Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lyngby-OB 10.11.2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Det bliver svært at holde nullet hvis de tre angribere skal spille samtidig.

    Comment


      #62
      Tiltrængt pause, der skal helt andre boller på suppen. Vi overlader alt spil efter en kontrolerende start og et flot mål.

      Comment


        #63
        Hold nu jeres positioner for fanden - og mere tyngde på midten tak

        Comment


          #64
          Hvis jeg var JM, ville jeg sætte en holding midfieldrr-type ind fra bænken, så vi kan sætte en prop i Lyngbys pres. Nå nej, sådan én har vi ikke.

          Comment


            #65
            Oliver ser lidt usikker ud, men det er klart når dem foran kegler rundt. Tag jer nu sammen, OB! Det er ikke Lyngby BK anno 1992 det her!
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Hold nu jeres positioner for fanden - og mere tyngde på midten tak
              Ikke så længe JJT er på banen...
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                #67
                1-0 og så inviterer man Lyngby endnu tættere på eget mål. Så bliver man udspillet derfra og til pausen. Lyngby er teknisk et niveau over drengene i 1. halvleg. Gode pølser dog.

                Comment


                  #68
                  Vi blev spiller rundt som var vi et seriehold.

                  Lige som mod Hobro i sidste uge var vi gode i 20-25 min, for derefter at sejle rundt uden vilje og ideer.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    Jeg kom ind så jeg lige så det udlignende mål. Forsvsrskoks. Kan ikke på min telefon se hvem der er nr 24 men det må mest hans fejl.
                    Skidt spil siden. Puha. Vi mangler noget på midtbanen.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Øhh. Leuwin koster et mål, og på en god dag havde OL bakket op. OL koster så det andet mål, så
                      Tverskov sejler rundt som så ofte før. Han har nok at gøre med at få styr på sit eget spil, så der er ikke overskud til at holde sammen på forsvaret. Den mand er lang fra fordums styrke.
                      Jabali skal ud omgående. Det er alt for dyrt med en som taber samtlige dueller og laver alle de forkerte beslutninger.
                      Lad os håbe på en ufortjent 2-2

                      Comment


                        #71
                        Uforsråeligt. Taktikken med den 3-4-3 fungerede fint - til vi scorede. Hvordan gav vi kontrollen væk? Hvorfor trak vi os tilbage? Det kan vel ikke være JMs kampplan at score én gang og stiller sig tilbage derefter når man spiller nmd tre angriber.
                        Derudover må man vel sige at Sander er den eneste af vores angribere som hjælper defensiven.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #72
                          God start, men ellers er vi blevet spillet helt ud af banen på en facon, jeg ikke husker at have set længe. Det har været totalt spil til et mål, nemlig vores, og vi kunne sagtens have været bagud 1-3 eller 1-4. Jebali viser rigtig fine takter offensivt, men falder i niveau i løbet af halvlegen. Thomasen usynlig bortset fra de to frispark, han har begået. Tverskov skuffer mig igen, selvom jeg måske bare har alt for høje forventninger til ham - i så fald bare ignorer min kritik.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Jeg kom ind så jeg lige så det udlignende mål. Forsvsrskoks. Kan ikke på min telefon se hvem der er nr 24 men det må mest hans fejl.
                            Skidt spil siden. Puha. Vi mangler noget på midtbanen.
                            Marco Lund er elendig til placering og opdækning. Det eneste han har er duelstyrke. En middelmådig forsvarsspiller.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Jeg kom ind så jeg lige så det udlignende mål. Forsvsrskoks. Kan ikke på min telefon se hvem der er nr 24 men det må mest hans fejl.
                              Skidt spil siden. Puha. Vi mangler noget på midtbanen.
                              Nej, det er Leuwin, der taber sin markering.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Tverskov sejler rundt som så ofte før. Han har nok at gøre med at få styr på sit eget spil, så der er ikke overskud til at holde sammen på forsvaret. Den mand er lang fra fordums styrke.
                                Jabali skal ud omgående. Det er alt for dyrt med en som taber samtlige dueller og laver alle de forkerte beslutninger.
                                Lad os håbe på en ufortjent 2-2
                                Tror pp at JM finder de rigtige ord i pausen og det bliver en fortjent 3:2 eller 4:2 til os.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X