Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-Hobro

    Slap my ass and call me Judy. Den havde jeg sgu ikke set komme

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jonas-...glad-og-stolt/

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Slap my ass and call me Judy. Den havde jeg sgu ikke set komme

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jonas-...glad-og-stolt/
    Det var da også et mærkeligt valg, en mand der nærmest ikke har lavet andet end at sværge troskab til andre klubber siden han forlod OB.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Det var da også et mærkeligt valg, en mand der nærmest ikke har lavet andet end at sværge troskab til andre klubber siden han forlod OB.
      Jeg tænkte det samme. Men på den anden side er det vel også det man skal som proff spiller. Bare stadig et mærkelig valg

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg tænkte det samme. Men på den anden side er det vel også det man skal som proff spiller. Bare stadig et mærkelig valg
        Jeg synes i hvert fald, at der har været nogle mærkelige signaler fra ham, som da han sagde, at han ikke ville juble, hvis han scorede mod Brøndby, fordi at han havde været der i få måneder.... Han havde da aldrig noget problem med at juble, når han scorede mod OB.

        I min verden burde ambassadørerne, når det kommer til spillere, enten være spillere der havde gjort en stor indsats på banen for OB, også selvom de kommer fra andre lande eller andre dele af Danmark. Det kunne være folk som AMC, Chris Sørensen, HHA osv. Ellers burde det være spillere som har fået en del af deres fodboldopdragelse i OB, også selvom at de måske nåede at skifte, før de fik debut på førsteholdet, men spillere som i hvert fald har OB som deres klub i Danmark. Det kunne være Lindegaard, Eriksen, Jacob Rasmussen osv. Borring var jo allerede seniorspiller da han kom til OB, og netop ikke en del af Øens Hold, faktisk en direkte konkurrent dengang, så jeg har lidt svært ved at forstå den kobling de laver.

        Comment


          #5
          Årh hold op - Jonas var god for os, og så er han simpelthen bare en god (Odense-)dreng, og det her betyder meget for ham.
          Han er kommet hjem hvor han hører til og gerne vil være, eod

          Comment


            #6
            Jesper Hjorth også ny ambassadør

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/mirake...b-ambassadoer/

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Det var da også et mærkeligt valg, en mand der nærmest ikke har lavet andet end at sværge troskab til andre klubber siden han forlod OB.
              Præcis min tanke. Kan godt lide ambassadør-konceptet, men her udvander man det totalt. Hvem bliver den næste? Martin Spelmann?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg

                Præcis min tanke. Kan godt lide ambassadør-konceptet, men her udvander man det totalt. Hvem bliver den næste? Martin Spelmann?
                Emil Larsen er nævnt i krogene

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Jeg synes, man skal skelne mellem LEGENDER og ambassadører. Borring er sidstnævnte, og som sådan synes jeg det er fint. Han gav mange gode oplevelser på banen, mens han spillede for os. I min verden hed han Lynet fra Sdr. Nærå. Jonas og Johan Absalonsen stod for et mindeværdigt arrangement på vores lokale friskole, og det glemmer ungerne i området ikke. Jeg er kun glad for, at vores tidligere spillere vil give noget tilbage til klubben, ud over de mange millioner, han faktisk skaffede os i sin tid. Så velkommen tilbage til Borring.
                  Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                  lykke, ulykke de gange på rad,
                  medgang og modgang hinanden tilråbe,
                  solskin og skyer de følges og ad.
                  Jorderigs guld
                  er prægtig muld,
                  Himlen er ene af salighed fuld.
                  - Kingo, 1681

                  Comment


                    #10
                    Hmmm synes ikke det er helt gennemtænkt. Fodboldspiller siger mange ting i løbet af deres fodboldliv, nok også meninger og holdninger der ændre sig. Men han var meget ude med riven da han skiftede til FCM, og fortalte gladeligt om hvor meget større end klub FCM var (hvilket var noget tvivlsomt på det tidspunkt), og at der var utrolig mange ting OB var for dårlige til.

                    Jeg kan ikke hidse mig så meget op over det - men i min verden ville det give mest mening at vælge ambassadøre, som altid kun har talt godt om klubben. Ellers giver titlen jo alligevel ikke den store mening. Det er langt fra tilfældet her.

                    Comment


                      #11
                      Altså det går jo bare ikke at hive en 'ambassadør' ind, som har brugt det meste af sin karriere på at være direkte modstander af vores klub på banen. Her er et eksempel på en oplagt ambassadør, når karrieren slutter:

                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...skifte/7857348

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                        Altså det går jo bare ikke at hive en 'ambassadør' ind, som har brugt det meste af sin karriere på at være direkte modstander af vores klub på banen. Her er et eksempel på en oplagt ambassadør, når karrieren slutter:

                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...skifte/7857348
                        Præcis. Det i sig selv at være fynbo er ikke nok, man skal også have udvist en eller anden form for troskab til OB. Det har folk som Lindegaard og Matti Lund, selvom de ikke slog igennem på førsteholdet og ikke rigtigt fik chancen, men de har aldrig lagt skjul på, at OB var deres klub. Den slags troskab har jeg aldrig hørt fra Borrings side, snarere tværtimod, og jeg synes ikke, at de præstationer som Borring leverede på banen er nok til, at han fortjener en særlig plads i OB, og har gjort sig fortjent til at blive anset som kulturbærer.

                        Comment


                          #13
                          Jammerligt at gøre Kaninen fra Sdr. Nærå til ambassadør når han gav udtryk for næsegrus beundring for Møgjylland i sin tid. Giv hellere HHA den hæder han fortjener. Selvom han er jyde bar han om nogen OB-DNA’en
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            #14
                            Har folk evt. relevante kommentarer til kampen? Jeg kan godt frygte, at det er nu vi rammer den mur, som jeg har set i horisonten gennem længere tid. Indtil nu har trænerteamet meget meget dygtigt holdt skindet på næsen, men vi er meget tynde og sårbare, og truppen så ekstremt slidt ud mod AGF. Peter Sørensen er en snu ræv og kan godt sætte et defensivt bolværk op, som vi får meget svært ved at trænge igennem, og samtidigt er de skarpe på kontra. Altså, kan vi slippe afsted med en lille 1-0 sejr, så er jeg ovenud tilfreds.

                            Vi så jo desværre Jebali falde helt igennem mod AGF. Denne spiller der ifølge vores snart forhenværende sportsdirektør var over vores normale hylde (...), ligner ikke en der har mentaliteten til en klub som OB, men den slags mental-scouting foregår der jo ikke i OB, vi kigger bare på lidt stats og håber det bedste. Så det er svært at tro på, at han skulle komme ind med friske ben og hoved, og smadre igennem. Så må vi igen igen trække på BK, men han slides jo langsomt op. Så vores energi har jeg svært ved at se udfolde sig på banen, så er virkelig spændt på, om trænerteamet endnu engang tryller, eller vi må gå slukørede hjem fra stadion med et skuffende pointtab.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Har folk evt. relevante kommentarer til kampen? Jeg kan godt frygte, at det er nu vi rammer den mur, som jeg har set i horisonten gennem længere tid. Indtil nu har trænerteamet meget meget dygtigt holdt skindet på næsen, men vi er meget tynde og sårbare, og truppen så ekstremt slidt ud mod AGF. Peter Sørensen er en snu ræv og kan godt sætte et defensivt bolværk op, som vi får meget svært ved at trænge igennem, og samtidigt er de skarpe på kontra. Altså, kan vi slippe afsted med en lille 1-0 sejr, så er jeg ovenud tilfreds.

                              Vi så jo desværre Jebali falde helt igennem mod AGF. Denne spiller der ifølge vores snart forhenværende sportsdirektør var over vores normale hylde (...), ligner ikke en der har mentaliteten til en klub som OB, men den slags mental-scouting foregår der jo ikke i OB, vi kigger bare på lidt stats og håber det bedste. Så det er svært at tro på, at han skulle komme ind med friske ben og hoved, og smadre igennem. Så må vi igen igen trække på BK, men han slides jo langsomt op. Så vores energi har jeg svært ved at se udfolde sig på banen, så er virkelig spændt på, om trænerteamet endnu engang tryller, eller vi må gå slukørede hjem fra stadion med et skuffende pointtab.
                              Når JH stolt fortæller at en spiller er over vores normale hylde hyler og blinker samtlige alarmklokker hos mig.

                              Vores midtbane er stadig uden en eneste som kan drible udenom en papkasse, og der er den uanset skader/karantæner, derfor bliver kampen mod Hobro helt sikkert endnu en uskøn forestilling hvor man vil sidde og krumme tæer over de manglende færdigheder på holdet.
                              Jeg håber Frøkjær starter inde fremfor Jebali, og måske vi skal stille op i 4-4-2 og så trække Tverskov op på midten hvor hans fejl måske kan være knap så kostbare.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X