Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    "Usympatiske klub"? Lad venligst være med at sætte lighedstegn imellem KLUBBEN OB, der har eksisteret siden 1887, helt op til den latterlige konstruktion, under navnet Odense Sport & Event, som Jack Jørgensen i virkeligheden repræsenterer. OSE er IKKE klubben OB. Og de bliver det heller aldrig, uanset hvad de finder på af luftige sloganer og gimmicks. De er bare den ulækre organisation, der p.t ejer klubben OB. Den klub, der siden overtagelsen fra OSE og Niels Thorborg ikke har været dén klub Lars Høgh repræsenterede, og som jeg og tusindvis andre forelskede sig i. Det er jo dét, der er problemet. OB er, ikke længere, hverken min, din eller Høgh'ens klub mere. Det er et vedhæng til en milliardærs prestigeprojekt.

    MvH ChrisOB
    Den klub, der var engang, er ikke mere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Al ære til Jack for det. Min kritik går ikke på ham. Den går på NT. Han bør lægge sig ned og sige undskyld.
      Så er vi fuldstændigt enig. :-)
      Vil også gerne sige at oplevede Jack virkelig som en rigtig flink og imødekommende fyr når jeg har mødt ham i Ådalen eller på stadion.
      At han som kommerciel direktør af en fodboldklub som ejes af en koncern og skal slås i den kommercielle fodboldverden ikke kan udfylde alle mine gammeldags-romantiske foestillinger tager ikke en gram fra at opleve ham på en god og sympatisk måde.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Tja, der har du sikker ret i meget men det er ja også at tider har forændret sig og det går mere og mere om at finde det "mindst onde" konstruktion i professionel klubfodbold. Det ødelægger fodbolden og fodboldens originale idé, desværre.
        Kender du i øvrigt CS Lebowski? En lille Italiens klub som bliver ejet af fansene. Det er bare fedt at læse at sådan noget stadig eksisterer. Desværre kun på tysk, men det er værd at læse:
        https://www.google.com/amp/s/www.kic...68/artikel.amp
        Bare rolig, jeg fik gode karakterer i tysk, da jeg gik i skole; så mon ikke, jeg ville kunne forstå det alligevel. ;-)

        Jeg havde aldrig rigtigt været imod, at pengemænd overtager fodboldklubber; og da Niels Thorborg kom tænkte jeg "Fedt!" og jeg var på første parket, da spillertruppen engang blev præsenteret ved et storstilet fan-arrangement i sponsor-loungen på stadion; hvor spillerne blev råbt op, én for én og gik turen ned af "catwalken" i røg og damp. Jeg var fuldstændigt fedtet ind i OSE's indtog med store armbevægelser "2 mesterskaber inden 2015 og CL-deltagelser", Djemba-Djemba, Utaka, Djiby, Roy Carroll etc. Jeg ville ha' succes! Men da mesterskabet ikke kom, begyndte virkeligheden at gå op for mig. OB skal ikke være en klub, der kommer med den slags bombastiske udmeldinger. Vi skal ikke være klubben, der præsenterer spillere, som var de præmieheste til et dyreskue. OB skal ikke være et mini FCK, eller FCM.

        Lars Høgh forsvandt. Først som sportsdirektør; siden som målmandstræner. Han havnede i Brøndby, af alle steder. Oldboysholdet forsvandt. Ådalen blev legeplads for en jysk krejler; sat på en sparemission af den samme milliardær, der gav grønt lys til overforbruget, der skabte grobunden for den sparemission. Jeg ved ikke præcist hvornår; men i al den virvar, der var under Jesper Hansen; den konstante fornemmelse af, at OB mere og mere blev, i mangel af bedre ord, ligegyldigt; der indså jeg, at OSE i virkeligheden har ædt OB op. Man sidder ikke med fornemmelsen af, at OSE samler på fans; men på kunder. Og de ved de bedste kunder er de loyale; der bliver ved med at betale sæsonkortet; bliver ved med at købe deres opgraderede madvarer og "makker-menuer", uden at vi får ret mange sejre som tak.

        Jeg er ikke i tvivl om at Jack Jørgensen er OB-fan. Men han er repræsentant for en organisation, der har formået at fremmedliggøre LARS HØGH fra den klub, som han har været den i særklasse bedste ambassadør for i klubbens lange historie. Det i sig selv er simpelthen det, man på fransk kalder coup de grace; Det sidste nakkeskud til et hvert håb for den organisation at overbevise mig og rigtigt mange om, at de i virkeligheden kerrer sig om klubben OB og dens betydning for så mange. Tchami er Jesus og Høgh'en han er Gud, var én af de første sange jeg som 12-årig lærte, da jeg kom på stadion for første gang. At man i en klub som OB fuldstændigt ignorerer Gud'en midt i dennes sværeste stund, det er for mig totalt utilgiveligt.

        Men ikke ubegribeligt. Fordi det er den samme organisation, som brækker officielle målsætninger ud og opfører sig nærmest som fornærmede møgunger, når der er nogen, der holder dem op på dem. Så er det pludselig VORES urealistiske forventninger, der er problemet og ikke deres. At vi på én eller anden måde går rundt i den vildfarelse, at det er 2009 og vi ligger nr. 1 i ligaen med profiler som Utaka og Djemba-Djemba. Bu fucking hoo.

        Der bliver lavet mange gode initiativer, men de drukner i virkeligheden, og så skal vi læse, at INGEN i OB har skrevet så meget som en SMS til en mand, der for mange vækker nærmest de samme slags følelser, som hvis han var et familiemedlem.

        Det er langt forbi "ikke godt nok". Det er pinefuldt og skammeligt.

        At den mand ikke har levet HELE sit liv i den klub, som hans FAR var bestyrelsesmedlem i, er pinefuldt og skammeligt. At den positive og fantastiske mand bliver nødt til at skrive den slags, det er pinefuldt og skammeligt.

        Og totalt utilgiveligt.

        Jeg har ikke flere ord at sige om den sag. Jeg har aldrig været mere flov over at kalde mig selv en OB-fan.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Al ære til Jack for det. Min kritik går ikke på ham. Den går på NT. Han bør lægge sig ned og sige undskyld.
          Det er vel både ledelsen og Jesper Hansen som må være de meget små mennesker som burde have sendt en hilsen.
          Pudsigt nok var det i Jesper Hansens regeringsperiode man som fan for alvor følte kløften mellem klub og fans kun blev større og større.
          Det var også der old boys holdet blev jaget væk.
          Som nævnt mange gange før Jesper Hansen var gift for vores klub.
          Last edited by Magge; 17-11-2021, 20:20.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

            Bare rolig, jeg fik gode karakterer i tysk, da jeg gik i skole; så mon ikke, jeg ville kunne forstå det alligevel. ;-)

            Jeg havde aldrig rigtigt været imod, at pengemænd overtager fodboldklubber; og da Niels Thorborg kom tænkte jeg "Fedt!" og jeg var på første parket, da spillertruppen engang blev præsenteret ved et storstilet fan-arrangement i sponsor-loungen på stadion; hvor spillerne blev råbt op, én for én og gik turen ned af "catwalken" i røg og damp. Jeg var fuldstændigt fedtet ind i OSE's indtog med store armbevægelser "2 mesterskaber inden 2015 og CL-deltagelser", Djemba-Djemba, Utaka, Djiby, Roy Carroll etc. Jeg ville ha' succes! Men da mesterskabet ikke kom, begyndte virkeligheden at gå op for mig. OB skal ikke være en klub, der kommer med den slags bombastiske udmeldinger. Vi skal ikke være klubben, der præsenterer spillere, som var de præmieheste til et dyreskue. OB skal ikke være et mini FCK, eller FCM.

            Lars Høgh forsvandt. Først som sportsdirektør; siden som målmandstræner. Han havnede i Brøndby, af alle steder. Oldboysholdet forsvandt. Ådalen blev legeplads for en jysk krejler; sat på en sparemission af den samme milliardær, der gav grønt lys til overforbruget, der skabte grobunden for den sparemission. Jeg ved ikke præcist hvornår; men i al den virvar, der var under Jesper Hansen; den konstante fornemmelse af, at OB mere og mere blev, i mangel af bedre ord, ligegyldigt; der indså jeg, at OSE i virkeligheden har ædt OB op. Man sidder ikke med fornemmelsen af, at OSE samler på fans; men på kunder. Og de ved de bedste kunder er de loyale; der bliver ved med at betale sæsonkortet; bliver ved med at købe deres opgraderede madvarer og "makker-menuer", uden at vi får ret mange sejre som tak.

            Jeg er ikke i tvivl om at Jack Jørgensen er OB-fan. Men han er repræsentant for en organisation, der har formået at fremmedliggøre LARS HØGH fra den klub, som han har været den i særklasse bedste ambassadør for i klubbens lange historie. Det i sig selv er simpelthen det, man på fransk kalder coup de grace; Det sidste nakkeskud til et hvert håb for den organisation at overbevise mig og rigtigt mange om, at de i virkeligheden kerrer sig om klubben OB og dens betydning for så mange. Tchami er Jesus og Høgh'en han er Gud, var én af de første sange jeg som 12-årig lærte, da jeg kom på stadion for første gang. At man i en klub som OB fuldstændigt ignorerer Gud'en midt i dennes sværeste stund, det er for mig totalt utilgiveligt.

            Men ikke ubegribeligt. Fordi det er den samme organisation, som brækker officielle målsætninger ud og opfører sig nærmest som fornærmede møgunger, når der er nogen, der holder dem op på dem. Så er det pludselig VORES urealistiske forventninger, der er problemet og ikke deres. At vi på én eller anden måde går rundt i den vildfarelse, at det er 2009 og vi ligger nr. 1 i ligaen med profiler som Utaka og Djemba-Djemba. Bu fucking hoo.

            Der bliver lavet mange gode initiativer, men de drukner i virkeligheden, og så skal vi læse, at INGEN i OB har skrevet så meget som en SMS til en mand, der for mange vækker nærmest de samme slags følelser, som hvis han var et familiemedlem.

            Det er langt forbi "ikke godt nok". Det er pinefuldt og skammeligt.

            At den mand ikke har levet HELE sit liv i den klub, som hans FAR var bestyrelsesmedlem i, er pinefuldt og skammeligt. At den positive og fantastiske mand bliver nødt til at skrive den slags, det er pinefuldt og skammeligt.

            Og totalt utilgiveligt.

            Jeg har ikke flere ord at sige om den sag. Jeg har aldrig været mere flov over at kalde mig selv en OB-fan.

            MvH ChrisOB
            100 % enig.
            Det er harmdirrende usmageligt.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Det er vel både ledelsen og Jesper Hansen som må være de meget små mennesker som burde have sendt en hilsen.
              Pudsigt nok var det i Jesper Hansens regeringsperiode man som fan for alvor følte kløften mellem klub og fans kun blev større og større.
              Det var også der old boys holdet blev jaget væk.
              Som nævnt mange gange før Jesper Hansen var gift for vores klub.
              Jo, de har alle en aktie. JH var dog i en eller anden forstand udefra, ikke at det skal undskylde. NT er lokalt forankret, og i sidste ende er han manden med ansvaret, og det er bare usmageligt, at der ikke blev orkestreret en klar markering. Det går simpelthen ikke. Sådan kan man ikke behandle gamle legender.

              Nå, jeg har sagt mit. Her på mine ældre dage er jeg nok mere OB-tilhænger end fan, og trods skriverier herinde er det sjældent, jeg for alvor kan hidse mig op over fodbold og OB, men det her er bare under lavmålet.









              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Det er vel både ledelsen og Jesper Hansen som må være de meget små mennesker som burde have sendt en hilsen.
                Pudsigt nok var det i Jesper Hansens regeringsperiode man som fan for alvor følte kløften mellem klub og fans kun blev større og større.
                Det var også der old boys holdet blev jaget væk.
                Som nævnt mange gange før Jesper Hansen var gift for vores klub.
                NT skulle have hældt JH ud da der var banner på stadion. Men den arrogante stædige mandsperson ville ikke vise at han for 3 gang på kort tid havde ansat en fuser. Historien er så at han troede at en ægte OBer i form af Hemme ville være et plaster. Men NT har spildt 10 år fordi han ville lege FM i irl udgave i stedet for at ansætte en kapacitet. NT ville næppe sætte en revisorlærling til at være økonomichef for Leasy.

                Comment


                  Asser Vittrup også ude med riven

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nligt-og-trist

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    817.dk virker som et ret dødt site. Men Asser benyttes som kilde fordi De Striwede ikke ville/kunne udtale sig. Lidt mærkeligt, synes jeg.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      STORT TAK til en AAB fan (beklager hvis andre allerede har linket til artiklen, men så fortjener den bestemt at blive gentaget)

                      Dansker indstiller Lars Høgh til unik pris | Tipsbladet.dk



                      Last edited by Online; 18-11-2021, 12:13.

                      Comment


                        https://fyens.dk/artikel/ob-s-bestyr...dom-anderledes

                        Nogen, der kan gengive?

                        Comment


                          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...yldest/8996627

                          En venlig sjæl, der vil give et referat?

                          Comment


                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...yldest/8996627

                            Hvis man har EB plus.
                            Den fodslæbende reaktion skyldes, at der er én ting i OB, der går forud for traditionerne. Det er klubejer Niels Thorborgs luner.

                            Ikke meget pænt LH siger om JH, KB og NT

                            Comment


                              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...yldest/8997009
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Så kommer klubben på banen og vil hylde Høgh'en ned banner og sang i morgen:
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...h-fredag-aften
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X