Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

    Min bedre halvdel har haft brystkræft, for mere end 6 år siden, efter 5 år uden tilbagefald betragtes man som helbredt, også selv der stadig er en risko for tilbagefald. Fik udbtalt et beløb for kritisk sygdom, efter 5 år nulstilles forsikringen og kan udbetales igen ved nyt tilfælde af kræft.

    Er meget imponeret af Lars Høgh der formår så meget trods at han er i behandlingsforløb og har fået tilbagefald. Tror livet føles meget mere intens og viljen til at få det bedste ud af det er kæmpe stor. Hvert år/måned man overlever har kæmpe værdi for en selv og pårørende.
    Har selv været i gennem et forløb for er par år siden og ja først efter 5 år erklæres man helbredt så det glæder jeg mig til for det er også blevet et delmål i livet , og man er i løbende kontroller. Det er et helvede og det kræver vilje, optimisme, stædighed og en skøn familie.
    Udover kampen mod sygdommen så kæmper man også for at vise sine omgivelser at man nok skal klare sig igennem hvilket også er hårdt fordi man gerne vil Skåne de nærmeste som bestemt også har en enorm kamp og bekymringer hvor de tit føler sig magtesløse , og jeg kan garantere for at man har det skidt under kemo behandling.
    Lars har altid stået som det største idol for mig som spiller i OB, men mens jeg selv og han især kæmpede den sværeste kamp af alle så blev han som menneske udenfor banen et gigantisk forbillede som viste at ingen kamp er umulig, det gav satme gejst til egen kamp.
    Den kamp Lars og også familien kæmper er beundringsværdig og de fortjener den største respekt og held og lykke.
    Selvom man er bagud ved halvleg til den lortesygdom så kan man heldigvis godt vinde kampen alligevel.
    Der er også et meget langt efterslæb efter behandlingerne så det er bare endnu mere sejt og glædeligt at høre Lars er igang igen og ved godt mod.

    Der sker en masse med kroppen som ikke er godt når man får stråler og eller kemo det ændrer også på ens livssyn på mange områder.
    Last edited by Magge; 11-08-2020, 15:00.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Har selv været i gennem et forløb for er par år siden og ja først efter 5 år erklæres man helbredt så det glæder jeg mig til for det er også blevet et delmål i livet , og man er i løbende kontroller. Det er et helvede og det kræver vilje, optimisme, stædighed og en skøn familie.
      Udover kampen mod sygdommen så kæmper man også for at vise sine omgivelser at man nok skal klare sig igennem hvilket også er hårdt fordi man gerne vil Skåne de nærmeste som bestemt også har en enorm kamp og bekymringer hvor de tit føler sig magtesløse , og jeg kan garantere for at man har det skidt under kemo behandling.
      Lars har altid stået som det største idol for mig som spiller i OB, men mens jeg selv og han især kæmpede den sværeste kamp af alle så blev han som menneske udenfor banen et gigantisk forbillede som viste at ingen kamp er umulig, det gav satme gejst til egen kamp.
      Den kamp Lars og også familien kæmper er beundringsværdig og de fortjener den største respekt og held og lykke.
      Selvom man er bagud ved halvleg til den lortesygdom så kan man heldigvis godt vinde kampen alligevel.
      Der er også et meget langt efterslæb efter behandlingerne så det er bare endnu mere sejt og glædeligt at høre Lars er igang igen og ved godt mod.

      Der sker en masse med kroppen som ikke er godt når man får stråler og eller kemo det ændrer også på ens livssyn på mange områder.
      Genkender meget som pårørende fra din beskrivelse. Jeg er meget imponeret over hvilke resourcer et meneske egentlig har og den styrke og vilje til at kæmpe mod sværer odd's selv om man har det virkeligt skidt og er kraftløs og en stor usikkerhed på om det i hele taget lykkes.

      Selv om man er erklæret rask er der som du skriver ofte en masse senfølgere pga. kemo og stråler.

      Så Lars Høgjh er et fint eksempel på hvad mange andre kræftsyge gør kæmper en beundringsværdi kamp, for dem selv og deres pårørende.

      Kæmpe Respekt.

      Comment


        #48


        Den bedste Høgh-redning jeg nogensinde her set, i de døende sekunder af en vigtig topkamp fra mesterskabssæsonen. Nyd den ved 4:30! (Og tak til Vejle-fyren der har uploadet)

        Comment


          #49
          Hvor er det bare guld, at se her gamle klip.

          Efter udvisningen af Finn C.

          "Der sker det, at jeg sparker ud efter ham, og rammer ham, så udvisningen er korrekt"

          Min afspiller fortsatte med en kamp mellem VB og AGF. Peter Kjær må lade sig udskifte.

          "Jamen der er sprunget en muskel, og jeg skal så gå til min egen læge"


          ​​​​​Der var ikke så meget pis dengang
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Hvor er det bare guld, at se her gamle klip.

            Efter udvisningen af Finn C.

            "Der sker det, at jeg sparker ud efter ham, og rammer ham, så udvisningen er korrekt"

            Min afspiller fortsatte med en kamp mellem VB og AGF. Peter Kjær må lade sig udskifte.

            "Jamen der er sprunget en muskel, og jeg skal så gå til min egen læge"


            ​​​​​Der var ikke så meget pis dengang
            Der var ikke så meget pjat den gang

            Beklager, at være politisk ukorrekt i disse tider, men for mig vil citater fra RMN altid være noget stort !

            https://www.dr.dk/bonanza/serie/253/...96/boessecitat

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Der var ikke så meget pjat den gang

              Beklager, at være politisk ukorrekt i disse tider, men for mig vil citater fra RMN altid være noget stort !

              https://www.dr.dk/bonanza/serie/253/...96/boessecitat
              Av av av ... det er historie. Hvor er det vildt som tiderne har forandret verden.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg


                Den bedste Høgh-redning jeg nogensinde her set, i de døende sekunder af en vigtig topkamp fra mesterskabssæsonen. Nyd den ved 4:30! (Og tak til Vejle-fyren der har uploadet)
                Fantastisk at genhøre Ole Larsen. En flot og sober reportage. Og et dejligt OB med de rigtige korte bukser
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #53
                  Flere highlights fra en afgørende kamp i mesterskabssæsonen her

                  Comment


                    #54
                    https://www.bt.dk/fodbold/lars-hoegh...-kraeftforloeb

                    Comment


                      #55
                      Faldt lige over dette. Fedt indslag med Mr OB.
                      Gode minder om en fantastisk personlighed og den for mig ubetinget største spiller i OB.

                      https://www.google.dk/amp/s/www.tv2fyn.dk/amp/73731

                      Gode minder i nogle af de klip der er i artiklen især det hvor han hyldes af Silkeborgs fans giver næsten tårer i øjnene..
                      Last edited by Magge; 25-01-2021, 08:44.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #56
                        Høgh er nu året fynbo https://fyens.dk/artikel/netop-k%C3%...ets-fynbo-2020
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Findes der overhovedet en modkandidat?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Findes der overhovedet en modkandidat?
                              Spild af tid at tænke om alternativer. :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #60
                                Høgh-festival i Kerteminde

                                https://www.tv2fyn.dk/kerteminde/fod...-musikfestival
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X