Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AAB 26/04/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Jeg tror faktisk det vil være sundt for Høegh og Kasper Larsen at få ansvaret i forsvaret uden AMC. Nogle gange er det lidt "nemt" at læne sig op ad en erfaren. Men når den erfarne mister styrke er det bedre at stå på egne ben. Jeg synes bestemt Høegh gør fremskridt. Og det må sgu kræve rigtig meget som ung spiller at rejse sig ovenpå en hurtig optur i starten af karrieren og en lige så hurtig nedtur derefter. Jeg synes han god gejst og humør både i kamp og til træning.
    men så lad os da for fanden få den sejr mod AGF næste runde - så er vi sikre og de sidste 3 kampe, uden den store betydning kan jo så passende bruges på at give høegh/kl noget spilletid sammen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
      Enig i at Høegh godt kunne have gået mere hårdt ind i den hovedstødsduel, det havde Kasper sikkert gjort hvis han ellers havde placeret sig på samme forudseende som Høegh, og sådan kan man jo blive ved.

      Har altid lidt ondt i maven på Høeghs vegne når jeg ser kampene. Man vil ham det bare så godt, han er en fantastisk person som har givet uvurderlig støtte til mange af ungdomsspiller hele vejen op, og så betyder det at præsterer og yde det optimale for holdet uendeligt meget for ham.

      Han er en fantastisk forsvarsspiller det har han vist i en lang god periode i OB, hvilket også gav ham en landsholdsudtagelse.

      Så kom der en lidt svagere periode der også hørte sammen med det øvrige holds dårlige præstationer, man kunne høre i interviewend efter kampene at det virkelig gik ham på og han følte ansvar.

      Så har han ikke rigtig efter været fast start 11. sidste kamp lavede han selvmål hvilket helt sikkert også har gået ham på og måske haft en betydning på hans selvtillid i dag.

      Syntes dog han kom rigtig godt efter det i løbet af kampen, og håber han starter inde igen næste kamp, det må gerne være ham og KL der er med til at endegyldigt sikre os forbliven i superligaen ved at vinde over Agf.

      Er sikker på når det mentale er 100 % på plads vil Høegh blive en af vores legender i OB
      Håber virkelig også kun det bedste for både Høegh og Kasper Larsen. De har dog brug for noget mere klasse at læne sig op af. AMC's kontrakt må løbe ud og pengene bør kunne investeres bedre....samtidig med at vi har flere unge lovende forsvarsspiller på vej fra u-holdene.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Problemet består jo i at det langt fra er første gang vi indkasserer mål på den måde... Det er jo et våben der bruges imod os, og modstanderen har fået flere mål på det her i foråret... Man overvinder KL/DH i en duel, eller skærmer dem af, og modstanderen efterlades alene med AMC, eller med AMC på mellemhånd...
        Og scorer nemt på Toppel, der ufatteligt nok har ligaens næstehøjeste redningsprocent ifølge kommentatorerne i dag?

        Jeg fatter ikke at JC ikke er inde. Der mangler i den grad lederskab foran målet, og AMC magter tydeligvis ikke opgaven.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
          Og scorer nemt på Toppel, der ufatteligt nok har ligaens næstehøjeste redningsprocent ifølge kommentatorerne i dag?

          Jeg fatter ikke at JC ikke er inde. Der mangler i den grad lederskab foran målet, og AMC magter tydeligvis ikke opgaven.
          OB er det hold der afsluttes mest imod... Det kunne forklare den høje redningsprocent, og måske også at der opstår lidt flere nemme/usikre situationer omkring ham...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            OB er det hold der afsluttes mest imod... Det kunne forklare den høje redningsprocent, og måske også at der opstår lidt flere nemme/usikre situationer omkring ham...
            Det lyder sandsynligt. Statistik, og tal generelt, har aldrig været min stærke side.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
              Og scorer nemt på Toppel, der ufatteligt nok har ligaens næstehøjeste redningsprocent ifølge kommentatorerne i dag?

              Jeg fatter ikke at JC ikke er inde. Der mangler i den grad lederskab foran målet, og AMC magter tydeligvis ikke opgaven.
              Lyder nu lidt vildt med den statistik. Men bortset fra i dag har han vel heller ikke decideret kostet mål i foråret. Alligevel synes jeg han virker usikker og der er som du er inde på ikke meget lederskab fra hans side. Man savner godt nok Arek og Carrolls vildskab

              Jeg tror som andre har været inde på at JC bliver holdt ude for at komme af med ham og en stor løndel til sommer. Er det ikke ved at være tiden at sende en hypnotisør til England og overbevise Hr Lindgaard om at han vil have bedst af at vende tilbage til Ådalen.

              Comment


                1 ord om dette forårs dommer : Skandale. (skulle være 2 ord så: Skandale Dommer).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                  Og scorer nemt på Toppel, der ufatteligt nok har ligaens næstehøjeste redningsprocent ifølge kommentatorerne i dag?

                  Jeg fatter ikke at JC ikke er inde. Der mangler i den grad lederskab foran målet, og AMC magter tydeligvis ikke opgaven.
                  Tak, jeg er så enig og jeg tror Toppel er den målmand i Liga'en som har bolden mest af dem alle sammen, han er så langsom til og sætte noget i gang og hans udspark er da kun blevet dårligere hen over foråret, 3-4 stk. i dag der bare er sparket ud over siden og lige så mange der er landet flere meter fra en OB'er. JC på mål.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                    Det lyder sandsynligt. Statistik, og tal generelt, har aldrig været min stærke side.
                    Det svinger også lidt for mit vedkommende må jeg indrømme, så gætter også bare her...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Toppel fik 2 dage for og tjatte lidt til en Esbjerg spiller, bør Wurtz ikke få en dag for og bruge hånden i feltet og slippe for rødt...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Det svinger også lidt for mit vedkommende må jeg indrømme, så gætter også bare her...
                        den er go nok - flere afslutninger giver jo alt andet lige Toppel mulighed for flere redninger. Generelt kan man få næsten hvad man vil ud af statestikker - bare man stiller de rigtige spørgsmål. Og derfor siger denne stat. ikke mere om Toppel som målmand som den fortæller om vores evner ud i at forsvare...

                        vil klart foretrække en målmand der ikke behøves ud i så mange redninger, fordi hans forsvar afviser modstanderen langt bedre....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                          Toppel fik 2 dage for og tjatte lidt til en Esbjerg spiller, bør Wurtz ikke få en dag for og bruge hånden i feltet og slippe for rødt...
                          tja måske...men da vi ikke møder AAB mere i denne sæson, de er end ikke en direkte konkurrent - så må erkende jeg er lidt ligeglad - det skulle have været dømt i kampen - nu tja....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                            1 ord om dette forårs dommer : Skandale. (skulle være 2 ord så: Skandale Dommer).
                            Skandaledommer er også et ord.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              tja måske...men da vi ikke møder AAB mere i denne sæson, de er end ikke en direkte konkurrent - så må erkende jeg er lidt ligeglad - det skulle have været dømt i kampen - nu tja....
                              jeg tror næppe han får en karantæne for det i går, det er "kun" point der er snak om her.....ingen har lidt fysisk overlast.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                                Katastrofen ved det mål er ikke at Høegh taber en hovedstødsduel. Det giver selvfølgelig minus i bogen, men man kan ikke forvente forsvarsspillerne vinder alle dueller.

                                Den store katastrofe er, at AMC nok en gang ligger et par meter fra sin direkte modstander og giver Spalvis alt for gode betingelser til at sparke den ind.
                                Enig og hans knæfald mens han anklagende peger mod DH umiddelbart efter bolden er i mål giver heller ikke nogen point, med mindre det er som nogle herinde i tidligere situationer har pointeret, at vores anfører ikke anklager nogen, måske er det bare en køn pige på tribunen han løfter sine hænder imod. Vi bør stille op med DH/KL i forsvaret fra nu af, chancerne for at rykke ned er større med en fysisk svagere AMC inkluderet hans store erfaring blandt andet på dumme gule kort og tåbelige udvisninger.

                                Comment

                                Working...
                                X