Det er pinligt med alle de dommer fejl, og her har OB været lidt hårdt ramt på det sidste, meeeen gang på gang stiller vi os tilbage og forsvare og det er vi bare ikke super gode til, hvorfor snakker de ikke mere sammen, hvorfor skal Diarra dække bagerste stolpe når han er så håbløs til det, hvorfor tager Toppel ikke det indlæg.? Hvorfor dit og hvorfor dat. OB er bare ikke bedre, jeg er godt nok spændt på hvordan holdet ser ud i næste sæson. Jeg frygter det værste.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AAB 26/04/2014
Collapse
X
-
Begge hold var lige store ofre for den tarvelige dommer, Diarra skulle have haft rødt og Høegh begik klart sraffe på AK. Og så laver de to omgange håndbold i feltet. AAB vandt fordi vi ikke havde noget reelt forsvar på banen. AMC ligner en spiller der allerede er gået på pension. Kadrii og Larsen sammen på banen en halv time mere, så havde vi nok knækket dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægDet er pinligt med alle de dommer fejl, og her har OB været lidt hårdt ramt på det sidste, meeeen gang på gang stiller vi os tilbage og forsvare og det er vi bare ikke super gode til, hvorfor snakker de ikke mere sammen, hvorfor skal Diarra dække bagerste stolpe når han er så håbløs til det, hvorfor tager Toppel ikke det indlæg.? Hvorfor dit og hvorfor dat. OB er bare ikke bedre, jeg er godt nok spændt på hvordan holdet ser ud i næste sæson. Jeg frygter det værste.
men nu skal vi jo lige overleve denne sæson før vi begynder på bekymringerne for næste ;)
Comment
-
Er det 3. ud af 4. kamp hvor vi bliver bortdømt kampafgørende..... Ja ihvertfald 2 straffespark får vi ikke og vel også 30-40 kampe siden vi sidst fik tilkendt et straffe...
Men dommerne er aldrig fynboer og nok aldrig 100% neutrale, så vi skal være klart bedst med udebanedommere både ude og hjemme.
Og ja.. AAB kunne også have fåët flere kendelser deres vej, men ændrer ikke på, at med en neutral dommer havde vi fået uafgjort
Comment
-
Oprindeligt indsendt af AltidStribet Se indlægEr det 3. ud af 4. kamp hvor vi bliver bortdømt kampafgørende..... Ja ihvertfald 2 straffespark får vi ikke og vel også 30-40 kampe siden vi sidst fik tilkendt et straffe...
Men dommerne er aldrig fynboer og nok aldrig 100% neutrale, så vi skal være klart bedst med udebanedommere både ude og hjemme.
Og ja.. AAB kunne også have fåët flere kendelser deres vej, men ændrer ikke på, at med en neutral dommer havde vi fået uafgjort
- men inden vi blev snydt skulle begik vi da vidst et straffe og skulle have haft et rødt kort....var de blevet dømt havde vi ikke fået uafgjort alligevel.
Dommeren var forfærdelig - men det er altså ikke hans skyld vi taber....vi har kun os selv at takke for det
Comment
-
Når nu vi alligevel skal brokke os over alt så vil jeg også lige sende en bredside mod os fans. Og her tænker jeg ikke på dem der gjorde det skidegodt på Stiftentribunen.
Da OB fører 2-1 er der stort bifald til Diarra for at følge en bold ud til målspark. Der var endda klapsalver mens AaB kørte bolden rundt ved den stilling.
Da vi kom bagud og spillerne virkelig havde brug for opbakningen skete der stort set ingen ting på tilskuerpladserne. Igen - det her er ikke henvendt til jer på Stiften-tribunen. I gjorde sgu hvad I kunne for at få det øvrige af stadion med!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af AltidStribet Se indlægEr det 3. ud af 4. kamp hvor vi bliver bortdømt kampafgørende..... Ja ihvertfald 2 straffespark får vi ikke og vel også 30-40 kampe siden vi sidst fik tilkendt et straffe...
Og ja.. AAB kunne også have fåët flere kendelser deres vej, men ændrer ikke på, at med en neutral dommer havde vi fået uafgjortLast edited by Nicolai; 26-04-2014, 18:33.- Nicolai
Comment
-
jaja piv piv til det ene piv piv til det andet.............kan vi ikke selv afgøre kampene på egen hånd, hvilket vi langt fra formår, uden folk til at score mål...........kan dommerfejl osv, være fucking ligegyldige........skal sætte vores lid til os selv og egne evner og ikke andres fejl................derfor ligger vi hvor vi gør.............så kan vi pege fingere af ledelsen, spillerne og trænerstaben...........der trækkes ikke og tænkes ikke som en enhed/helhed, men i forskellige retninger på flere niveauer..........
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlægjaja piv piv til det ene piv piv til det andet.............kan vi ikke selv afgøre kampene på egen hånd, hvilket vi langt fra formår, uden folk til at score mål...........kan dommerfejl osv, være fucking ligegyldige........skal sætte vores lid til os selv og egne evner og ikke andres fejl................derfor ligger vi hvor vi gør.............så kan vi pege fingere af ledelsen, spillerne og trænerstaben...........der trækkes ikke og tænkes ikke som en enhed/helhed, men i forskellige retninger på flere niveauer..........
Og ja OB er ikke et tophold, men får heller ikke lov
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægVed ikke om jeg har set en anden kamp her på stadion.
Jeg synes Høegh har flere gode indgreb i dag. Inklusiv en friløber til aaB.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet syntes jeg på ingen måde du kan sige - ja dommeren var forfærdelig elendig og vi blev klart snydt
- men inden vi blev snydt skulle begik vi da vidst et straffe og skulle have haft et rødt kort....var de blevet dømt havde vi ikke fået uafgjort alligevel.
Dommeren var forfærdelig - men det er altså ikke hans skyld vi taber....vi har kun os selv at takke for det
Og med det forsvarsspil kan vi sagtens tabe til AGF i næste runde (vi er jo gode til at sætte kriseramte hold i gang) og så kan de sidste 3 runder pludselig blive lidt for "spændende".
Dagens kamp understregede blot hvor rystende usikkert vores forsvar er. Og så var det belastende at se hvordan vi lallede igennem på alle de kontraangreb vi fik efter vores 2-1 føring. Det var så halvhjertet at det skreg til himlen. Nu skal vi igen være glade hvis vi fedter en 10 plads hjem ellers hedder den sgu 1.division....FLOT!. Taber Troels har gjort det igen!!!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af AltidStribet Se indlægNej dommerfejl er aldrig ligegyldige og ofte kampafgørende.... og hvornår har generelle dommerfejl sidst gået OB´s vej og hvornår imod OB....
Og ja OB er ikke et tophold, men får heller ikke lov
vi havde et par fantastiske minutter lige efter pausen - og så nogle gode kontraer som vi overhovedet ikke udnytter - og så gik vi i stå og aab rystede chokket af sig. Vi forsøgte at pakke os sammen - og forsvare en føring hjem - hvor dumt er det lige når man ved hvor rystende usikkert vores forsvar er.
Comment
Comment