Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lyngby-OB 10.11.2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Tabte i Aalborg...

    ... men føler med dig.
    Dårligt formuleret af mig. Nederlagene er skam fordelt helt demokratisk på hele landet i byer som Aarhus, Aalborg, Odense, Farum, Lyngby og Brøndby.

    Point har vi endnu ikke fået på Sjælland.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Nej, det var en oversatsning til sidst, helt klart. Men jeg synes godt nok at pilene har peget i den gale retning for vores midterforsvarer set over hele sæsonen. I sidste sæson var der ingen tvivl om, at Tverskov var en af ligaens bedste på den position, det hører jeg ikke meget snak om længere. Leeuwin var en stabil makker med meget lav fejlprocent. Det ser vi ikke meget til mere. Og Marco Lund lignede ikke en der bare spillede i mangel af en spiller med reel Superligakvalitet. Det gør han nu.

      Hvorfor ovenstående er tilfældet, skal jeg ikke kunne sige, men jeg synes godt nok, at vi ser nogle bemærkelsesværdigt store udfald sammenlignet med sidste sæson.
      For mig at se handler det faktisk meget om hvor meget de beskyttes. I dag synes jeg Tverskov er relativt god på bolden. Han skaber meget fremad banen, særligt i anden halvleg, hvor han kommer længere frem på banen.

      Men vi har haft en tendens til de sidste 4-5 kampe, at rive holdet midt over ved et højt pres fra angriberne og manglende sammenhæng mellem kæderne. Det bliver ikke bedre når Michelsen vil have plads til Jebali. Han spiller gode 20 minutter og derefter har han også en god periode i 2. halvleg, men det skaber også meget plads til Lyngby, som betyder, at vores dårlige evner på bolden - særlig hos Marco Lund og Leuwin - bliver udstillet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

        For mig at se handler det faktisk meget om hvor meget de beskyttes. I dag synes jeg Tverskov er relativt god på bolden. Han skaber meget fremad banen, særligt i anden halvleg, hvor han kommer længere frem på banen.

        Men vi har haft en tendens til de sidste 4-5 kampe, at rive holdet midt over ved et højt pres fra angriberne og manglende sammenhæng mellem kæderne. Det bliver ikke bedre når Michelsen vil have plads til Jebali. Han spiller gode 20 minutter og derefter har han også en god periode i 2. halvleg, men det skaber også meget plads til Lyngby, som betyder, at vores dårlige evner på bolden - særlig hos Marco Lund og Leuwin - bliver udstillet.
        Helt enig. Vi var meget kompakt med vores 3-5-2 Og det er vi ikke i den 3-4-3. Det hænger endnu ikke rigtig tilsammen og Bashkim og til dels Jebali er god med i genpress efter boldtab men den eneste angriber som hjælper at forsvare er Sander med rigtig vilde tilbageløb og mange situationer hvor an hjælper den sidste kæde tæt på vores egen felt. Der var alt for mange plads på midtbanen for Lyngby især i første halvleg.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Syntes du seriøst at Jebali taber kampen for os idag?
          Nope hvilket jeg heller ikke skriver ;-)

          Jeg syntes vi taber på en ringe holdpræstation
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Nope hvilket jeg heller ikke skriver ;-)

            Jeg syntes vi taber på en ringe holdpræstation
            Kan godt se du lavede en redigering. Jeg syntes nu vi taber pga personlige fejl

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

              For mig at se handler det faktisk meget om hvor meget de beskyttes. I dag synes jeg Tverskov er relativt god på bolden. Han skaber meget fremad banen, særligt i anden halvleg, hvor han kommer længere frem på banen.

              Men vi har haft en tendens til de sidste 4-5 kampe, at rive holdet midt over ved et højt pres fra angriberne og manglende sammenhæng mellem kæderne. Det bliver ikke bedre når Michelsen vil have plads til Jebali. Han spiller gode 20 minutter og derefter har han også en god periode i 2. halvleg, men det skaber også meget plads til Lyngby, som betyder, at vores dårlige evner på bolden - særlig hos Marco Lund og Leuwin - bliver udstillet.
              Jeg synes også vores presspil bliver udstillet, fordi JM reagerer for sent på at vi er en mand i undertal på midtbanen, som de udnytter totalt. De spiller udenom os hele 1. Halveg og vi skal være glade for blot at være bagud med 1. I 2. Halvet synes jeg med det samme vi får overtaget, da tverskov bliver sendt frem. Vi får flyttet spiller op på deres banehalvdel og det virker som om det kun er et spørgsmål om tid, før vi får scoret. Desværre laver smørliver så lige et kæmpe drop inden målene kommer. Til sidst satses hele butikken bare. Det synes jeg er god stil, selvom det koster i dag. Et hold som os skal gå efter sejren i lyngby, uanset kampforløb. At leeuwin så viser amatøragtigt forsvarsspil var vidst bare symptomatisk for kampen i dag. Der var fejl på fejl, og det er vidst godt vi har en landskampspause til at fordøje den på.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Jebali spillede en o.k. kamp i anden halvleg. Langt mere bevægeligt, skiftede ofte til venstre side. Synes det var helt i orden uden at være prangende.
                Vi tabte kampen i minutter 20 til 45. hvor hele holdet gik i stå. Uforståeligt hvorfor vi gav det væk.
                Enig
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Læs Leif Rasmussens karakter på fyens.dk. Jeg er enig. Mange får 02. Også Drachmanm, der efter min mening ofte er for overvurderet. Kun Bashkim får 7...
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Læs Leif Rasmussens karakter på fyens.dk. Jeg er enig. Mange får 02. Også Drachmanm, der efter min mening ofte er for overvurderet. Kun Bashkim får 7...
                    Hvad er rammen af karakteriseringen generelt. Hvad er højest og hvad er lavest?

                    I øvrigt synes Sander spiller mindst på niveau med Bashkim. Han er med i næsten alt offensivt og harme desuden vilde tilbageløb og arbejder helt godt ned at forsvare.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Kan godt se du lavede en redigering. Jeg syntes nu vi taber pga personlige fejl
                      Efter vi overlader alt til Lyngby bliver vi rystende svage og så medfølger der en del personlige fejl. Så ja vi kan godt blive enige
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Og Brøndby vinder...
                        Lorte weekend for os: fem point op til plads tre nu i sted af seks point ned til plads syv...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                          Tragikomisk...
                          Hvori er det komiske?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment

                          Working...
                          X