Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AAB 26/04/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er pinligt med alle de dommer fejl, og her har OB været lidt hårdt ramt på det sidste, meeeen gang på gang stiller vi os tilbage og forsvare og det er vi bare ikke super gode til, hvorfor snakker de ikke mere sammen, hvorfor skal Diarra dække bagerste stolpe når han er så håbløs til det, hvorfor tager Toppel ikke det indlæg.? Hvorfor dit og hvorfor dat. OB er bare ikke bedre, jeg er godt nok spændt på hvordan holdet ser ud i næste sæson. Jeg frygter det værste.

    Comment


      Begge hold var lige store ofre for den tarvelige dommer, Diarra skulle have haft rødt og Høegh begik klart sraffe på AK. Og så laver de to omgange håndbold i feltet. AAB vandt fordi vi ikke havde noget reelt forsvar på banen. AMC ligner en spiller der allerede er gået på pension. Kadrii og Larsen sammen på banen en halv time mere, så havde vi nok knækket dem.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
        Det er pinligt med alle de dommer fejl, og her har OB været lidt hårdt ramt på det sidste, meeeen gang på gang stiller vi os tilbage og forsvare og det er vi bare ikke super gode til, hvorfor snakker de ikke mere sammen, hvorfor skal Diarra dække bagerste stolpe når han er så håbløs til det, hvorfor tager Toppel ikke det indlæg.? Hvorfor dit og hvorfor dat. OB er bare ikke bedre, jeg er godt nok spændt på hvordan holdet ser ud i næste sæson. Jeg frygter det værste.
        ja jeg frygter sgu også næste sæson - hvis kassen er så tom at der ikke bliver bragt noget ind - amc og ruud skal erstattes, høegh og kl....ja vi kan da håbe de genfinder et ordeligt niveau lige pt ser det ikke kønt ud. Angrebet halter også....og træneren, ja han burde i min optik også skiftes.

        men nu skal vi jo lige overleve denne sæson før vi begynder på bekymringerne for næste ;)

        Comment


          Er det 3. ud af 4. kamp hvor vi bliver bortdømt kampafgørende..... Ja ihvertfald 2 straffespark får vi ikke og vel også 30-40 kampe siden vi sidst fik tilkendt et straffe...
          Men dommerne er aldrig fynboer og nok aldrig 100% neutrale, så vi skal være klart bedst med udebanedommere både ude og hjemme.
          Og ja.. AAB kunne også have fåët flere kendelser deres vej, men ændrer ikke på, at med en neutral dommer havde vi fået uafgjort

          Comment


            Atter engang ser vi KL/DH tabe en luftduel på en lang bold, hvorefter AMC står på mellemhånd, og bang så ligger bolden i kassen... Den har modstanderen luret her i foråret...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af AltidStribet Se indlæg
              Er det 3. ud af 4. kamp hvor vi bliver bortdømt kampafgørende..... Ja ihvertfald 2 straffespark får vi ikke og vel også 30-40 kampe siden vi sidst fik tilkendt et straffe...
              Men dommerne er aldrig fynboer og nok aldrig 100% neutrale, så vi skal være klart bedst med udebanedommere både ude og hjemme.
              Og ja.. AAB kunne også have fåët flere kendelser deres vej, men ændrer ikke på, at med en neutral dommer havde vi fået uafgjort
              det syntes jeg på ingen måde du kan sige - ja dommeren var forfærdelig elendig og vi blev klart snydt

              - men inden vi blev snydt skulle begik vi da vidst et straffe og skulle have haft et rødt kort....var de blevet dømt havde vi ikke fået uafgjort alligevel.

              Dommeren var forfærdelig - men det er altså ikke hans skyld vi taber....vi har kun os selv at takke for det

              Comment


                Når nu vi alligevel skal brokke os over alt så vil jeg også lige sende en bredside mod os fans. Og her tænker jeg ikke på dem der gjorde det skidegodt på Stiftentribunen.

                Da OB fører 2-1 er der stort bifald til Diarra for at følge en bold ud til målspark. Der var endda klapsalver mens AaB kørte bolden rundt ved den stilling.

                Da vi kom bagud og spillerne virkelig havde brug for opbakningen skete der stort set ingen ting på tilskuerpladserne. Igen - det her er ikke henvendt til jer på Stiften-tribunen. I gjorde sgu hvad I kunne for at få det øvrige af stadion med!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af AltidStribet Se indlæg
                  Er det 3. ud af 4. kamp hvor vi bliver bortdømt kampafgørende..... Ja ihvertfald 2 straffespark får vi ikke og vel også 30-40 kampe siden vi sidst fik tilkendt et straffe...
                  Men dommerne er aldrig fynboer og nok aldrig 100% neutrale, så vi skal være klart bedst med udebanedommere både ude og hjemme.
                  Og ja.. AAB kunne også have fåët flere kendelser deres vej, men ændrer ikke på, at med en neutral dommer havde vi fået uafgjort
                  Det er 35 kampe siden og netop mod AaB d. 14/4 2013 og vi har ikke fået på udebane siden 23/10 2011 (41 kampe).
                  Last edited by Nicolai; 26-04-2014, 18:33.
                  - Nicolai

                  Comment


                    jaja piv piv til det ene piv piv til det andet.............kan vi ikke selv afgøre kampene på egen hånd, hvilket vi langt fra formår, uden folk til at score mål...........kan dommerfejl osv, være fucking ligegyldige........skal sætte vores lid til os selv og egne evner og ikke andres fejl................derfor ligger vi hvor vi gør.............så kan vi pege fingere af ledelsen, spillerne og trænerstaben...........der trækkes ikke og tænkes ikke som en enhed/helhed, men i forskellige retninger på flere niveauer..........

                    Comment


                      De mål vi lukker ind burde sgu nemt kunne undgås.

                      Høegh står og sover og taber en hovedstødsduel - til Kusk!!!

                      AMC misser sin markering af Spalvis, og Diarra misser fuuuldstændigt sin markering af Risgård.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlæg
                        jaja piv piv til det ene piv piv til det andet.............kan vi ikke selv afgøre kampene på egen hånd, hvilket vi langt fra formår, uden folk til at score mål...........kan dommerfejl osv, være fucking ligegyldige........skal sætte vores lid til os selv og egne evner og ikke andres fejl................derfor ligger vi hvor vi gør.............så kan vi pege fingere af ledelsen, spillerne og trænerstaben...........der trækkes ikke og tænkes ikke som en enhed/helhed, men i forskellige retninger på flere niveauer..........
                        Nej dommerfejl er aldrig ligegyldige og ofte kampafgørende.... og hvornår har generelle dommerfejl sidst gået OB´s vej og hvornår imod OB....
                        Og ja OB er ikke et tophold, men får heller ikke lov

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Ved ikke om jeg har set en anden kamp her på stadion.

                          Jeg synes Høegh har flere gode indgreb i dag. Inklusiv en friløber til aaB.
                          Jeg synes Høegh så ud til at spille en god kamp (set fra stiften) selvom der var lidt hist og her. Han kæmpede også for det.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            det syntes jeg på ingen måde du kan sige - ja dommeren var forfærdelig elendig og vi blev klart snydt

                            - men inden vi blev snydt skulle begik vi da vidst et straffe og skulle have haft et rødt kort....var de blevet dømt havde vi ikke fået uafgjort alligevel.

                            Dommeren var forfærdelig - men det er altså ikke hans skyld vi taber....vi har kun os selv at takke for det
                            Helt enig.
                            Og med det forsvarsspil kan vi sagtens tabe til AGF i næste runde (vi er jo gode til at sætte kriseramte hold i gang) og så kan de sidste 3 runder pludselig blive lidt for "spændende".
                            Dagens kamp understregede blot hvor rystende usikkert vores forsvar er. Og så var det belastende at se hvordan vi lallede igennem på alle de kontraangreb vi fik efter vores 2-1 føring. Det var så halvhjertet at det skreg til himlen. Nu skal vi igen være glade hvis vi fedter en 10 plads hjem ellers hedder den sgu 1.division....FLOT!. Taber Troels har gjort det igen!!!!!

                            Comment


                              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2269930.ece
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af AltidStribet Se indlæg
                                Nej dommerfejl er aldrig ligegyldige og ofte kampafgørende.... og hvornår har generelle dommerfejl sidst gået OB´s vej og hvornår imod OB....
                                Og ja OB er ikke et tophold, men får heller ikke lov
                                men kan da ikke ændre på at det er vores egen skyld vi taber....ja vi skulle have haft et straffe til aller sidst og måske et tidligere - men inden da blev aab også snydt for straffe og et rødt kort til os.....

                                vi havde et par fantastiske minutter lige efter pausen - og så nogle gode kontraer som vi overhovedet ikke udnytter - og så gik vi i stå og aab rystede chokket af sig. Vi forsøgte at pakke os sammen - og forsvare en føring hjem - hvor dumt er det lige når man ved hvor rystende usikkert vores forsvar er.

                                Comment

                                Working...
                                X