Så blev det vores tur til at blive snydt.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AAB 26/04/2014
Collapse
X
-
For halvandet år siden var det direkte i guillotinen, hvis man dristede sig til at sige, at Høegh nok ikke var kommende landsholdspiller. Tiderne skifter.Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægJeg synes desværre også Høegh sejler rundt. Jeg er endnu ikke overbevist om at han er fremtidens mand. Men forhåbentlig er det AMC og Bechs skyld.
Comment
-
Jeg vil nu vove den påstand, at han faktisk lignede en fremtidens mand dengang. men så løb han ind i en alt for lang periode, hvor alt bare sejlede for ham - og resten af holdet for den sags skyld - og det har, tror jeg, alvorligt mærket hans selvtillid. Jeg håber at han genfinder sit gamle niveau, men pt ser det godt nok tungt ud. Den ulyksalige ved manglende selvtillid er jo, at det er selvforstærkende, og desto længere man er ramt af det, desto længere tager det at komme ovenpå igen.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægFor halvandet år siden var det direkte i guillotinen, hvis man dristede sig til at sige, at Høegh nok ikke var kommende landsholdspiller. Tiderne skifter.Last edited by ScouserTommy; 26-04-2014, 17:50.
Comment
Comment