Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AAB 26/04/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Aab var det bedste hold og vandt fortjent.

    Diarra skulle have haft rødt, men den sidste af Würtz var jo på niveau med dengang hvor Høegh fik underkendt et mål mod AGF.

    De "straffespark" som "AK" skulle have og som Thomsen laver, de er i den kategori, hvor man kan diskutere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      men kan da ikke ændre på at det er vores egen skyld vi taber....ja vi skulle have haft et straffe til aller sidst og måske et tidligere - men inden da blev aab også snydt for straffe og et rødt kort til os.....

      vi havde et par fantastiske minutter lige efter pausen - og så nogle gode kontraer som vi overhovedet ikke udnytter - og så gik vi i stå og aab rystede chokket af sig. Vi forsøgte at pakke os sammen - og forsvare en føring hjem - hvor dumt er det lige når man ved hvor rystende usikkert vores forsvar er.
      Ja det er en OB Classic forsvarer når man endelig er foran. Meget enig det var ikke dommeren der kostede os sejren han lavede graverende fejl i begge ender.

      Syntes Aab er supergode og vi var ikke dårlige i dag, der var rigtig mange gode momenter i vores spil. Vi er ikke et hold der skal rykke ned, dertil vi er alt for gode. Når vi har vundet over Agf i næste uge, lever jeg gerne med dette nederlag, hvis det er dette der gør Aab til danske mestre foran FCK eller FCM.

      Men TB for heller ikke 5 stjerner i dag, hvad lavede Kadrii på bænken i 1. halvleg.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
        Ja det er en OB Classic forsvarer når man endelig er foran. Meget enig det var ikke dommeren der kostede os sejren han lavede graverende fejl i begge ender.

        Syntes Aab er supergode og vi var ikke dårlige i dag, der var rigtig mange gode momenter i vores spil. Vi er ikke et hold der skal rykke ned, dertil vi er alt for gode. Når vi har vundet over Agf i næste uge, lever jeg gerne med dette nederlag, hvis det er dette der gør Aab til danske mestre foran FCK eller FCM.

        Men TB for heller ikke 5 stjerner i dag, hvad lavede Kadrii på bænken i 1. halvleg.
        ja det var ikke en kamp hvor jeg havde regnet med 3 point, og tabe til de formodede kommende mestre - det er som sådan ikke en katastrofe, men jeg forstår ikke at man stiller sig så langt tilbage og forsøge at forsvare den hjem. Det må Troels da efterhånden have set at vi bare ikke har forsvaret til.
        Vinder vi over Gymnasterne i næste uge er den her kamp sgu hurtigt glemt - omvendt....tør ikke tanken.

        kadrii tror jeg var på bænken pga formen ikke er til 90 min endnu - og det samme gør sig åbenbart desværre gældende for emil. For er de på 100% skal de sgu spille hele tiden.

        nogen der ved hvad og hvordan det står til med falk?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Jeg synes Høegh så ud til at spille en god kamp (set fra stiften) selvom der var lidt hist og her. Han kæmpede også for det.
          Desværre spillede han en dårlig 1. Halvleg, og mister en nem hovedstødsduel ved 0-1, men han gør det da bedre i 2. Halvleg.. Men jeg tror Kasper Larsen havde vundet duellen ved 0-1.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
            Men TB for heller ikke 5 stjerner i dag, hvad lavede Kadrii på bænken i 1. halvleg.
            Nu så jeg ikke kampen mod FCV, men ud fra de foregående kampe synes jeg egentlig det er ok han startede ude i dag.

            Han har ikke lignet en der var klar til at starte inde. Især ikke når han har skullet udfordre en modstander med driblinger. Men hvor jeg dog glæder mig over, at se noget af den gamle Kadrii. Kadrii i topform kan flytte rigtig, rigtig meget for OB.

            Comment


              Rystende målmandsspil af Toppel, der skal hentes en ny målmand i sommerpausen, hvis vi skal gøre os mere gældende i toppen af ligaen næste år. De sidste 2 mål havde en middelmådig målmand snuppet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Desværre spillede han en dårlig 1. Halvleg, og mister en nem hovedstødsduel ved 0-1, men han gør det da bedre i 2. Halvleg.. Men jeg tror Kasper Larsen havde vundet duellen ved 0-1.
                Enig. Han taber en hovedstødsduel til Kusk.....det må simpelthen ikke ske!!!. Det svarer til at Falk gik op og vandt en hovedstødsduel med en midterforsvarer fra en af vores modstandere og nej, det sker IKKE. Det er en masse små kampafgørende situationer som gør at vi konstant har ryggen imod muren. AMC spiller måske også ok i 80% af tiden, men de der enkeltsituationer hvor han sover eller bare er for langsom gør hel forskellen. Vi taber igen fordi vi simpelthen ikke er gode nok.

                Comment


                  Jeg er efterhånden nået til den konklusion, at ingen af vores to fynske venner i forsvaret, er gode nok på sigt - Anders Møller må være færdig i OB til sommer

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Desværre spillede han en dårlig 1. Halvleg, og mister en nem hovedstødsduel ved 0-1, men han gør det da bedre i 2. Halvleg.. Men jeg tror Kasper Larsen havde vundet duellen ved 0-1.
                    Katastrofen ved det mål er ikke at Høegh taber en hovedstødsduel. Det giver selvfølgelig minus i bogen, men man kan ikke forvente forsvarsspillerne vinder alle dueller.

                    Den store katastrofe er, at AMC nok en gang ligger et par meter fra sin direkte modstander og giver Spalvis alt for gode betingelser til at sparke den ind.

                    Dermed giver han jo ingen opbakning til Høegh. Det burde ikke have givet så stor en målchance at han tabte hovedstødsduellen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Rystende målmandsspil af Toppel, der skal hentes en ny målmand i sommerpausen, hvis vi skal gøre os mere gældende i toppen af ligaen næste år. De sidste 2 mål havde en middelmådig målmand snuppet.
                      men der skal jo langt mere til....forsvaret skal der i den grad strammes op på....og angrebet - ja det bliver tydeligvis bedre når kadrii er på 100%, men vi mangler jo en makker til ham - og noget at skifte med.

                      håber Jesper kan fremtrylle nogle kontraktfrie folk og noget guld fra 1 division....måske en enkelt nedrykker eller to

                      Comment


                        Hvor er der godt mange negative indlæg oven på en god og intens fodbold åb's 3 mål kan der ikk indvendes så meget mod, flotte mål som også ses i de store ligaer. Måske hænger høeg lidt i opdækningen men spiller ellers en god kamp.

                        Jeg syntes det ærgeligt at vores unge ikk kan lave fejl uden at de skal hagles ned. Jeg så et ob hold som i perioder viste en skræmmende offensiv trods det at kadrii og larsen langt fra er i form. Ja vi blir fanget men også vi satser fremad. Jeg er positiv fremadrettet. Flot kamp af striberne bortset fra 20 min hvor de glemmer oplægget fra tb. Flot kamp af begge hold

                        flere andre hold bl.a. Åb og fcm startede tidligere med at tager de unge ind på holdet og høster af det nu. Tror på ob går i samme retning:-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Katastrofen ved det mål er ikke at Høegh taber en hovedstødsduel. Det giver selvfølgelig minus i bogen, men man kan ikke forvente forsvarsspillerne vinder alle dueller.

                          Den store katastrofe er, at AMC nok en gang ligger et par meter fra sin direkte modstander og giver Spalvis alt for gode betingelser til at sparke den ind.

                          Dermed giver han jo ingen opbakning til Høegh. Det burde ikke have givet så stor en målchance at han tabte hovedstødsduellen.
                          Enig i at Høegh godt kunne have gået mere hårdt ind i den hovedstødsduel, det havde Kasper sikkert gjort hvis han ellers havde placeret sig på samme forudseende som Høegh, og sådan kan man jo blive ved.

                          Har altid lidt ondt i maven på Høeghs vegne når jeg ser kampene. Man vil ham det bare så godt, han er en fantastisk person som har givet uvurderlig støtte til mange af ungdomsspiller hele vejen op, og så betyder det at præsterer og yde det optimale for holdet uendeligt meget for ham.

                          Han er en fantastisk forsvarsspiller det har han vist i en lang god periode i OB, hvilket også gav ham en landsholdsudtagelse.

                          Så kom der en lidt svagere periode der også hørte sammen med det øvrige holds dårlige præstationer, man kunne høre i interviewend efter kampene at det virkelig gik ham på og han følte ansvar.

                          Så har han ikke rigtig efter været fast start 11. sidste kamp lavede han selvmål hvilket helt sikkert også har gået ham på og måske haft en betydning på hans selvtillid i dag.

                          Syntes dog han kom rigtig godt efter det i løbet af kampen, og håber han starter inde igen næste kamp, det må gerne være ham og KL der er med til at endegyldigt sikre os forbliven i superligaen ved at vinde over Agf.

                          Er sikker på når det mentale er 100 % på plads vil Høegh blive en af vores legender i OB

                          Comment


                            Der vil helt sikkert blive snakket om dommeren efter kampen. Mange dårlige og manglende kald. Synd at han skal få så afgørende en rolle i en ellers godt spillet kamp.

                            http://onside.dk/superligaen/kaempe-straffe-her-bliver-ob-snydt-af-rasmus-wurtz



                            http://www.bold.dk/nyt/Wuertz-indroe...nd-Ren-refleks
                            Last edited by Familien L; 26-04-2014, 20:15.

                            Comment


                              Problemet består jo i at det langt fra er første gang vi indkasserer mål på den måde... Det er jo et våben der bruges imod os, og modstanderen har fået flere mål på det her i foråret... Man overvinder KL/DH i en duel, eller skærmer dem af, og modstanderen efterlades alene med AMC, eller med AMC på mellemhånd...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                                Enig i at Høegh godt kunne have gået mere hårdt ind i den hovedstødsduel, det havde Kasper sikkert gjort hvis han ellers havde placeret sig på samme forudseende som Høegh, og sådan kan man jo blive ved.

                                Har altid lidt ondt i maven på Høeghs vegne når jeg ser kampene. Man vil ham det bare så godt, han er en fantastisk person som har givet uvurderlig støtte til mange af ungdomsspiller hele vejen op, og så betyder det at præsterer og yde det optimale for holdet uendeligt meget for ham.

                                Han er en fantastisk forsvarsspiller det har han vist i en lang god periode i OB, hvilket også gav ham en landsholdsudtagelse.

                                Så kom der en lidt svagere periode der også hørte sammen med det øvrige holds dårlige præstationer, man kunne høre i interviewend efter kampene at det virkelig gik ham på og han følte ansvar.

                                Så har han ikke rigtig efter været fast start 11. sidste kamp lavede han selvmål hvilket helt sikkert også har gået ham på og måske haft en betydning på hans selvtillid i dag.

                                Syntes dog han kom rigtig godt efter det i løbet af kampen, og håber han starter inde igen næste kamp, det må gerne være ham og KL der er med til at endegyldigt sikre os forbliven i superligaen ved at vinde over Agf.

                                Er sikker på når det mentale er 100 % på plads vil Høegh blive en af vores legender i OB
                                Jeg tror faktisk det vil være sundt for Høegh og Kasper Larsen at få ansvaret i forsvaret uden AMC. Nogle gange er det lidt "nemt" at læne sig op ad en erfaren. Men når den erfarne mister styrke er det bedre at stå på egne ben. Jeg synes bestemt Høegh gør fremskridt. Og det må sgu kræve rigtig meget som ung spiller at rejse sig ovenpå en hurtig optur i starten af karrieren og en lige så hurtig nedtur derefter. Jeg synes han god gejst og humør både i kamp og til træning.

                                Comment

                                Working...
                                X