Det bliver svært at holde nullet hvis de tre angribere skal spille samtidig.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Lyngby-OB 10.11.2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Øhh. Leuwin koster et mål, og på en god dag havde OL bakket op. OL koster så det andet mål, så
Jabali skal ud omgående. Det er alt for dyrt med en som taber samtlige dueller og laver alle de forkerte beslutninger.
Lad os håbe på en ufortjent 2-2
Comment
-
Uforsråeligt. Taktikken med den 3-4-3 fungerede fint - til vi scorede. Hvordan gav vi kontrollen væk? Hvorfor trak vi os tilbage? Det kan vel ikke være JMs kampplan at score én gang og stiller sig tilbage derefter når man spiller nmd tre angriber.
Derudover må man vel sige at Sander er den eneste af vores angribere som hjælper defensiven.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
God start, men ellers er vi blevet spillet helt ud af banen på en facon, jeg ikke husker at have set længe. Det har været totalt spil til et mål, nemlig vores, og vi kunne sagtens have været bagud 1-3 eller 1-4. Jebali viser rigtig fine takter offensivt, men falder i niveau i løbet af halvlegen. Thomasen usynlig bortset fra de to frispark, han har begået. Tverskov skuffer mig igen, selvom jeg måske bare har alt for høje forventninger til ham - i så fald bare ignorer min kritik.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg kom ind så jeg lige så det udlignende mål. Forsvsrskoks. Kan ikke på min telefon se hvem der er nr 24 men det må mest hans fejl.
Skidt spil siden. Puha. Vi mangler noget på midtbanen.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Tverskov sejler rundt som så ofte før. Han har nok at gøre med at få styr på sit eget spil, så der er ikke overskud til at holde sammen på forsvaret. Den mand er lang fra fordums styrke.
Jabali skal ud omgående. Det er alt for dyrt med en som taber samtlige dueller og laver alle de forkerte beslutninger.
Lad os håbe på en ufortjent 2-2"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
Comment