Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lyngby-OB 10.11.2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Galamush
    replied
    Nu hvor jeg ser målet igen, bliver jeg sur over at ak ikke smadrer hjem da spilleren glider af ham. Han kunne bare afsted.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Det er måske rigtigt og det har vi nok manglet hele tiden. Det handler om at vi sætter mere på spil i dag med åndssvage prioriteringer. De skal jo ikke stå mand-mand i det 92. minut hvor vi lige har reddet et point. vi skal spille den sikkert og køre succesoplevelsen hjem i stedet for at skrue hjernen af.

    Nu kommet vi ind i en række svære kampe - efter landsholdspause - med endnu en unødvendig negativ oplevelse.
    Nej, det var en oversatsning til sidst, helt klart. Men jeg synes godt nok at pilene har peget i den gale retning for vores midterforsvarer set over hele sæsonen. I sidste sæson var der ingen tvivl om, at Tverskov var en af ligaens bedste på den position, det hører jeg ikke meget snak om længere. Leeuwin var en stabil makker med meget lav fejlprocent. Det ser vi ikke meget til mere. Og Marco Lund lignede ikke en der bare spillede i mangel af en spiller med reel Superligakvalitet. Det gør han nu.

    Hvorfor ovenstående er tilfældet, skal jeg ikke kunne sige, men jeg synes godt nok, at vi ser nogle bemærkelsesværdigt store udfald sammenlignet med sidste sæson.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Ja det er utroligt man kan tabe med en så stor stjerne dom Jebali på holdet
    Syntes du seriøst at Jebali taber kampen for os idag?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Skønt. En ægte Kent Nielsen-indsats Jebali er den nye Helenius. Lad og med hovedet et helt andet sted.
    Jebali spillede en o.k. kamp i anden halvleg. Langt mere bevægeligt, skiftede ofte til venstre side. Synes det var helt i orden uden at være prangende.
    Vi tabte kampen i minutter 20 til 45. hvor hele holdet gik i stå. Uforståeligt hvorfor vi gav det væk.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Vi har kun tabt på Sjælland i denne sæson. Fedt for os der bor her og kun ser OB på Djævleøen.
    Tabte i Aalborg...

    ... men føler med dig.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    JEG ER RASENDE
    Ja det er utroligt man kan tabe med en så stor stjerne som Jebali på holdet

    Nej pjat, det er bare sørgeligt at vi ikke er bedre, forskellen på i dag og i søndags mod Hobro var vel at vi i dag mødte et hold som turde spille og udnytte at de stod over for et så ringe hold som os
    Last edited by Magge; 10-11-2019, 16:05.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hold op hvor har vores midterforsvar godt nok mistet niveau. Og det gælder dem allesammen. Vi har ikke brug for en længere aftale med en middelmådig breddespiller som AJA dernede. Vi har brug for noget kvalitet.
    Det er måske rigtigt og det har vi nok manglet hele tiden. Det handler om at vi sætter mere på spil i dag med åndssvage prioriteringer. De skal jo ikke stå mand-mand i det 92. minut hvor vi lige har reddet et point. vi skal spille den sikkert og køre succesoplevelsen hjem i stedet for at skrue hjernen af.

    Nu kommet vi ind i en række svære kampe - efter landsholdspause - med endnu en unødvendig negativ oplevelse.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    JEG ER RASENDE

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Vi har kun tabt på Sjælland i denne sæson. Fedt for os der bor her og kun ser OB på Djævleøen.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Skønt. En ægte Kent Nielsen-indsats Jebali er den nye Helenius. Lad og med hovedet et helt andet sted.
    Syntes mere han minder om Emil Larsen i hans sidste tid i OB

    Leave a comment:


  • hmmm
    replied
    Vi har så mange fejlafleveringer, spiller nok noget af det langsomste, uopfindsomme og kedelige fodbold i ligaen. Ufatteligt at vi ligger hvor vi gør.

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Tragikomisk...

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Shit en tur med følelserne. Kan godt være jeg er farvet men ville gerne have set situationen i Lyngbys felt og ved sidelinjen som på tv lignede både en hånd og et frispark til os. Svært at vurdere når man ikke for dem på replay af mystiske årsager. Desuden vanvittigt at Corlu var på banen efter den hævnakt han lavede i første halvleg. Den var da vidst til rødt.
    Last edited by Galamush; 10-11-2019, 15:57.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Hold op hvor har vores midterforsvar godt nok mistet niveau. Og det gælder dem allesammen. Vi har ikke brug for en længere aftale med en middelmådig breddespiller som AJA dernede. Vi har brug for noget kvalitet.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
    SÅ behøver vi ikke forlænge med den synkende hollænder
    Nej vi skal vist kigge efter 2-3-4 forsvarer i vinduet. Fuck hvor laver de mange amatør fejl.

    Leave a comment:

Working...
X