Oprindeligt indsendt af Oelle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Lyngby-OB 10.11.2019
Collapse
X
-
Og Brøndby vinder...
Lorte weekend for os: fem point op til plads tre nu i sted af seks point ned til plads syv...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægLæs Leif Rasmussens karakter på fyens.dk. Jeg er enig. Mange får 02. Også Drachmanm, der efter min mening ofte er for overvurderet. Kun Bashkim får 7...
I øvrigt synes Sander spiller mindst på niveau med Bashkim. Han er med i næsten alt offensivt og harme desuden vilde tilbageløb og arbejder helt godt ned at forsvare.
Leave a comment:
-
Læs Leif Rasmussens karakter på fyens.dk. Jeg er enig. Mange får 02. Også Drachmanm, der efter min mening ofte er for overvurderet. Kun Bashkim får 7...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Jebali spillede en o.k. kamp i anden halvleg. Langt mere bevægeligt, skiftede ofte til venstre side. Synes det var helt i orden uden at være prangende.
Vi tabte kampen i minutter 20 til 45. hvor hele holdet gik i stå. Uforståeligt hvorfor vi gav det væk.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
For mig at se handler det faktisk meget om hvor meget de beskyttes. I dag synes jeg Tverskov er relativt god på bolden. Han skaber meget fremad banen, særligt i anden halvleg, hvor han kommer længere frem på banen.
Men vi har haft en tendens til de sidste 4-5 kampe, at rive holdet midt over ved et højt pres fra angriberne og manglende sammenhæng mellem kæderne. Det bliver ikke bedre når Michelsen vil have plads til Jebali. Han spiller gode 20 minutter og derefter har han også en god periode i 2. halvleg, men det skaber også meget plads til Lyngby, som betyder, at vores dårlige evner på bolden - særlig hos Marco Lund og Leuwin - bliver udstillet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
For mig at se handler det faktisk meget om hvor meget de beskyttes. I dag synes jeg Tverskov er relativt god på bolden. Han skaber meget fremad banen, særligt i anden halvleg, hvor han kommer længere frem på banen.
Men vi har haft en tendens til de sidste 4-5 kampe, at rive holdet midt over ved et højt pres fra angriberne og manglende sammenhæng mellem kæderne. Det bliver ikke bedre når Michelsen vil have plads til Jebali. Han spiller gode 20 minutter og derefter har han også en god periode i 2. halvleg, men det skaber også meget plads til Lyngby, som betyder, at vores dårlige evner på bolden - særlig hos Marco Lund og Leuwin - bliver udstillet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Nej, det var en oversatsning til sidst, helt klart. Men jeg synes godt nok at pilene har peget i den gale retning for vores midterforsvarer set over hele sæsonen. I sidste sæson var der ingen tvivl om, at Tverskov var en af ligaens bedste på den position, det hører jeg ikke meget snak om længere. Leeuwin var en stabil makker med meget lav fejlprocent. Det ser vi ikke meget til mere. Og Marco Lund lignede ikke en der bare spillede i mangel af en spiller med reel Superligakvalitet. Det gør han nu.
Hvorfor ovenstående er tilfældet, skal jeg ikke kunne sige, men jeg synes godt nok, at vi ser nogle bemærkelsesværdigt store udfald sammenlignet med sidste sæson.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Tabte i Aalborg...
... men føler med dig.
Point har vi endnu ikke fået på Sjælland.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlægHold nu kæft med den Leuwin-bashing. Han er en fremragende forsvarer, som er meget, meget stabil, men som lavede en sjælden og afgørende fejl i dag.
Godt nok vildt, vi ikke slår det Lyngby-hold i dag. Det er derfor, vi koncentrerer os om top6 og ikke top3. Skidt taktisk disposition af JM at komme i undertal på midten i første halvleg. Det kan man måske klare med to Drachmann’er, men JJT fylder jo INTET defensivt.
Leave a comment:
-
Hold nu kæft med den Leuwin-bashing. Han er en fremragende forsvarer, som er meget, meget stabil, men som lavede en sjælden og afgørende fejl i dag.
Godt nok vildt, vi ikke slår det Lyngby-hold i dag. Det er derfor, vi koncentrerer os om top6 og ikke top3. Skidt taktisk disposition af JM at komme i undertal på midten i første halvleg. Det kan man måske klare med to Drachmann’er, men JJT fylder jo INTET defensivt.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Det er helt vildt vi kan tabe til det amatør hold, som vi piller helt fra hinanden i 2. halvleg.
Den ene kæmpe personlige fejl efter den anden.
1-1. Bare lad Geertsen stå helt fri i det lille felt. Marco og Leuwin sejler rundt uden nogen markering.
2-1. Marco flot clearing lige ud foran målet.
3-1. Oliver vidste vi godt ville koste på et tidspunkt. En ung målmand. Problemet er alle de andre fejl i samme kamp.
4-3. Leuwin suk, lav dog et frispark.
Oppondo katastrofal indskiftning. Hvorfor ikke sætte Frøkjær ind. Han har også noget hovedstøds styrke.
Bashikm og Sander kunne være topscorere hvis de sparkede alle deres 100% chancer ind.
Jebali god kamp.
Marco Lund skal væk fra start 11'er, han er for ringe med bolden og taber alt for mange dueller.
Leave a comment:
Leave a comment: