Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Er der nogen ros til JH .. jeg vil ikke ikke give dig ret i at der ikke er kritik, jeg anerkeder i et indlæg at det sportslige isoleret set ikke har levet op til forventningerne, det er vel en form for kritik, Min pointe har jo hele tiden været at de debattører herinde der vælger udenlukkende at se på en del af JHs arbejdsområde for derefter dumpe hele hans indsats imø. ikke seriøse.
    Han er dumpet sportsligt, hvor vi i bedste fald har stået stille i 7 år, mens andre udvikler sig. Han er dumpet fordi de unge ikke vælger en OB trøje. Han er dumpet fordi der ikke er kommunikeret klart ud. Han er dumpet for ikke at kunne skabe begejstring. Han overlevede nok fordi NT er stædig og når der står "Jesper Hansen ud" på stadion, så støttende NT JH.
    Har han været en succes på ungdomsfronten. Det har han måske. Det var jo en naturlig satsning når holdet skulle være fynsk med stjerner udefra. Det er klart godkendt og en del er nok også JHs indsats. Faciliterne var også en klar sag, som ikke mindst fik fokus med Enrico paraply stunt, som JH bestemt ikke var glad for. Godt at det skete, og hvis JH er drivkraften så løfter det indsatsen. Men i min bog er det 7 magre år, så lad os håbe der kommer 7 fede år.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Nu har jeg læst side 20, 21, 22, 23, 24 og 25 .... samme forsvar, ingen kritik .... ?
    Er der nogen ros til JH .. jeg vil ikke ikke give dig ret i at der ikke er kritik, jeg anerkeder i et indlæg at det sportslige isoleret set ikke har levet op til forventningerne, det er vel en form for kritik, Min pointe har jo hele tiden været at de debattører herinde der vælger udenlukkende at se på en del af JHs arbejdsområde for derefter dumpe hele hans indsats imø. ikke seriøse.
    Last edited by manner; 03-01-2020, 19:52.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg foreslår du læser de seneste sider igennem .. så vil det stå klart for dig også, at det gør jeg heller ikke
    Nu har jeg læst side 20, 21, 22, 23, 24 og 25 .... samme forsvar, ingen kritik .... ?

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Og man KAN altså ikke nøjes med at vurdere på de ting der næsten, muligvis, nok og måske har levet op til forventningerne og se bort fra det væsentlige.
    Jeg foreslår du læser de seneste sider igennem .. så vil det stå klart for dig også, at det gør jeg heller ikke

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Funktionen JH har bestredet er jo mere end det sportslige, og man KAN altså ikke nøjes med at vurdere på de ting der ikke sandsynligvis ikke har levet op til forventningen.
    Funktionen JH har bestredet var primært det sportslige og man KAN altså ikke nøjes med at vurdere på de ting der næsten, muligvis, nok og måske har levet op til forventningerne og se bort fra det væsentlige.
    Last edited by Plum; 03-01-2020, 17:30.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

    Jeg håber bestemt også det gør .. jeg glædermig over "begrænsningen" i hans funktion.
    Samme her. Endelig får vi en der kan bruge alt sin tid på at optimere den sportslige sektor og forhåbentlig få skabt et stort netværk vi kan drage fordel af.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Meget enig. Men med MH bliver det nemmere. For hans funktion er kun det sportslige som fans jo mest går op i. De færreste gider at gå op i det der sker bag de stribede linier
    Jeg håber bestemt også det gør .. jeg glædermig over "begrænsningen" i hans funktion.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Funktionen JH har bestredet er jo mere end det sportslige, og man KAN altså ikke nøjes med at vurdere på de ting der ikke sandsynligvis ikke har levet op til forventningen.
    Meget enig. Men med MH bliver det nemmere. For hans funktion er kun det sportslige som fans jo mest går op i. De færreste gider at gå op i det der sker bag de stribede linier

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Så det er tyndbenet fordi man er uenig? Kan sagtens give ham ros for tingene omkring klubben men det vigtige for mig og givetvis også andre når det kommer til bold er at vinde... vinde kampe, vinde titler og vinde pokaler ... det er OB ikke meget tættere på efter 7 år med JH ...
    Funktionen JH har bestredet er jo mere end det sportslige, og man KAN altså ikke nøjes med at vurdere på de ting der ikke sandsynligvis ikke har levet op til forventningen.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Så det er useriøst at vurdere en sportsdirektør overvejende på det sportslige? Hvor... useriøst.

    MvH ChrisOB
    Du løber med halv vind .. jeg tror jeg har understreget min holdning ved flere lejligheder på det seneste. Det burde være klart for alle - også for dig.
    Last edited by manner; 03-01-2020, 17:15.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det kan bestemt ikke udelukkes, men det synes jeg faktisk stiller JHs præstation i relief at han har præsteret bredt, og tilsyneladende godt nok overall. Derfor forekommer det mig useriøst at se bort fra 50% af hans arbejde, og derefter sige at det ikke er nok.
    Så det er useriøst at vurdere en sportsdirektør overvejende på det sportslige? Hvor... useriøst.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det ved jeg .. jeg tror mange andre læser med her og derfor måske forstår hvorfor jeg "forsvarer" JH når kritikken bliver for tyndbenet. Så min mission lykkes måske alliwl
    Så det er tyndbenet fordi man er uenig? Kan sagtens give ham ros for tingene omkring klubben men det vigtige for mig og givetvis også andre når det kommer til bold er at vinde... vinde kampe, vinde titler og vinde pokaler ... det er OB ikke meget tættere på efter 7 år med JH ...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det ved jeg .. jeg tror mange andre læser med her og derfor måske forstår hvorfor jeg "forsvarer" JH når kritikken bliver for tyndbenet. Så min mission lykkes måske alliwl

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det er heller ikke med mig du er uenig manner..
    Det ved jeg .. jeg tror mange andre læser med her og derfor måske forstår hvorfor jeg "forsvarer" JH når kritikken bliver for tyndbenet. Så min mission lykkes måske alliwl

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Sportsligt har det ikke været tilfredsstillende, men alene at vurdere ham på den del er ikke ok når der har været stort set alt andet at få løst med økonomi, faciliteter, akademi m.m.
    Det er heller ikke med mig du er uenig manner..

    Leave a comment:

Working...
X