Oprindeligt indsendt af Ricardo
Se indlæg
Udover kampen mod sygdommen så kæmper man også for at vise sine omgivelser at man nok skal klare sig igennem hvilket også er hårdt fordi man gerne vil Skåne de nærmeste som bestemt også har en enorm kamp og bekymringer hvor de tit føler sig magtesløse , og jeg kan garantere for at man har det skidt under kemo behandling.
Lars har altid stået som det største idol for mig som spiller i OB, men mens jeg selv og han især kæmpede den sværeste kamp af alle så blev han som menneske udenfor banen et gigantisk forbillede som viste at ingen kamp er umulig, det gav satme gejst til egen kamp.
Den kamp Lars og også familien kæmper er beundringsværdig og de fortjener den største respekt og held og lykke.
Selvom man er bagud ved halvleg til den lortesygdom så kan man heldigvis godt vinde kampen alligevel.
Der er også et meget langt efterslæb efter behandlingerne så det er bare endnu mere sejt og glædeligt at høre Lars er igang igen og ved godt mod.
Der sker en masse med kroppen som ikke er godt når man får stråler og eller kemo det ændrer også på ens livssyn på mange områder.
Comment