Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AAB 26/04/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Da jeg cyklede hjem fra stadion i går, var jeg rasende. På den elendige dommer, på Spalvis, som var min nye hadespiller efter hans gestikuleren op mod Stiften ved 2-2 målet. På alt og alle! Og i særdeleshed ønskede jeg AaB død og ødelæggelse.

    I dag, efter kampen, er jeg lidt mere rolig.
    Jeg forstår Spalvis. 19-20 år, dukker op af ingenting, scorer på ALT, han kan gå på vandet, I get it.
    Dommeren er stadig dårlig, men jeg føler egentlig ikke, han var decideret kampafgørende, selvom Würtz' håndbold er indiskutabelt, så var der også situationen med Diarra, som lignede et rødt kort (dog uden for feltet så ikke straffe?).
    Jeg er også ok med at AaB vandt. Jeg ser stadig langt hellere dem som mestre end klamme FCM.

    Jeg lever med nederlaget, men jeg synes, der er et par spillere, der ikke lever op til, hvad man kan forvente af dem baseret på talentet. Og et par stykker, som simpelthen ikke leverer på et niveau, der er OB værdigt.

    Jeg troede, det skulle blive kampen, hvor vi brød statistikkerne. Sejr over AaB og sejr efter at have været bagud.
    Men ak, vi måtte nøjes med at bryde vores dødvande på hjørnespark.

    Og henvendt til alle spillere (minus Bashkim):
    Så klap dog til bolden!
    Vi har slet ikke nok skud på mål. Vi får ikke noget ud af vores indlæg, når vi kun har Mos derinde. Vi mangler i den grad Skoubo.
    Men vi har mange gode skytter. Bashkim er jo det strålende eksempel på en spiller, som bare klapper til den, og det er fandme dejligt befriende. Mere af det (ja især dig Emil Larsen!).
    Last edited by Benediktson; 27-04-2014, 10:18.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
      Enig og hans knæfald mens han anklagende peger mod DH umiddelbart efter bolden er i mål giver heller ikke nogen point, med mindre det er som nogle herinde i tidligere situationer har pointeret, at vores anfører ikke anklager nogen, måske er det bare en køn pige på tribunen han løfter sine hænder imod. Vi bør stille op med DH/KL i forsvaret fra nu af, chancerne for at rykke ned er større med en fysisk svagere AMC inkluderet hans store erfaring blandt andet på dumme gule kort og tåbelige udvisninger.
      Enig tænker det vigtigste i det kommende transfervindue ikke er hvem der signes med, men at der ikke forlænges med AMC.....
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Enig. Håber det var en farvelgestus fra AMCs side, at han efter kampen afleverede sin spilletrøje til en fan bag ved målet. " Her jeg får ikke brug for den mere. " Det sagde han ikke, men man har jo lov at håbe.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          I interview efter kanpen bliver Emil larsen spurgt om han spiller for startplads eller skifte - begge dele svarer han. Sidst bliver han spurgt om han er klar til at skifte: ja det er jeg, siger han.

          Nogle der ved hvorfor han ikke tog imod hyldest fra stiften efter at blive skiftet ud?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            I interview efter kanpen bliver Emil larsen spurgt om han spiller for startplads eller skifte - begge dele svarer han. Sidst bliver han spurgt om han er klar til at skifte: ja det er jeg, siger han.

            Nogle der ved hvorfor han ikke tog imod hyldest fra stiften efter at blive skiftet ud?
            Nej, det undrede faktisk også mig.
            Han er sgu lidt en nonchalant fætter. Med hans præstationer i foråret in mente, så synes jeg ikke, der er mange gode grunde til at holde fast på ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
              Nej, det undrede faktisk også mig.
              Han er sgu lidt en nonchalant fætter. Med hans præstationer i foråret in mente, så synes jeg ikke, der er mange gode grunde til at holde fast på ham.
              Han rejste sig kort op og klappede.... Tror han var godt og grundigt skuffet over ikke at få fuld tid. Han var den markspiller der fik flest minutter i efteråret (så vidt jeg husker), men har vel ikke spillet en hel kamp i foråret? Han præstationer har dog heller ikke været prangende.
              I efteråret er jeg sikker på at det kiksede skifte var en motivations faktor. Den ekstra motivation mangler i foråret, og der har TB og resten af staben måske fejlet....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                I interview efter kanpen bliver Emil larsen spurgt om han spiller for startplads eller skifte - begge dele svarer han. Sidst bliver han spurgt om han er klar til at skifte: ja det er jeg, siger han.

                Nogle der ved hvorfor han ikke tog imod hyldest fra stiften efter at blive skiftet ud?
                Ifølge rygter har de seneste ugers bænketid gjort ham så tung i røven, at han har svært ved at rejse sig op, når han først sidder ned. Et rent gæt kunne være, at han bare er så bitter over at blive taget ud, at han overhovedet ikke har øje for, hvad der sker omkring ham.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bux Se indlæg
                  Han rejste sig kort op og klappede.... Tror han var godt og grundigt skuffet over ikke at få fuld tid. Han var den markspiller der fik flest minutter i efteråret (så vidt jeg husker), men har vel ikke spillet en hel kamp i foråret? Han præstationer har dog heller ikke været prangende.
                  I efteråret er jeg sikker på at det kiksede skifte var en motivations faktor. Den ekstra motivation mangler i foråret, og der har TB og resten af staben måske fejlet....
                  Eller også er det bare Emil Larsen, der har fejlet. Hans tid i OB viser ikke ligefrem en spiller, der giver noget for klubben.

                  Med den indstilling han har til tingene, så vil jeg sige, at alt, hvad han præsterer, er hans egen skyld. Når det går godt, er det hans fortjeneste, når det går dårligt, er det hans fortjeneste. Han har sikkert tusind undskyldninger for, hvorfor det går dårligt nu. En af dem kunne jo være, at han er en umoden ung mand, som ikke mentalt passer ind i OB (eller særlig mange andre klubber for den sags skyld). Håber, vi sælger ham i sommervinduet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                    Eller også er det bare Emil Larsen, der har fejlet. Hans tid i OB viser ikke ligefrem en spiller, der giver noget for klubben.

                    Med den indstilling han har til tingene, så vil jeg sige, at alt, hvad han præsterer, er hans egen skyld. Når det går godt, er det hans fortjeneste, når det går dårligt, er det hans fortjeneste. Han har sikkert tusind undskyldninger for, hvorfor det går dårligt nu. En af dem kunne jo være, at han er en umoden ung mand, som ikke mentalt passer ind i OB (eller særlig mange andre klubber for den sags skyld). Håber, vi sælger ham i sommervinduet.
                    Jeg tror du har ret ift at han er umoden.

                    Ift det mentale var jeg ret imponeret af hans opblomstring og fight efter brøndby-halløjet. Jeg synes han viste noget karakter man indtil da ikke havde set. Det viser han godt nok langt fra nu. Hverken i kamp eller træning.

                    Jeg har set et par træninger indenfor den seneste måned og det er absolut ikke fordi der mangler opbakning fra TB. Rasmus Falk gør også meget ud af at opmuntre Emil, men han virker nærmest apatisk. Sidst jeg så ham til træning tænkte jeg på Mads Timm. For han lignede godt nok ikke en mand med spilleglæde eller livsglæde for den sags skyld. Om det skyldes problemer med at komme tilbage fra en skade, hjemve, bøvl med træneren, manglende lyst til at være i en klub hvor man er nødt til at kæmpe røven ud af bukserne for at komme videre eller noget helt femte ved jeg ikke. Men nogen humørspreder har han i hvert fald ikke lignet på træningsbanen. Synes han skulle tage at starte med attitude der og i kamp før han begynder at snakke om at ville videre til noget bedre.

                    Comment

                    Working...
                    X