Oprindeligt indsendt af OB er Gud
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AAB 26/04/2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægEnig i at Høegh godt kunne have gået mere hårdt ind i den hovedstødsduel, det havde Kasper sikkert gjort hvis han ellers havde placeret sig på samme forudseende som Høegh, og sådan kan man jo blive ved.
Har altid lidt ondt i maven på Høeghs vegne når jeg ser kampene. Man vil ham det bare så godt, han er en fantastisk person som har givet uvurderlig støtte til mange af ungdomsspiller hele vejen op, og så betyder det at præsterer og yde det optimale for holdet uendeligt meget for ham.
Han er en fantastisk forsvarsspiller det har han vist i en lang god periode i OB, hvilket også gav ham en landsholdsudtagelse.
Så kom der en lidt svagere periode der også hørte sammen med det øvrige holds dårlige præstationer, man kunne høre i interviewend efter kampene at det virkelig gik ham på og han følte ansvar.
Så har han ikke rigtig efter været fast start 11. sidste kamp lavede han selvmål hvilket helt sikkert også har gået ham på og måske haft en betydning på hans selvtillid i dag.
Syntes dog han kom rigtig godt efter det i løbet af kampen, og håber han starter inde igen næste kamp, det må gerne være ham og KL der er med til at endegyldigt sikre os forbliven i superligaen ved at vinde over Agf.
Er sikker på når det mentale er 100 % på plads vil Høegh blive en af vores legender i OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægProblemet består jo i at det langt fra er første gang vi indkasserer mål på den måde... Det er jo et våben der bruges imod os, og modstanderen har fået flere mål på det her i foråret... Man overvinder KL/DH i en duel, eller skærmer dem af, og modstanderen efterlades alene med AMC, eller med AMC på mellemhånd...
Jeg fatter ikke at JC ikke er inde. Der mangler i den grad lederskab foran målet, og AMC magter tydeligvis ikke opgaven.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægOg scorer nemt på Toppel, der ufatteligt nok har ligaens næstehøjeste redningsprocent ifølge kommentatorerne i dag?
Jeg fatter ikke at JC ikke er inde. Der mangler i den grad lederskab foran målet, og AMC magter tydeligvis ikke opgaven.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægOB er det hold der afsluttes mest imod... Det kunne forklare den høje redningsprocent, og måske også at der opstår lidt flere nemme/usikre situationer omkring ham...OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægOg scorer nemt på Toppel, der ufatteligt nok har ligaens næstehøjeste redningsprocent ifølge kommentatorerne i dag?
Jeg fatter ikke at JC ikke er inde. Der mangler i den grad lederskab foran målet, og AMC magter tydeligvis ikke opgaven.
Jeg tror som andre har været inde på at JC bliver holdt ude for at komme af med ham og en stor løndel til sommer. Er det ikke ved at være tiden at sende en hypnotisør til England og overbevise Hr Lindgaard om at han vil have bedst af at vende tilbage til Ådalen.
Comment
-
Jeg fatter ikke at JC ikke er inde. Der mangler i den grad lederskab foran målet, og AMC magter tydeligvis ikke opgaven.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet svinger også lidt for mit vedkommende må jeg indrømme, så gætter også bare her...
vil klart foretrække en målmand der ikke behøves ud i så mange redninger, fordi hans forsvar afviser modstanderen langt bedre....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlægToppel fik 2 dage for og tjatte lidt til en Esbjerg spiller, bør Wurtz ikke få en dag for og bruge hånden i feltet og slippe for rødt...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtja måske...men da vi ikke møder AAB mere i denne sæson, de er end ikke en direkte konkurrent - så må erkende jeg er lidt ligeglad - det skulle have været dømt i kampen - nu tja....Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægKatastrofen ved det mål er ikke at Høegh taber en hovedstødsduel. Det giver selvfølgelig minus i bogen, men man kan ikke forvente forsvarsspillerne vinder alle dueller.
Den store katastrofe er, at AMC nok en gang ligger et par meter fra sin direkte modstander og giver Spalvis alt for gode betingelser til at sparke den ind.
Comment
Comment