Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    Sander kom på ugens hold på TV3.

    Leave a comment:


  • Mangeårig læser
    replied
    http://www.superliga.dk/kamp/2019-20...er/ob-hobro-ik

    Når jeg ser 2-0 målet for 10. gang, lægger jeg mærke til, hvordan det ikke bare er sublimt, hvordan bash viser, hvor han vil have bolden - nej, Sander viser også Barett, hvor han skal spille bash. Sublimt mål på alle måder! skabt af vores tre bedste i går imo. Mon ikke Bashs detalje fortjener at komme i highlights, når sæsonen er ovre

    Leave a comment:


  • Mangeårig læser
    replied
    https://fyens.dk/artikel/gamle-dansk...ng-t%C3%B8sing

    fedt med U19 og oldboys!

    Leave a comment:


  • Mangeårig læser
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Janus Drachmann glæder sig over, at OB er begyndt at vinde de kampe, der er lige på vippen, og så går han meget mere op i resultatet end i at spille flot.

    http://obstruktion.dk/drachmann-fodb...om-resultater/
    synes også det er værd at fremhæve et par gode udtalelser fra anføreren:

    Vores sammenhold er sindsygt stærkt, og det bærer os langt. Jeg har fornemmelsen af, at det er nemt for andre at falde ind på holdet, selvom man ikke har været fast starter i så mange kampe. Jeg ved ikke, om jeg er overrasket, men jeg synes, det er sindsygt fedt, at det er gået så godt.

    Og om 2-0:
    Man må bare sige, at det samarbejde ved 2-0 målet i går, det var høj klasse og guf for en hver fodboldseer. :-) enig!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
    Mon ikke han var til behandling

    Leave a comment:


  • kentini
    replied
    Hvor var Baskim? https://www.facebook.com/odenseboldk...0452800492818/

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Imod Hobro var det største problem, derfra hvor jeg sad, at OB mangler en spilvender. JD er en fantastisk defensiv organisator, men spillet bliver ikke vendt fra side til side hurtigt nok.
    Når man spiller med de 3 bagi er det ofte de 2 yderste der kommer til at slå diagonaler, og der er de sgu godt nok elendige, de evner det ikke hverken Leuwin, Marco eller Tverskov.
    Havde man formået at slå dem giftigt til siderne så kunne Hobro være skilt ad, men det skete ikke, så bliver det en sejtrækker hvor man skal ty til den individuelle kvalitet i front.

    Leave a comment:


  • kentini
    replied
    JJT er i mine øjne stærkt undervurderet. OB spiller bedre med ham på banen. Han er god til at holde flow i spillet. Jeg er enig i, at han taber mange bolde, fordi han prøver at spille bolden frem i banen. Hvis JJT ikke spiller er OB udelukkende et hold der losser bolden fremad og håber på andenbolde. Desværre forhindrer de mange skader, at han kommer i topform - en JJT i topform er klart en af ligaens bedste på hans position.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Der er jeg så helt uenig. Opondo skal slet ikke arbejde dybt i banen. Han spiller med alt for stor risiko og taber om nogen mange bolde.
    Desuden tror jeg på JJT, men han har brug for at få styr på sine skader, så han ikke konstant skal arbejde sig op på det niveau han har, men kan udvikle sig til at blive bedre. Han har haft en opadgående formkurve hele efteråret her, og kan han bygge videre på det og få en skadesfri optakt i vinterpausen, så tror jeg han bliver rigtig stærk i foråret.
    Ja, Opondo har set klodset ud, og tabt en milliard bolde - jeg har også bandet ham væk mange gange. Men han er god når han ikke har den, p.g.a. fysikken. JJT har spillet 1 kamp hvor han ikke var decideret ringe, ellers er usynlig, og fylder og skaber for lidt - og mister også rigtig mange bolde. OB blev også bedre sidste sæson da han (for sent) blev sat af.

    Hvem var det egentlig der lavede et opslag engang med hvor mange point OB havde fået med og uden JJT? Den vil jeg gætte på ikke holder mere (det er nok derfor vi ikke ser den)

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Ekstrabladet har igen en ok bedømmelse af spillerne, og jeg er enig i at Drachmanm kun spillede til 2,ligesom også Opondo. Resten var 3 med 4 til Sander og Barret og 5 til Bashkim. Og nå ja, et 1 til sørgelige Jebaldi.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Janus Drachmann glæder sig over, at OB er begyndt at vinde de kampe, der er lige på vippen, og så går han meget mere op i resultatet end i at spille flot.

    http://obstruktion.dk/drachmann-fodb...om-resultater/

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

    JJT er ikke løsningen på noget som helst. Han er langsom og taber for mange bolde.

    M.h.t. Opondo, så ligner han mere en bolderobrer ala Djemba Djemba. Det så vi i går. Jeg tror at han skal omskoles asap til at være mere defensiv. Og ja, vi manglet en kreativ midt med større kvalitet - og det bliver aldrig JJT
    Der er jeg så helt uenig. Opondo skal slet ikke arbejde dybt i banen. Han spiller med alt for stor risiko og taber om nogen mange bolde.
    Desuden tror jeg på JJT, men han har brug for at få styr på sine skader, så han ikke konstant skal arbejde sig op på det niveau han har, men kan udvikle sig til at blive bedre. Han har haft en opadgående formkurve hele efteråret her, og kan han bygge videre på det og få en skadesfri optakt i vinterpausen, så tror jeg han bliver rigtig stærk i foråret.

    Leave a comment:


  • Jack D.
    replied
    Synes i øvrigt at Bashkin tog sig til baglåret før hans udskiftning. Håber ikke han er skadet!
    Nogen der observerede det samme eller har hørt noget?

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det har helt sikkert været et slag i forhold til det taktiske oplæg at Opondo skulle sendes ind i stedet for JJT. Jjt havde på sine gode dage kunne slå dybdeafleveringer bag hobros tunge bagkæde. Det lykkedes opondo ikke med. Jeg savner i det hele taget noget mere fra Opondo. Lige nu er han lidt en blød mellemting af at ville være en pasningsspiller som jjt og en dybdeløbsspiller som CN. Jeg synes ikke han har kvaliteterne på bolden, så han skal transformeres mere til at være en CN og tage flere løb. Det savner vi også for at kreere noget imod de her hold som forsvarer dybt i banen.
    JJT er ikke løsningen på noget som helst. Han er langsom og taber for mange bolde.

    M.h.t. Opondo, så ligner han mere en bolderobrer ala Djemba Djemba. Det så vi i går. Jeg tror at han skal omskoles asap til at være mere defensiv. Og ja, vi manglet en kreativ midt med større kvalitet - og det bliver aldrig JJT

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
    Synes kampen i dag siger noget om, hvor vigtig JJT er blevet. Vi mangler i den grad hans stikninger i dybden. Opondo bidrager ikke med megen kreativitet i opspillet (Hvilket i bund og grund heller ikke er hans spidskompetence)……
    3 point og videre.
    Det har helt sikkert været et slag i forhold til det taktiske oplæg at Opondo skulle sendes ind i stedet for JJT. Jjt havde på sine gode dage kunne slå dybdeafleveringer bag hobros tunge bagkæde. Det lykkedes opondo ikke med. Jeg savner i det hele taget noget mere fra Opondo. Lige nu er han lidt en blød mellemting af at ville være en pasningsspiller som jjt og en dybdeløbsspiller som CN. Jeg synes ikke han har kvaliteterne på bolden, så han skal transformeres mere til at være en CN og tage flere løb. Det savner vi også for at kreere noget imod de her hold som forsvarer dybt i banen.

    Leave a comment:

Working...
X