Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD HORSENS-OB den 1.dec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
    OB skal tilbage til den game plan, som de har haft succes med, 3-5-2.
    Jeg kan undres over, at JM ikke spiller 3-5-2 mod Horsens, da han kan erstatte JT med Obbekjær i det centrale forsvar.
    Ja, Obbekjær er ung og grøn, men han er langt mere blodsikker end de to boldmongoler AJ og ML, som hverken evner eller magter at spille bolden frem, hvis man altså ser bort fra deres håbløse lange bolde. Med Obbekjær på banen ville du have haft en spillende forsvarsspiller, som både magter og kan spillet på bolden.
    Nu kan man så kun håbe på, at Leuwin bliver klar til næste kamp for jeg magter simpelthen ikke som trofast OB fan, at se endnu en kamp med AJ og ML i det centrale forsvar!
    Og hvad endnu værre er, så er jeg slet ikke i tvivl om at JH forlænger med AJ, han kan fåes gratis og så behøver JH ikke mere, desværre...
    Jeg var desværre ikke hjemme søndag så kunne ikke se suppebold, hvilket er meget skidt for mig :D! ... men ...

    Tjekkede lige op på mængden af lange bolde.
    Det er faktisk bemærkelsesværdigt at :
    OB har bolden 45,6% af tiden, men alligevel "vinder" lange afleveringer 89-74 over Horsens.
    25% af alle OB`s afleveringer er lange afleveringer (Horsens er på 17%).
    OB har en afleveringsnøjagtighed på 61,5% (det har jeg personligt aldrig set lavere).

    Det er for mig at se den manglende kvalitet på bolden, der er jeres helt store problem.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Jeg var desværre ikke hjemme søndag så kunne ikke se suppebold, hvilket er meget skidt for mig :D! ... men ...

      Tjekkede lige op på mængden af lange bolde.
      Det er faktisk bemærkelsesværdigt at :
      OB har bolden 45,6% af tiden, men alligevel "vinder" lange afleveringer 89-74 over Horsens.
      25% af alle OB`s afleveringer er lange afleveringer (Horsens er på 17%).
      OB har en afleveringsnøjagtighed på 61,5% (det har jeg personligt aldrig set lavere).

      Det er for mig at se den manglende kvalitet på bolden, der er jeres helt store problem.
      Som de foregående kampe ligner det at vi ikke træner med bold for tiden.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
        Kampe i sæsonen, hvor vi har været bagud og fået point: 0 (9 nederlag inkl pokal)
        Kampe i sæsonen, hvor vi har været foran og tabt: 4

        Man må konstatere, at rygraden i holdet er væk. Det er vind eller forsvind imod AaB, men jeg kan slet ikke se os vinde den kamp, som vi spiller pt. Og derefter hedder den Parken og BIF. Med andre ord stor sandsynlighed for, at vi kommer til at ramme seks kampe i streg uden sejr. Og det er bare ikke nok til top 6.
        Jeg sætter min lid til at ligaen er så ustabil som den er, og det er en af de kampe hvor AaB er helt væk.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Som de foregående kampe ligner det at vi ikke træner med bold for tiden.
          Ja det er ret utroligt med højt lønnede fodboldspillere der ikke kan aflevere. Jeg forstår det ikke.
          Efter forrige landskamp brokkede Kasper S sig både over den elendige bane OG at bolden opfører sig anderledes. Det er vel kun i Danmark vi spiller med Select. Men træner OB med Select bolde?
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

            Jeg sætter min lid til at ligaen er så ustabil som den er, og det er en af de kampe hvor AaB er helt væk.
            Ja. De var nu heller ikke overbevisende imod hobro hjemme. Jeg forventer altså også det her var et lavpunkt. Forhåbentlig får vi JT retur og så får vi hevet os selv lidt op ved at der er festivitas på lægterne. Der er selvfølgelig en fare for at aab spillet godt, for det gør de i ny og næ, men jeg tror sgu ikke vi kommer til at se os så ringe som sidst en gang til.

            Comment


              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...dste-to-kampe/
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Åh nej. Tverskov er vigtig.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment

                Working...
                X