Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Når JH stolt fortæller at en spiller er over vores normale hylde hyler og blinker samtlige alarmklokker hos mig.

    Vores midtbane er stadig uden en eneste som kan drible udenom en papkasse, og der er den uanset skader/karantæner, derfor bliver kampen mod Hobro helt sikkert endnu en uskøn forestilling hvor man vil sidde og krumme tæer over de manglende færdigheder på holdet.
    Jeg håber Frøkjær starter inde fremfor Jebali, og måske vi skal stille op i 4-4-2 og så trække Tverskov op på midten hvor hans fejl måske kan være knap så kostbare.
    Lado, Koval, KEP, Rasmus Jonson, Izunna. Dyre spillere der floppede, er Jebali den næste i rækken? "vi havde ingen penge og ingen klub".......tjaaaaa

    Comment


      #17
      Det mest bekymrende ved Jebali er egentlig ikke den pinagtige indsats imod AGF. Manden har jo været skadet og mangler form - det KAN jo komme, tænker man.

      Men historien fra SFÅ om 'Miraklet'-arrangementet, hvor Jebali tilsyneladende sad og så YouTube-videoer, imens legenderne fortalte og nærmest demonstrativt var PISSELIGEGLAD med det hele - dét kan få mit pis i kog. Det fortæller noget om en spiller, som slet, slet ikke forstår, hvad opgaven går ud på. Som helt basalt set er dårligt opdraget, og som ikke ved noget om grundlæggende respekt for andre.

      Der kan jeg ikke forstå, at man i scoutingfasen ikke laver en forventningsafstemning omkring opgaver og opførsel. Hvorfor har man som ledelse ikke en fornemmelse for, om den man er ved at ansætte har bare et minimum at kvalitet uden for banen?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Når JH stolt fortæller at en spiller er over vores normale hylde hyler og blinker samtlige alarmklokker hos mig.

        Vores midtbane er stadig uden en eneste som kan drible udenom en papkasse, og der er den uanset skader/karantæner, derfor bliver kampen mod Hobro helt sikkert endnu en uskøn forestilling hvor man vil sidde og krumme tæer over de manglende færdigheder på holdet.
        Jeg håber Frøkjær starter inde fremfor Jebali, og måske vi skal stille op i 4-4-2 og så trække Tverskov op på midten hvor hans fejl måske kan være knap så kostbare.
        Det er rigtigt at Tverskov ikker er på fuld styrke, men værre er det så heller ikke. Der er for meget ansvar hos ham, fordi de. De andre cf'er vi har er tæt på bold mongoler. Vi mangler endnu en spillende forsvarsspiller. Som det er nu ved modstanderne at man kan nøles med fuld fokus på JT.

        Comment


          #19
          Stadig ingen trup? WTF?

          Men igen. Når man bare udtager alle kan det vel også være lige meget...

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Stadig ingen trup? WTF?

            Men igen. Når man bare udtager alle kan det vel også være lige meget...
            Måske har de læst med her :D.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #21
              Jeg håber virkelig ikke at man starter med Jebali. Han ligner slet ikke én som er klar til det.

              Hvis JJT er ude, så kan det måske give os et lille plus at JBL er tilbage på venstre side og Lund dermed får favoritpladsen i højre.

              Bliver interessant at se hvor lang tid vi kan holde gassen i morgen

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Måske har de læst med her :D.
                Bestemt ikke kun herinde der har været kritik af fremgangsmåden..

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                  Jeg håber virkelig ikke at man starter med Jebali. Han ligner slet ikke én som er klar til det.

                  Hvis JJT er ude, så kan det måske give os et lille plus at JBL er tilbage på venstre side og Lund dermed får favoritpladsen i højre.

                  Bliver interessant at se hvor lang tid vi kan holde gassen i morgen
                  Når det endelig skal være syntes jeg ikke det er nødvendigt med 2 kontrollerende midtbanespillere mod Hobro. Men det er nu heller ikke sådan at Frøkjær og Opondo får mig op i skyerne

                  Comment


                    #24
                    Truppen:
                    https://www.ob.dk/foersteholdet/#spillerne

                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                        Det mest bekymrende ved Jebali er egentlig ikke den pinagtige indsats imod AGF. Manden har jo været skadet og mangler form - det KAN jo komme, tænker man.

                        Men historien fra SFÅ om 'Miraklet'-arrangementet, hvor Jebali tilsyneladende sad og så YouTube-videoer, imens legenderne fortalte og nærmest demonstrativt var PISSELIGEGLAD med det hele - dét kan få mit pis i kog. Det fortæller noget om en spiller, som slet, slet ikke forstår, hvad opgaven går ud på. Som helt basalt set er dårligt opdraget, og som ikke ved noget om grundlæggende respekt for andre.

                        Der kan jeg ikke forstå, at man i scoutingfasen ikke laver en forventningsafstemning omkring opgaver og opførsel. Hvorfor har man som ledelse ikke en fornemmelse for, om den man er ved at ansætte har bare et minimum at kvalitet uden for banen?
                        Det tog mig 5 min i hans allerførste indhop at gennemskue hvad slags spiller han er. Han bliver aldrig til noget. Han er ikke en god fodboldspiller i mine øjne.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Det tog mig 5 min i hans allerførste indhop at gennemskue hvad slags spiller han er. Han bliver aldrig til noget. Han er ikke en god fodboldspiller i mine øjne.
                          Tidligt at give op på ham. Han kom ude af form og fik skade. Desuden så er BK og SS godt kørende med mål, så han er pt reserve hvis vi ikke ændre formation.
                          Last edited by tOrnBjerg; 02-11-2019, 22:44.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Det tog mig 5 min i hans allerførste indhop at gennemskue hvad slags spiller han er. Han bliver aldrig til noget. Han er ikke en god fodboldspiller i mine øjne.
                            Havde det her været før AGF kampen ville jeg have sagt at du skulle få briller og få forstand på fodbold. Nu må jeg nøjes med at vi bør have lidt mere tålmodighed og tro på at troldmanden Jakob Michelsen kan forløse potentialet. For det er der altså. Det viste han inden skaden

                            Comment


                              #29
                              Jeg er med på at Jebali spillede et dårlig kamp mod AGF i torsdags, men manden var ikke klar. JM må stå på mål for at bringe ham i spil.
                              Inden Jebali blev skadet spillede vi mod AGF i Odense, her spillede han en fremragende kamp, og var især god til at holde fast i bolden og indgå i gode kombinationer med Baskim. Jeg kan godt se at han måske er lidt for glad for bolden. Men jeg tror han i den rigtige form kan bidrage positivt til holdet. Giv nu lige manden en fair chance.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Havde det her været før AGF kampen ville jeg have sagt at du skulle få briller og få forstand på fodbold. Nu må jeg nøjes med at vi bør have lidt mere tålmodighed og tro på at troldmanden Jakob Michelsen kan forløse potentialet. For det er der altså. Det viste han inden skaden
                                Er helt enig med dig om han har potentiale. Men har han mentaliteten? Jeg tror han ligner Emre Mor på det punkt.
                                Jeg tror ikke på det projekt. Har set det så mange gange før desværre.

                                Comment

                                Working...
                                X