Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt OB - Hobro

    OB startede som lyn og torden, og det resulterede heldigvis i de 2 flotte mål, som var nok til at sikre sejren.

    Resten af kampen blev en kamp om at få de vigtige 3 point - og det lykkedes heldigvis. Det er det vigtigste.

    Der blev ikke skabt meget, og OB mangler i dén grad noget på den kreative midt. Det skal hentes snarest for ingen i truppen har det.

    Opondo bedre uden bold end med. God fysik

    Jebali - tjaa, det bliver sværere og sværere at tro på projektet.

    Forsvaret beskytter OC godt - det er utrolig vigtigt, for han virker usikker på mig. Leeuwin er stærk og rutineret. Min MOM

    Jeg kan ikke give karakterer, da jeg ikke så kampen særlig intenst på TV

    ​​

    #2
    Sys nu ikke Oliver virkede usikker idag. :) Og jebali venter jeg ned at bedømme til han har fået nogle flere kampe

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Sys nu ikke Oliver virkede usikker idag. :) Og jebali venter jeg ned at bedømme til han har fået nogle flere kampe
      JM udtalte at vi først skulle forvente en 100% jebali til foråret
      siden 1887

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

        JM udtalte at vi først skulle forvente en 100% jebali til foråret
        Jeg har svært ved at se hvad der kvalificerer Jebali til start 11’eren.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Kampbilledet blev meget som jeg havde forventet: chancefattigt og kedeligt. OB har ekstremt svært ved at skabe noget i disse typer kampe, og vi skal prise os lykkelige for den dårlige clearing og Kadriis aktuelle skarphed, for hans tidlige mål gav sejren. Men det kunne ligeså godt have endt 1-1 eller 0-1 eller 2-2, det blev en arbejdssejr til sidst. Vi ser virkelig slidte ud nu, nu skal vi bare igennem til landskampspausen.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            Sys nu ikke Oliver virkede usikker idag. :) Og jebali venter jeg ned at bedømme til han har fået nogle flere kampe
            Forsvaret beskytter ham godt. Men han bliver selvfølgelig også kun bedre og mere rutineret af at spille kampe. Men, jeg synes, at han virker usikker

            Comment


              #7
              Sander og Bashkim er forrygende, og fraregnet målene, synes jeg Sander er stærkest og mest deltagende i dag.

              Forsvaret gør det helt ok, ikke voldsomt pressede. Barett også blandt de bedste, mens Drachmann taber lidt flere bolde end snitligt i dag. Opondo får ikke nok ud af det.

              Dejlige tre point! Og vi ligger nummer tre helt indtil i morgen aften

              Comment


                #8
                I modsætning til i GF, hvor vi tabte på kvalitet, så vandt vi på Bashkims kvaliteter i dag. To genialiteter og så gjorde vi ellers ikke voldsomt mere ud af den kamp. Jeg tror også vi har en flok trætte spillere, som bare skulle gøre hvad der skulle til i dag, uden så meget pjat. Jeg er sikker på spillerne sad med en følelse af at være i fuldstændig kontrol og kunne geare op, hvis det var nødvendigt. Det var bare lidt risky business, når vi kun var foran med en enkelt det meste af kampen, men det gik.
                Det var godt at se os prøve med tre angribere i dag. Jebali tror jeg mangler meget formmæssigt. Derudover tror jeg at han får en tilvænningssag med at løbe så meget defensivt, som michelsen forventer af vores kanter. Det lignede han anstrengte sig meget i sine tilbageløb og det påvirker nok også kvaliteten af det han laver i den anden ende. Han slap dog noget bedre fra det i dag, og det ligner at han befinder sig bedre på en af siderne, end som spids som han var imod agf. Han får også bedre arbejdsbetingelser af at få ryan tilbage, som blæser noget mere fremad banen end Juel.
                Ellers var det vidst bare en dag på kontoret. En must win vi vandt, videre.

                Comment


                  #9
                  Jeg synes det er dejligt at se AK gøre det ok i den lidt uvante spilletid, han får, men hvornår er han begyndt at stoppe op istedet med at få fart i fødderne og gå direkte mod mål. Han stoppede op ved en god mulighed i dag og han hjorde det også sidst og så ender det med at løbe ud i sandet.

                  .... og så bliver det da en fest, når vi en dag får VAR. Vi skulle have haft mindst ét straffe i dag og FCK skulle have haft to mindre i parken.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
                    Jeg synes det er dejligt at se AK gøre det ok i den lidt uvante spilletid, han får, men hvornår er han begyndt at stoppe op istedet med at få fart i fødderne og gå direkte mod mål. Han stoppede op ved en god mulighed i dag og han hjorde det også sidst og så ender det med at løbe ud i sandet.

                    .... og så bliver det da en fest, når vi en dag får VAR. Vi skulle have haft mindst ét straffe i dag og FCK skulle have haft to mindre i parken.
                    Helt enig, for en gang skyld viser AK den vildskab og energi, som vi har skreget på i flere år!

                    ps. VAR kommer ikke til at hjælpe meget desværre

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Jeg har svært ved at se hvad der kvalificerer Jebali til start 11’eren.
                      Det ser ud som Jebali er ikke godt indspillet i holdet. Det skete det ofte at han viste hvor han ville have spillet bolden hen men den boldførende medspiller valgte noget andet. Det bliver vel kun bedre med tiden og spilletid. Vi så det også i begyndelsen med Bashkim og Sander hvor der var mange misforståelser og forskellige idéer hvordan skulle spilles og så gik lovende offensive aktioner i stykker. Og de har fundet en rigtig god sammenspil nu.
                      Derudover må man vel se at vi spillede i første halvleg langt mere over venstre side. Juel stod ret dybt og ofte helt fri på højre side uden at at de tog ham med. I anden halvleg brugte vi højre side mere og så kom Jebali også bedre med ind i spillet.
                      Jebali er fysisk stærkt og har en rigtig god boldomgang. Tror han bliver godt for os og en angriberkæde Jebali/Bashkim/Sander kan blive rigtig, rigtig giftigt og gøre ondt til hver defensive i superligaen.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        JM snakker Jebali og antal point til Top 6

                        https://t.fyens.dk/artikel/ob-træner...bruge-39-point

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Det ser ud som Jebali er ikke godt indspillet i holdet. Det skete det ofte at han viste hvor han ville have spillet bolden hen men den boldførende medspiller valgte noget andet. Det bliver vel kun bedre med tiden og spilletid. Vi så det også i begyndelsen med Bashkim og Sander hvor der var mange misforståelser og forskellige idéer hvordan skulle spilles og så gik lovende offensive aktioner i stykker. Og de har fundet en rigtig god sammenspil nu.
                          Derudover må man vel se at vi spillede i første halvleg langt mere over venstre side. Juel stod ret dybt og ofte helt fri på højre side uden at at de tog ham med. I anden halvleg brugte vi højre side mere og så kom Jebali også bedre med ind i spillet.
                          Jebali er fysisk stærkt og har en rigtig god boldomgang. Tror han bliver godt for os og en angriberkæde Jebali/Bashkim/Sander kan blive rigtig, rigtig giftigt og gøre ondt til hver defensive i superligaen.
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          JM snakker Jebali og antal point til Top 6

                          https://t.fyens.dk/artikel/ob-træner...bruge-39-point
                          "Modsat venstre side kom der knapt så mange løb omkring Jebali, og det er han afhængig af, mente OB-træneren."

                          God set, Jakob, du har fuldstændigt ret!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Bortset fra de første 20-25 min blev det som ventet en grim kamp men fuck det vi vandt og fik 3 meget vigtige point .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Kampbilledet blev meget som jeg havde forventet: chancefattigt og kedeligt. OB har ekstremt svært ved at skabe noget i disse typer kampe, og vi skal prise os lykkelige for den dårlige clearing og Kadriis aktuelle skarphed, for hans tidlige mål gav sejren. Men det kunne ligeså godt have endt 1-1 eller 0-1 eller 2-2, det blev en arbejdssejr til sidst. Vi ser virkelig slidte ud nu, nu skal vi bare igennem til landskampspausen.
                              Tja synes vi I andre kampe i starten af sæsonen skabte langt mindre end vi gør i dag. Når det er sagt, så var det dømt til at blive ringe fodbold med tre deciderede angribere og uden nogen kontrollerede midtbanespillere. Drachmann er vel det nærmeste vi kommer det.
                              Michelsen var driftig med opstillingen i dag og blev heldigvis ikke straffet, selv om han gik med på Hobros præmisser

                              Comment

                              Working...
                              X