Nu 3 nederlag i træk. Og det ligner 2 mere inden jul. Krise skiltet kan roligt findes frem.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD HORSENS-OB den 1.dec
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Vås, intet falder 100 % på nogen
Comment
-
SU har fat i noget af det rigtige i forhold til truppens kvalitet. Vi burde langt være gode nok til top 6, skulle jeg mene, men vi har simpelthen købt for dårligt ind. Særligt i forsvarskæden, hvor Juel, Lund, Lund og Leuwin simpelthen er alt for dårlige på bolden.
Det har været camoufleret, fordi de har spillet over evne til tider på et hold, der var sat godt op, men ligeså snart rytmen forsvinder med skaderne, så kan man se det klart.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlægFrøkjær med er decideret horribelt indhop i dag. Fandme ikke mange der kan være deres indsats bekendt i dag..
altså det med elendige indsatser817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Selvfølgelig gør det ikke det, der er i den grad også nogle spørgsmål omkring trupsammensætning der kan stilles til sportsdirektøren. Og så er jeg ved at være der, hvor jeg har fået nok af at se HHs dødbolde. Én ting er, at vi lukker to ind i dag på det, men vores offensive dødbolde har generelt været elendige gennem lang tid.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment