Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Skulle man markere overfor klubben på fredag?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
      Skulle man markere overfor klubben på fredag?
      Det synes jeg da. Er det noget som de Uofficielle kan lave? Et banner?

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Det piller klubben ned i selv damme sekund som det kommer op. Tænker også det er for mildt. Jeg er normalt ikke pro optøjer, men det er lige før her

        Comment


          Jeg kommer ikke til at se kampen på fredag. Jeg gider simpelthen ikke klubben med den nuværende ‘kultur’. Usympatiske, primitive bonderøve er de, der leder denne tilstræbelse på en klub.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Det kan kun kaldes skandaløst hvordan klubben opførte sig her. Det er ikke kun skuffende, der er bare... finder ikke de rigtige ord.
            Og lægger mærke på det her:
            "Tanken er rigtig god, og det er tydeligvis noget, som Jack (Jørgensen, kommerciel direktør i OB, red.) står bag. Han er meget opmærksom på, at klubben skal prøve at få sin historie med sig, og selvom han har kæmpet den kamp meget alene, kan jeg bestemt kun have respekt for det."
            Hack Jørgensen kæmper der ALENE???
            Tænk sig, at det skal være "en kamp" at få fokus på klubbens historie. En kamp, der bliver kæmpet "alene".

            Det fortæller vel det hele.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

              Det synes jeg da. Er det noget som de Uofficielle kan lave? Et banner?

              MvH ChrisOB
              Er også med på den.
              Smider gerne ekstra i Tifo kassen hvis det er nødvendigt
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Er også med på den.
                Smider gerne ekstra i Tifo kassen hvis det er nødvendigt
                +1


                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Det er skandaløst af OB ikke at sende Lars Høgh en hilsen og støtte. Man er efterhånden flov over hvad den OB ledelse præsterer. Klub ikonet over alle kæmper lige nu den sværeste kamp overhovedet, det vælger man at ignorere. Hold kæft hvor er det lavt og følelseskoldt. Den samlede ledelse må sidde med en utrolig dårlig smag i munden.
                  Som jeg så et sted: man kan godt få Lars Høgh ud af OB, men man kan ikke få OB ud af Lars Høgh. Det er bare hans ❤️Klub. Måske skulle OB til at vise noget ❤️ og opbakning til en mand der har givet OB så meget og betydet så meget for klubben.
                  Last edited by Oraklet; 16-11-2021, 19:20.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                    Det er skandaløst af OB ikke at sende Lars Høgh en hilsen og støtte. Man er efterhånden flov over hvad den OB ledelse præsterer. Klub ikonet over alle kæmper lige nu den sværeste kamp overhovedet, det vælger man at ignorere. Hold kæft hvor er det lavt og følelseskoldt. Den samlede ledelse må sidde med en utrolig dårlig smag i munden.
                    Som jeg så et sted: man kan godt få Lars Høgh ud af OB, men man kan ikke få OB ud af Lars Høgh. Det er bare hans ❤️Klub. Måske skulle OB til at vise noget ❤️ og opbakning til en mand der har givet OB så meget og betydet så meget for klubben.
                    Jeg forstår ikke at forfængelige NT ikke kan se, at han fremstår som et meget lille menneske.
                    Klubben og kulturen findes efterhånden kun blande fans og enkelte ansatte

                    Der er heldigvis spillere på holdet med stort OB hjerte, men der mangler den rigtige kulturbære med leder karisma på holdet.
                    Det hjælper ikke på opfattelsen af OB at ansætte Hemme som tydeligvis som forgængerne mangler kompetencerne. Det giver ikke kultur at sætte en papegøje til at skæppe.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                      Tænk sig, at det skal være "en kamp" at få fokus på klubbens historie. En kamp, der bliver kæmpet "alene".

                      Det fortæller vel det hele.

                      MvH ChrisOB
                      Ja, der er forfærdeligt.
                      Men ibteressant at læse at Jack, som ja ofte bebrejdes som koncernens mand som vil sælge et produkt uden at forstå hvad OB betyder, kæmper den kamp med og for os.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Klubben burde skamme sig.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Det kan kun kaldes skandaløst hvordan klubben opførte sig her. Det er ikke kun skuffende, der er bare... finder ikke de rigtige ord.
                          Og lægger mærke på det her:
                          "Tanken er rigtig god, og det er tydeligvis noget, som Jack (Jørgensen, kommerciel direktør i OB, red.) står bag. Han er meget opmærksom på, at klubben skal prøve at få sin historie med sig, og selvom han har kæmpet den kamp meget alene, kan jeg bestemt kun have respekt for det."
                          Hack Jørgensen kæmper der ALENE???
                          Enig. Det er simpelthen så forfærdeligt, hvordan Odense Boldklub/ OSE endnu engang opfører sig som lallende amatører. At Lars Høgh ikke er en del af OB mere er i sig selv en skandale for klubben og for byen, men at de viser sa ekstrem mangel på format i forbindelse med hans kræftsygdom er til at tude over.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Jeg forstår ikke at forfængelige NT ikke kan se, at han fremstår som et meget lille menneske.
                            Klubben og kulturen findes efterhånden kun blande fans og enkelte ansatte

                            Der er heldigvis spillere på holdet med stort OB hjerte, men der mangler den rigtige kulturbære med leder karisma på holdet.
                            Det hjælper ikke på opfattelsen af OB at ansætte Hemme som tydeligvis som forgængerne mangler kompetencerne. Det giver ikke kultur at sætte en papegøje til at skæppe.
                            1. Jeg tror ledelsen er så tilpas smålige og har så udtalt mangel på selvindsigt at de ikke tænker de har fejlet.
                            Taget fra EB :

                            Ekstra Bladet har forsøgt at få en kommentar fra Odense Boldklub om Lars Høghs kritik af klubben, men OB er ikke vendt retur på gentagne henvendelser.



                            2. Hvis Hemmingsen havde været min papegøje så havde var den længe blevet gjort tavs.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/land...-til-unik-pris

                              Kæmpe stort TAK til David Wedege som er AaB fan.
                              Last edited by Magge; 17-11-2021, 00:54.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                                Det er skandaløst af OB ikke at sende Lars Høgh en hilsen og støtte. Man er efterhånden flov over hvad den OB ledelse præsterer. Klub ikonet over alle kæmper lige nu den sværeste kamp overhovedet, det vælger man at ignorere. Hold kæft hvor er det lavt og følelseskoldt. Den samlede ledelse må sidde med en utrolig dårlig smag i munden.
                                Som jeg så et sted: man kan godt få Lars Høgh ud af OB, men man kan ikke få OB ud af Lars Høgh. Det er bare hans ❤️Klub. Måske skulle OB til at vise noget ❤️ og opbakning til en mand der har givet OB så meget og betydet så meget for klubben.
                                Jfr. seneste SFÅ så har OB haft gang i nogle ting men har været bange for at misse timingen .. derudover snakkes der om opkalde en tribune efter ham men vil Barfod f.eks. opgive deres navn efter lige at have forlænget en sponsoraftale og så er der noget om at Høgh er mere tilknyttet til træningsanlægget end stadion ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X