Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD HORSENS-OB den 1.dec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu 3 nederlag i træk. Og det ligner 2 mere inden jul. Krise skiltet kan roligt findes frem.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Synes Jebali er vores bedste. Hvad skal han gøre med al den middelmådighed omkring sig?
      Meget enig, men svært at vi har 3 gode offensive og middelmådige midtbane og forsvar. Er jo fristende at spille med alle 3

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

        Vås, intet falder 100 % på nogen
        Selvfølgelig gør det ikke det, der er i den grad også nogle spørgsmål omkring trupsammensætning der kan stilles til sportsdirektøren. Og så er jeg ved at være der, hvor jeg har fået nok af at se HHs dødbolde. Én ting er, at vi lukker to ind i dag på det, men vores offensive dødbolde har generelt været elendige gennem lang tid.

        Comment


          SU har fat i noget af det rigtige i forhold til truppens kvalitet. Vi burde langt være gode nok til top 6, skulle jeg mene, men vi har simpelthen købt for dårligt ind. Særligt i forsvarskæden, hvor Juel, Lund, Lund og Leuwin simpelthen er alt for dårlige på bolden.

          Det har været camoufleret, fordi de har spillet over evne til tider på et hold, der var sat godt op, men ligeså snart rytmen forsvinder med skaderne, så kan man se det klart.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Synes Jebali er vores bedste. Hvad skal han gøre med al den middelmådighed omkring sig?
            Vil hellere have Jebali på midten i stedet for Kløve og så Kadrii/Svendsen på toppen
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Synes Jebali er vores bedste. Hvad skal han gøre med al den middelmådighed omkring sig?
              Jeg ser kun en cirkus fodboldspiller. Han hjælper ikke holdet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
                Frøkjær med er decideret horribelt indhop i dag. Fandme ikke mange der kan være deres indsats bekendt i dag..
                Bortset fra anden halvleg mod Herning/Ikast har det så ikke været temaet de seneste mange kampe?
                altså det med elendige indsatser
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Vil hellere have Jebali på midten i stedet for Kløve og så Kadrii/Svendsen på toppen
                  Så har vi da et setup, der giver rene nederlag :)

                  Comment


                    Hvad er det ringe! Hvad er det elendigt!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Det er ikke fordi, at det skal være Alexander Juel-bashing, jeg synes ikke at han gør det decideret elendigt, men jeg har virkeligt intet behov for, at vi forlænger hans aftale. Det er spillere af en sådan kvalitet, som vi skal væk fra at signe.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Selvfølgelig gør det ikke det, der er i den grad også nogle spørgsmål omkring trupsammensætning der kan stilles til sportsdirektøren. Og så er jeg ved at være der, hvor jeg har fået nok af at se HHs dødbolde. Én ting er, at vi lukker to ind i dag på det, men vores offensive dødbolde har generelt været elendige gennem lang tid.
                        100% enig
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Pivringe.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Jeg ser kun en cirkus fodboldspiller. Han hjælper ikke holdet.
                            Her er jeg enig, han kan nogle ekstra ordinære ting, men spiller for dig selv og laver mange fejl taktisk og tager mange dårlige beslutninger

                            Comment


                              Fortjent. Det klart bedste hold i dag vandt, og det var eddermame ikke fordi, at de leverede noget særligt.

                              Comment


                                Jeg tror Jebali kan spille midtbane.

                                Dette hold er absolut ikke top 6. Også i bedste opstilling mangler der en eller to klare forbedringer.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X