Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-FCM 25. nov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Truppen. Ser ud til at Mandé er skadet igen

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/aftenens-kamptrup/

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Truppen. Ser ud til at Mandé er skadet igen

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/aftenens-kamptrup/
      5 år til ham, er under radaren en af de mest elendige handler JH har lavet.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        5 år til ham, er under radaren en af de mest elendige handler JH har lavet.
        Nu stod han jo upåklageligt i Århus og virker som om han har en rigtig god mentalitet, bl.a. i forhold til at bakke Oliver op.

        Comment


          #19
          I denne kommentar gør Leif Rasmussen Frøkjær til hurtig og spekulerer i om han skal starte som følge deraf

          https://fyens.dk/artikel/der-er-ob-s...skylder-en-del

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

            Nu stod han jo upåklageligt i Århus og virker som om han har en rigtig god mentalitet, bl.a. i forhold til at bakke Oliver op.
            Han stod en ok kamp deroppe, men i alle andre kampe som jeg har set ham i, har han været et stort usikkerhedsmoment. Forklar mig gerne på hvilke parametre det overhovedet giver mening, at vi skal have ham gående i 3œ år endnu? Han er jo åbenbart ikke bedre end Oliver, og bliver det så med al sandsynlighed heller aldrig. At give ham så lang en kontrakt er spild af penge, når man allerede havde en fin reserve i Thomas Mikkelsen gående. Bernat er formentlig også snart klar til at være 2. keeper, og så har vi enten skubbet et angiveligt stort talent om bag i køen, ellers står vi med en dyr 3. keeper i lang tid endnu. Som så tilmed får absurd mange skader, af en målmand der ikke spiller at være.
            Last edited by Sheed; 25-11-2019, 13:21.

            Comment


              #21
              Den kamp jeg så på tv var en god præstation af Mande. Jeg så lidt Arek.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                Nu stod han jo upåklageligt i Århus og virker som om han har en rigtig god mentalitet, bl.a. i forhold til at bakke Oliver op.
                Helt enig, jeg har kun set ham i kamp to gange og der har han gjort det fint. Jeg ved ikke hvad han får i løn, men det spiller naturligvis ind når man skal vurdere om han er en god eller dårlig investering. Men han virker som en super fyr for truppen og jeg har ingen bekymringer ved ham som reserve - og det er vel hvad man kan forvente af en reserve keeper. Han er inde omkring sit landshold hvilket altid giver lidt perspektiver og HC tænker jeg nok skal få sine muligheder. Man er jo ikke nødvendigvis en dårlig signing blot fordi man taber duellen til et ungt billigere talent fra klubbens ungdomsarbejde. Måske 5 år var for lang en kontrakt hvis man hele tiden havde regnet med at OC skulle være førstevalg, men igen kommer det vel meget an på hvilken løn han trækker.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  Helt enig, jeg har kun set ham i kamp to gange og der har han gjort det fint. Jeg ved ikke hvad han får i løn, men det spiller naturligvis ind når man skal vurdere om han er en god eller dårlig investering. Men han virker som en super fyr for truppen og jeg har ingen bekymringer ved ham som reserve - og det er vel hvad man kan forvente af en reserve keeper. Han er inde omkring sit landshold hvilket altid giver lidt perspektiver og HC tænker jeg nok skal få sine muligheder. Man er jo ikke nødvendigvis en dårlig signing blot fordi man taber duellen til et ungt billigere talent fra klubbens ungdomsarbejde. Måske 5 år var for lang en kontrakt hvis man hele tiden havde regnet med at OC skulle være førstevalg, men igen kommer det vel meget an på hvilken løn han trækker.
                  Man køber ikke en spiller fri og giver ham 5 år med en forventning om, at han skal være reserve i 5 år, det sker bare ikke. Og der findes nok heller ikke mange 25-årige der skriver under på en 5-årig kontrakt med udsigt til at skulle bruge sine bedste år af sin karriere som bænkevarmer. Han er åbenlyst ringere end man troede dengang, og så meget desto mere underligt er det, for man må jo virkelig have været sikker i sin sag, når man giver ham en så lang kontrakt. Jeg kan ikke erindre, at vi i JHs godt 6 år i klubben har givet en så lang kontrakt til nogle andre spillere vi har købt udefra.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Man køber ikke en spiller fri og giver ham 5 år med en forventning om, at han skal være reserve i 5 år, det sker bare ikke. Og der findes nok heller ikke mange 25-årige der skriver under på en 5-årig kontrakt med udsigt til at skulle bruge sine bedste år af sin karriere som bænkevarmer. Han er åbenlyst ringere end man troede dengang, og så meget desto mere underligt er det, for man må jo virkelig have været sikker i sin sag, når man giver ham en så lang kontrakt. Jeg kan ikke erindre, at vi i JHs godt 6 år i klubben har givet en så lang kontrakt til nogle andre spillere vi har købt udefra.
                    Eller også var Oliver bedre og tog større skridt i sin udvikling end man forventede? Du skriver også, at Thomas Mikkelsen jo var en fin reserve. Det kan vi godt blive enige om, men hvem siger at Thomas Mikkelsen havde interesse i at fortsætte som reserve?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                      Eller også var Oliver bedre og tog større skridt i sin udvikling end man forventede? Du skriver også, at Thomas Mikkelsen jo var en fin reserve. Det kan vi godt blive enige om, men hvem siger at Thomas Mikkelsen havde interesse i at fortsætte som reserve?
                      Ok, så lad os sige det sådan: Han er ikke god nok til at stå foran en totalt uprøvet ung målmand der stadig har klare mangler i sit spil.

                      Hvem siger at Thomas Mikkelsen ikke havde interesse i at være reserve? Manden er jo indfødt og udtrykte stor glæde for at være i klubben. Men da udsigten var at være 3. eller 4. målmand var det nok for langt nede i hakkeordenen til, at det gav mening for ham længere. Og selv hvis han ikke ville være førstereserve, mon så ikke, at der fandtes en målmand på markedet som ville være en kapabel backup, uden at han skulle have udstukket en 5 år lang kontrakt?

                      Comment


                        #26
                        Det bliver:
                        Oliver
                        Leeuwin Tverskov M. Lund
                        O.Lund Frøkjær Drachmann Opondo Barrett
                        Bashkim Sander
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Det bliver:
                          Oliver
                          Leeuwin Tverskov M. Lund
                          O.Lund Frøkjær Drachmann Opondo Barrett
                          Bashkim Sander
                          JJ skadet igen....
                          siden 1887

                          Comment


                            #28
                            Scouts fra Brighton er her i dag.
                            Vidste I at vi måske arbejder på et samarbejde ifb. Akademiet og generel scouting?

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                              Scouts fra Brighton er her i dag.
                              Vidste I at vi måske arbejder på et samarbejde ifb. Akademiet og generel scouting?
                              Nej.... hvor er relationen

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Truppen. Ser ud til at Mandé er skadet igen

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/aftenens-kamptrup/
                                Sidder åbenbart fast i paskontrollen efter landsholdsopgaver ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X