Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tja, banner og sang.........

    Jeg drømmer nu mere om at superligahuset omdøbes... Lars Høgh Huset, der midt i den dejlige Ådal, hvor Lars følte sig mest hjemme og havde sin gang i alle de år.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg
      Tja, banner og sang.........

      Jeg drømmer nu mere om at superligahuset omdøbes... Lars Høgh Huset, der midt i den dejlige Ådal, hvor Lars følte sig mest hjemme og havde sin gang i alle de år.
      Der kommer åbenbart langt mere fra OB end at hylde Høgh i morgen på stadion. Det skriver Martin Davidson om i en interessant Blog til emnet:
      https://obstemmer.dk/blog-baade-ob-o...e-end-det-her/
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Der kommer åbenbart langt mere fra OB end at hylde Høgh i morgen på stadion. Det skriver Martin Davidson om i en interessant Blog til emnet:
        https://obstemmer.dk/blog-baade-ob-o...e-end-det-her/
        Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen; somme tider kan ordet "nuancer" bruges til at skygge for realiteterne og for at kalde en spade for en spade. Jeg må dog medgive, at det er fint at få et andet perspektiv på tingene. Det kan ikke udelukkes at noget af det er feset ind; men i bund og grund så siger Davidsen det lidt selv. Al den palaver er 120 procent OSE's helt egen skyld. Men det er på ingen måder ubegribeligt at Niels Thorborgs OB ikke kunne få plads til Lars Høgh. En forretningsmand vil alle dage være mere kynisk end en ægte fodboldmand. Davidsen ser forbedringer; og det er sandt nok; men det er et forhold, som der aldrig burde været gået i stykker til at starte med. Det er dem selv, der har sat sig i den situation. Damned if you do, damned if you don't.

        Jesper Hansen smed, uhindret, Lars Høgh og Oldboysholdet ud af klubben. Så har man fortjent hver eneste ris til den i forvejen røde røv.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jesper Hansen smed, uhindret, Lars Høgh og Oldboysholdet ud af klubben. Så har man fortjent hver eneste ris til den i forvejen røde røv.

          MvH ChrisOB
          Helt enig i lige præcis det du skriver der.

          JH var starten til enden for det OB man kendte, han skulle aldrig, som i ALDRIG være hentet ind til at styre OB.

          Comment


            Jeg medgiver gerne at det er en MEGET uheldig fremgangsmåde OB har haft i fht. Lars Høgh og hans sygdom, men hvor ville det dog være dejligt hvis denne tråd om Lars Høgh kunne holdes i "Lars Høgh-ånden". Det ligger ikke til Høghen at bære nag, være bitter og medvirke til at grave grøfterne dybere end de allerede er. Klubejeren og andre har lagt sig ned, rullet rundt og undskyldt for en kæmpe fejl begået. Vi - som fans bør i simpel respekt for Høghen undlade at gøre en svær situation sværere og undlade alt muligt fnidder med Lars Høgh som om drejepunkt. Jeg er sikker på at røven nu står i klaskehøjde, men min weekend kommer til at gå med at læse min nye bog
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Fra Leif Rasmussen:
              https://fyens.dk/artikel/ob-s-bestyr...%C3%A5ret-2018
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Iøvrigt også fantastisk hilsen til Høgh fra Viborg anføren som spillede med 817 på sit anførerbind
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Iøvrigt også fantastisk hilsen til Høgh fra Viborg anføren som spillede med 817 på sit anførerbind
                  Det er klasse!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Det er klasse!
                    Det og Viborg fansene’s tifo er så meget højete klasse end det fattige banner OB havde fået bakset sammen i en fart.
                    Fedt at begge langsider deltog
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Det og Viborg fansene’s tifo er så meget højete klasse end det fattige banner OB havde fået bakset sammen i en fart.
                      Fedt at begge langsider deltog
                      Tror vi alle skal slå koldt vand i blodet ift. hyldest af Lars. Gårsdagens hyldest - både det banner klubben havde lagt ud samt det vi fans gjorde ved 8:17 har jo bare været et supplement. Et supplement til noget større.

                      Jeg kan kun tale på vegne af de aktive fans, men der er ingen tvivl om at vi slet ikke er færdige. Vi er stor klub der står overfor en hyldest af en af de største legender i dansk fodbold nogensinde. Jeg bliver faktisk rasende når jeg læser kommentarer fra hr. og fru Danmark som har troet gårsdagens arrangement blot var det vi kunne komme med. Vi skal alle trække vejret og huske på at de helt store og gode ting også tager lidt tid.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

                        Tror vi alle skal slå koldt vand i blodet ift. hyldest af Lars. Gårsdagens hyldest - både det banner klubben havde lagt ud samt det vi fans gjorde ved 8:17 har jo bare været et supplement. Et supplement til noget større.

                        Jeg kan kun tale på vegne af de aktive fans, men der er ingen tvivl om at vi slet ikke er færdige. Vi er stor klub der står overfor en hyldest af en af de største legender i dansk fodbold nogensinde. Jeg bliver faktisk rasende når jeg læser kommentarer fra hr. og fru Danmark som har troet gårsdagens arrangement blot var det vi kunne komme med. Vi skal alle trække vejret og huske på at de helt store og gode ting også tager lidt tid.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

                          Tror vi alle skal slå koldt vand i blodet ift. hyldest af Lars. Gårsdagens hyldest - både det banner klubben havde lagt ud samt det vi fans gjorde ved 8:17 har jo bare været et supplement. Et supplement til noget større.

                          Jeg kan kun tale på vegne af de aktive fans, men der er ingen tvivl om at vi slet ikke er færdige. Vi er stor klub der står overfor en hyldest af en af de største legender i dansk fodbold nogensinde. Jeg bliver faktisk rasende når jeg læser kommentarer fra hr. og fru Danmark som har troet gårsdagens arrangement blot var det vi kunne komme med. Vi skal alle trække vejret og huske på at de helt store og gode ting også tager lidt tid.
                          Deri er vi enige, og det behøver ikke være tilfældet men det banner OB havde lavet lignede bare noget påtaget ovenpå ugens debat.
                          Man kunne godt have lavet noget mere opfindsomt end det. Man kunne have suppleret det med en tekst eller man kunne have hængt det op på tribunen, der var jo plads nok. Man kunne have lavet en tifo på RMN tribunen.
                          Den hilsen Viborgs fans havde rammer langt mere plet end et forstørret billede på midten af banen inden kampen, også Viborg anføren’s hilsen så mere gennemtænkt ud.
                          Det var for mig en følelsesladet hyldest og stod med tårer i øjnene over at se hele stadion hylde ham.

                          Det er ikke os fans jeg giver kritik for på lægterne er og vil Lars blive hyldet.
                          Jeg vil glæde mig over enhver hyldest Lars får, det varmer mit hjerte helt ubeskriveligt fordi han betyder noget ekstraordinært for mig. Jeg vil til enhver tid deltage i hvilken som helst hyldest.
                          Last edited by Magge; 20-11-2021, 18:02.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Og han blev selvfølgelig kåret til Året Odenseaner i Ugeavisen.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Var klar med millioner for Lars Høgh-behandling | Tipsbladet.dk

                              Det viser meget om LH og om landsholdet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Igen nævner han Brøndby og DBU har stået ved hans side. Sgu sørgeligt at OB ikke har været der. Thorborg’s lamme undskyldning kan han tørre røv i, for man overtræder da ingen grænser eller noget hvis man går i fælles front for at hjælpe, eller støtte et menneske der er syg.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X