Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB-FCM 25. nov
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
I denne kommentar gør Leif Rasmussen Frøkjær til hurtig og spekulerer i om han skal starte som følge deraf
https://fyens.dk/artikel/der-er-ob-s...skylder-en-del
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Nu stod han jo upåklageligt i Århus og virker som om han har en rigtig god mentalitet, bl.a. i forhold til at bakke Oliver op.Last edited by Sheed; 25-11-2019, 13:21.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Nu stod han jo upåklageligt i Århus og virker som om han har en rigtig god mentalitet, bl.a. i forhold til at bakke Oliver op.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Helt enig, jeg har kun set ham i kamp to gange og der har han gjort det fint. Jeg ved ikke hvad han får i løn, men det spiller naturligvis ind når man skal vurdere om han er en god eller dårlig investering. Men han virker som en super fyr for truppen og jeg har ingen bekymringer ved ham som reserve - og det er vel hvad man kan forvente af en reserve keeper. Han er inde omkring sit landshold hvilket altid giver lidt perspektiver og HC tænker jeg nok skal få sine muligheder. Man er jo ikke nødvendigvis en dårlig signing blot fordi man taber duellen til et ungt billigere talent fra klubbens ungdomsarbejde. Måske 5 år var for lang en kontrakt hvis man hele tiden havde regnet med at OC skulle være førstevalg, men igen kommer det vel meget an på hvilken løn han trækker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Man køber ikke en spiller fri og giver ham 5 år med en forventning om, at han skal være reserve i 5 år, det sker bare ikke. Og der findes nok heller ikke mange 25-årige der skriver under på en 5-årig kontrakt med udsigt til at skulle bruge sine bedste år af sin karriere som bænkevarmer. Han er åbenlyst ringere end man troede dengang, og så meget desto mere underligt er det, for man må jo virkelig have været sikker i sin sag, når man giver ham en så lang kontrakt. Jeg kan ikke erindre, at vi i JHs godt 6 år i klubben har givet en så lang kontrakt til nogle andre spillere vi har købt udefra.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Eller også var Oliver bedre og tog større skridt i sin udvikling end man forventede? Du skriver også, at Thomas Mikkelsen jo var en fin reserve. Det kan vi godt blive enige om, men hvem siger at Thomas Mikkelsen havde interesse i at fortsætte som reserve?
Hvem siger at Thomas Mikkelsen ikke havde interesse i at være reserve? Manden er jo indfødt og udtrykte stor glæde for at være i klubben. Men da udsigten var at være 3. eller 4. målmand var det nok for langt nede i hakkeordenen til, at det gav mening for ham længere. Og selv hvis han ikke ville være førstereserve, mon så ikke, at der fandtes en målmand på markedet som ville være en kapabel backup, uden at han skulle have udstukket en 5 år lang kontrakt?
Comment
-
Det bliver:
Oliver
Leeuwin Tverskov M. Lund
O.Lund Frøkjær Drachmann Opondo Barrett
Bashkim Sander"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment