Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



    "Modsat venstre side kom der knapt så mange løb omkring Jebali, og det er han afhængig af, mente OB-træneren."

    God set, Jakob, du har fuldstændigt ret!
    Ja. Han får rigtig godt af at få ryan tilbage på holdet. Alternativt er oliver lund også ok offensiv, men juel andersen er ikke en back, der kommer stormende ved hvert angreb. Han er til gengæld rigtig stærk defensivt og løser egentlig fint at Jebali ind imellem hænger i returløbet. Jeg synes godt at man skal se at han skal spille kant i stedet for spidsangriber, men der skal arbejdes lidt med konditionen, og her er kampe som den i dag rigtig gode for ham. Så kan han få et par bænkpladser imod fck og fcm, som helt sikkert vil straffe at han hænger lidt.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Ja. Han får rigtig godt af at få ryan tilbage på holdet. Alternativt er oliver lund også ok offensiv, men juel andersen er ikke en back, der kommer stormende ved hvert angreb. Han er til gengæld rigtig stærk defensivt og løser egentlig fint at Jebali ind imellem hænger i returløbet. Jeg synes godt at man skal se at han skal spille kant i stedet for spidsangriber, men der skal arbejdes lidt med konditionen, og her er kampe som den i dag rigtig gode for ham. Så kan han få et par bænkpladser imod fck og fcm, som helt sikkert vil straffe at han hænger lidt.
      Tænkte også at det kan blive spændende med Ryan/Jebali på højre side.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

        Forsvaret beskytter ham godt. Men han bliver selvfølgelig også kun bedre og mere rutineret af at spille kampe. Men, jeg synes, at han virker usikker
        Det gør de, og det er vel også deres pligt. OC er ikke bange for at komme ud af målet, og jeg lagde mærke til at ved Hobros hjørnespark kom han stærkt ud fik bokset væk på trods af at der stod 5 Hobro-spillere på tæerene af ham i det lille felt. Det var stærkt

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Synes kampen i dag siger noget om, hvor vigtig JJT er blevet. Vi mangler i den grad hans stikninger i dybden. Opondo bidrager ikke med megen kreativitet i opspillet (Hvilket i bund og grund heller ikke er hans spidskompetence)……
          3 point og videre.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
            Synes kampen i dag siger noget om, hvor vigtig JJT er blevet. Vi mangler i den grad hans stikninger i dybden. Opondo bidrager ikke med megen kreativitet i opspillet (Hvilket i bund og grund heller ikke er hans spidskompetence)……
            3 point og videre.
            Vi mangler jo kun JJ fordi vores 8`ere generelt ikke er gode nok. Hvis vi havde Lucas Andersen og Rasmus Jensen foran Drachmann tænker jeg ikke at vi ville savne ham det store. Mindre kan også gøre det.
            Vi burde gå benhårdt efter sådan en her til vinter

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Vi mangler jo kun JJ fordi vores 8`ere generelt ikke er gode nok. Hvis vi havde Lucas Andersen og Rasmus Jensen foran Drachmann tænker jeg ikke at vi ville savne ham det store. Mindre kan også gøre det.
              Vi burde gå benhårdt efter sådan en her til vinter
              Det afhænger vel også af hvordan JM vil spille. Vil han have 3 angribere, eller tænker han Jabali ind i en 3-5-2. Det syntes jeg lidt at han antydede.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
                Synes kampen i dag siger noget om, hvor vigtig JJT er blevet. Vi mangler i den grad hans stikninger i dybden. Opondo bidrager ikke med megen kreativitet i opspillet (Hvilket i bund og grund heller ikke er hans spidskompetence)……
                3 point og videre.
                Det har helt sikkert været et slag i forhold til det taktiske oplæg at Opondo skulle sendes ind i stedet for JJT. Jjt havde på sine gode dage kunne slå dybdeafleveringer bag hobros tunge bagkæde. Det lykkedes opondo ikke med. Jeg savner i det hele taget noget mere fra Opondo. Lige nu er han lidt en blød mellemting af at ville være en pasningsspiller som jjt og en dybdeløbsspiller som CN. Jeg synes ikke han har kvaliteterne på bolden, så han skal transformeres mere til at være en CN og tage flere løb. Det savner vi også for at kreere noget imod de her hold som forsvarer dybt i banen.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Det har helt sikkert været et slag i forhold til det taktiske oplæg at Opondo skulle sendes ind i stedet for JJT. Jjt havde på sine gode dage kunne slå dybdeafleveringer bag hobros tunge bagkæde. Det lykkedes opondo ikke med. Jeg savner i det hele taget noget mere fra Opondo. Lige nu er han lidt en blød mellemting af at ville være en pasningsspiller som jjt og en dybdeløbsspiller som CN. Jeg synes ikke han har kvaliteterne på bolden, så han skal transformeres mere til at være en CN og tage flere løb. Det savner vi også for at kreere noget imod de her hold som forsvarer dybt i banen.
                  JJT er ikke løsningen på noget som helst. Han er langsom og taber for mange bolde.

                  M.h.t. Opondo, så ligner han mere en bolderobrer ala Djemba Djemba. Det så vi i går. Jeg tror at han skal omskoles asap til at være mere defensiv. Og ja, vi manglet en kreativ midt med større kvalitet - og det bliver aldrig JJT

                  Comment


                    #24
                    Synes i øvrigt at Bashkin tog sig til baglåret før hans udskiftning. Håber ikke han er skadet!
                    Nogen der observerede det samme eller har hørt noget?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                      JJT er ikke løsningen på noget som helst. Han er langsom og taber for mange bolde.

                      M.h.t. Opondo, så ligner han mere en bolderobrer ala Djemba Djemba. Det så vi i går. Jeg tror at han skal omskoles asap til at være mere defensiv. Og ja, vi manglet en kreativ midt med større kvalitet - og det bliver aldrig JJT
                      Der er jeg så helt uenig. Opondo skal slet ikke arbejde dybt i banen. Han spiller med alt for stor risiko og taber om nogen mange bolde.
                      Desuden tror jeg på JJT, men han har brug for at få styr på sine skader, så han ikke konstant skal arbejde sig op på det niveau han har, men kan udvikle sig til at blive bedre. Han har haft en opadgående formkurve hele efteråret her, og kan han bygge videre på det og få en skadesfri optakt i vinterpausen, så tror jeg han bliver rigtig stærk i foråret.

                      Comment


                        #26
                        Janus Drachmann glæder sig over, at OB er begyndt at vinde de kampe, der er lige på vippen, og så går han meget mere op i resultatet end i at spille flot.

                        http://obstruktion.dk/drachmann-fodb...om-resultater/

                        Comment


                          #27
                          Ekstrabladet har igen en ok bedømmelse af spillerne, og jeg er enig i at Drachmanm kun spillede til 2,ligesom også Opondo. Resten var 3 med 4 til Sander og Barret og 5 til Bashkim. Og nå ja, et 1 til sørgelige Jebaldi.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Der er jeg så helt uenig. Opondo skal slet ikke arbejde dybt i banen. Han spiller med alt for stor risiko og taber om nogen mange bolde.
                            Desuden tror jeg på JJT, men han har brug for at få styr på sine skader, så han ikke konstant skal arbejde sig op på det niveau han har, men kan udvikle sig til at blive bedre. Han har haft en opadgående formkurve hele efteråret her, og kan han bygge videre på det og få en skadesfri optakt i vinterpausen, så tror jeg han bliver rigtig stærk i foråret.
                            Ja, Opondo har set klodset ud, og tabt en milliard bolde - jeg har også bandet ham væk mange gange. Men han er god når han ikke har den, p.g.a. fysikken. JJT har spillet 1 kamp hvor han ikke var decideret ringe, ellers er usynlig, og fylder og skaber for lidt - og mister også rigtig mange bolde. OB blev også bedre sidste sæson da han (for sent) blev sat af.

                            Hvem var det egentlig der lavede et opslag engang med hvor mange point OB havde fået med og uden JJT? Den vil jeg gætte på ikke holder mere (det er nok derfor vi ikke ser den)

                            Comment


                              #29
                              JJT er i mine øjne stærkt undervurderet. OB spiller bedre med ham på banen. Han er god til at holde flow i spillet. Jeg er enig i, at han taber mange bolde, fordi han prøver at spille bolden frem i banen. Hvis JJT ikke spiller er OB udelukkende et hold der losser bolden fremad og håber på andenbolde. Desværre forhindrer de mange skader, at han kommer i topform - en JJT i topform er klart en af ligaens bedste på hans position.

                              Comment


                                #30
                                Imod Hobro var det største problem, derfra hvor jeg sad, at OB mangler en spilvender. JD er en fantastisk defensiv organisator, men spillet bliver ikke vendt fra side til side hurtigt nok.
                                Når man spiller med de 3 bagi er det ofte de 2 yderste der kommer til at slå diagonaler, og der er de sgu godt nok elendige, de evner det ikke hverken Leuwin, Marco eller Tverskov.
                                Havde man formået at slå dem giftigt til siderne så kunne Hobro være skilt ad, men det skete ikke, så bliver det en sejtrækker hvor man skal ty til den individuelle kvalitet i front.

                                Comment

                                Working...
                                X