er der heller ikke på det danske og islandske landshold mere. Jeg er med på at de kommer fra større klubber men hvis det med A landskampe er dit stærkeste argument...

                Nej det gør de ikke. Men ligesom jeg følger en masse danske spillere i udlandet over lang tid har de bla også gjort det med ham. Den Islandske sportspresse er faktisk rigtig god til at følge sine udlandsproffer med både artikler og i deres sportsnyheder. Så han er en af dem de “følger” og kender godt..
                Jeg følger også Henrik Dalsgaard, Mathias Jensen, Casper Nielsen, Mads Fenger osv osv uden at se alt.
                Men det er nok ikke godt nok til at få din accept
                Rolig nu, det var ikke noget personangreb. Jeg spurgte hvad grundlaget var for bedømmelsen, det er vel fair nok? Hvis jeg havde påstået, at han var det ene eller det andet, var jeg vel også blevet spurgt til, hvad jeg byggede det på.

                Jeg køber simpelthen ikke, at der ikke skulle være nogen særlig niveauforskel på spillerne på det danske og islandske landshold, det gør jeg bare ikke. Jeg anerkender fuldt ud Islands præstationer, men de er ikke grundlagt på en fantastisk trup, de er grundlagt på nogle andre præmisser, og at der er milevidt forskel på klubfodbold og landsholdsfodbold. Jeg synes der er milevidt kvalitetsforskel på Eggert Jonsson og Victor Palsson, og så Christian Nørgaard og Mathias Jensen, det må jeg bare sige. Jeg tror heller ikke på, at Hermannsson fra Brøndby ville komme i nærheden af det danske landshold, endsige at spille fra start, som han har gjort en del gange for Island i år.

                Men nej, mit bedste argument er ikke, at han ikke har fået debut for Islands rigtige landshold endnu, det er der sikkert også andre gode spillere der ikke har, som også kunne forstærke os. Mit bedste argument er, at han åbenbart ikke har været god nok til, at nogle har ville plukke ham i den næstbedste norske række i to år, før at hans kontrakt udløb. Han kan sagtens ende med at blive en god spiller for os, måske den bedste spiller der nogensinde har spillet for OB, og hvis ikke han bliver det er det i hvert fald min skyld, fordi at jeg har svinet ham sådan til som jeg har. Det må jeg så tage på mig, men jeg har altså bare ikke ligeså store forventninger som andre åbenbart har. Så jeg kommer heller ikke til at slagte ham, hvis han ikke bliver en profil, en breddespiller der kan være en af de første fra bænken, er de forventninger jeg har.
                Last edited by Sheed; 23-12-2019, 21:58.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Han var i truppen mod Islands 3 sidste kvalifikationsmodstandere dog uden at få spilletid. Men skal vi ikke blive enige om at det stadig er lidt imponerende?
                  Det er rent faktisk en mulighed at han bliver vores eneste deltager ved EM og at vi får en god slat penge bare for det

                  Jeg har været inde og undersøge lidt og kan lide hvad jeg ser mere og mere. Både artikler og videoer. Jeg har desuden 2 onkler på Island(min mor er islænding) som er fodboldgale og de siger begge at han er en fantastisk spiller og forstår ikke helt at han rent faktisk ikke valgte en større klub. Har lige skrevet med begge over facebook. De er begge overbevist om han er et scoop. De følger begge med i dansk fodbold og specielt OB.

                  Muligt han bliver oversolgt lidt, men jeg smutter sgu lige over i “Hvad sagde jeg tråden” og skifter mening..
                  Respekt. Du er på linje med en dansk statsminister, som engang sagde : “ Man har et standpunkt, til man tager et nyt “.
                  God jul.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Rolig nu, det var ikke noget personangreb. Jeg spurgte hvad grundlaget var for bedømmelsen, det er vel fair nok? Hvis jeg havde påstået, at han var det ene eller det andet, var jeg vel også blevet spurgt til, hvad jeg byggede det på.

                    Jeg køber simpelthen ikke, at der ikke skulle være nogen særlig niveauforskel på spillerne på det danske og islandske landshold, det gør jeg bare ikke. Jeg anerkender fuldt ud Islands præstationer, men de er ikke grundlagt på en fantastisk trup, de er grundlagt på nogle andre præmisser, og at der er milevidt forskel på klubfodbold og landsholdsfodbold. Jeg synes der er milevidt kvalitetsforskel på Eggert Jonsson og Victor Palsson, og så Christian Nørgaard og Mathias Jensen, det må jeg bare sige. Jeg tror heller ikke på, at Hermannsson fra Brøndby ville komme i nærheden af det danske landshold, endsige at spille fra start, som han har gjort en del gange for Island i år.

                    Men nej, mit bedste argument er ikke, at han ikke har fået debut for Islands rigtige landshold endnu, det er der sikkert også andre gode spillere der ikke har, som også kunne forstærke os. Mit bedste argument er, at han åbenbart ikke har været god nok til, at nogle har ville plukke ham i den næstbedste norske række i to år, før at hans kontrakt udløb. Han kan sagtens ende med at blive en god spiller for os, måske den bedste spiller der nogensinde har spillet for OB, og hvis ikke han bliver det er det i hvert fald min skyld, fordi at jeg har svinet ham sådan til som jeg har. Det må jeg så tage på mig, men jeg har altså bare ikke ligeså store forventninger som andre åbenbart har. Så jeg kommer heller ikke til at slagte ham, hvis han ikke bliver en profil, en breddespiller der kan være en af de første fra bænken, er de forventninger jeg har.
                    Det er muligt der er en lille niveau forskel på Danmark og Island. Men så er den heller ikke større de seneste år på landsholdsniveau. Men de indeholder forskellige dyder ja.

                    Jeg siger heller ikke at Aron er god nok til at spille omkring det danske landshold og det undrer også mig at ingen har snuppet ham før os. Men kan vi virkelig tillade os at være utilfredse når en klub som vores henter aktuelle landsholdsspillere eller trupspillere?

                    Du skriver at du nok ikke har så store forventninger som mange af os andre. Vi andre har forhåbninger. Dem har du allerede screenlagt på forhånd. Det forstår jeg ikke noget af når vi ikke har set ham på SL niveau endnu. Et er at bashe AJA fordi man ved hvad man får og forventede at få bedre. I dette tilfælde ville lidt mere positivitet klæde dig..

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Jeg har aldrig sagt, at det ikke var "imponerende", jeg skrev bare, at han i en alder af 25 endnu ikke har spillet for Islands A-landshold, og den er jo god nok foreløbigt.

                      Ser de meget den næstbedste norske række, siden at de kender indgående til ham?

                      Comment


                        #56
                        Du har vist aldrig sagt noget, der er imponerende

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          Respekt. Du er på linje med en dansk statsminister, som engang sagde : “ Man har et standpunkt, til man tager et nyt “.
                          God jul.
                          Tja. Det er vel også tilladt. Bedre end at have en mening på tyndt grundlag hvor man nægter at ændre den senere selvom der er grundlag for det?

                          Tak i lige måde

                          Comment


                            #58
                            Man må i hvert fald sige, at hvis det her er den hylde, vi kan hente fra, så er vi tættere på at være Horsens end på at være AGF.

                            Det skal naturligvis ikke lægge vores nye mand til last, men vi skal op i en helt anden liga af signings, før jeg bliver optimistisk ifht foråret. For vi mangler meget.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                              Du har vist aldrig sagt noget, der er imponerende
                              Det er i hvert fald imponerende, at du ikke en gang kan gennemskue, hvad den sætning betyder.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                                Man må i hvert fald sige, at hvis det her er den hylde, vi kan hente fra, så er vi tættere på at være Horsens end på at være AGF.

                                Det skal naturligvis ikke lægge vores nye mand til last, men vi skal op i en helt anden liga af signings, før jeg bliver optimistisk ifht foråret. For vi mangler meget.
                                Jeg er enig at der skal andet og mere til. Og gerne med bedre CV end vores islandske ven

                                Men det her er sgu da mere spændende end Madu,AJA og Oli

                                Comment

                                Working...
                                X