Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny sportsdirektør
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Pilen peger mod NT. Men den sportslige del af hans tid i OB har ikke været godkendt i min bog. Det har været under middel
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet kan bestemt ikke udelukkes, men det synes jeg faktisk stiller JHs præstation i relief at han har præsteret bredt, og tilsyneladende godt nok overall. Derfor forekommer det mig useriøst at se bort fra 50% af hans arbejde, og derefter sige at det ikke er nok.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Ikke forstået?
Men JH har haft mange andre administrative som har gjort ham sværere at fyre fordi han jo netop var ansat til at rydde op i økonomi og kultur. Det har han løst næsten til UG. Han skulle bare aldrig have haft ansvaret for det sportslige IMO. Jobbet skulle have være delt op i 2 da han har haft alt alt for mange jobs og desværre forsømt nogle af dem.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Og havde JH kun været sportschef med de beføjelser MH har nu, var han sikkert også blevet fyret for længst
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægMener du så at NT er en dårlig chef, ellertror du at JH har levet om til KPI, siden han ikke blevet sat fra bestillingen noget før han selv valgte at trække sig mod NTs ønske.
Leave a comment:
-
Åhhh .. bare rolig .. min finger har peget på NT i ca. 10 år nu ...
Er ret sikker på at man som fodboldklub også arbejder med KPI’er .. en ret stor af dem har for OB været at ende top6 sidenslutspillet blev indført og før det at spille med om medaljer ..
- Likes 1
Leave a comment:
-
Åhhh .. bare rolig .. min finger har peget på NT i ca. 10 år nu ...
Er ret sikker på at man som fodboldklub også arbejder med KPI’er .. en ret stor af dem har for OB været at ende top6 sidenslutspillet blev indført og før det at spille med om medaljer ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJa det kan man sagtens.
Din chef næppe ejer af en fodboldklub så, som vel alle dage er en meget mere uberegnelig størrelse at have med at gøre end meget andet .. fortællingen har altid været at det ikke er en "normal" måde at drive forretning på. Det kan vel heller ikke udelukkes at NT har haft løbende KPI-samtaler med JH. Hvis ikke han har det, så peger pilen vel mere på NT end på JH.
Leave a comment:
-
Key Performance Indikator .. kan man arbejde i Danmark uden?
Hvilke opgaver har han haft, hvilke opgaver er løst på hvilke tilfredshedsniveauer ..
Ved ikke med dig men min chef ville ikke være tilfreds med at Mine mål ikke blev opfyldt og det ville føre til en samtale om hvorfor/hvorfor ikke og hvad der skulle til for at det sker og om jeg er den rette til det ... jeg arbejder i øvrigt i det offentlige ..
Din chef næppe ejer af en fodboldklub så, som vel alle dage er en meget mere uberegnelig størrelse at have med at gøre end meget andet .. fortællingen har altid været at det ikke er en "normal" måde at drive forretning på. Det kan vel heller ikke udelukkes at NT har haft løbende KPI-samtaler med JH. Hvis ikke han har det, så peger pilen vel mere på NT end på JH.
Leave a comment:
-
Key Performance Indikator .. kan man arbejde i Danmark uden?
Hvilke opgaver har han haft, hvilke opgaver er løst på hvilke tilfredshedsniveauer ..
Ved ikke med dig men min chef ville ikke være tilfreds med at Mine mål ikke blev opfyldt og det ville føre til en samtale om hvorfor/hvorfor ikke og hvad der skulle til for at det sker og om jeg er den rette til det ... jeg arbejder i øvrigt i det offentlige ..
Jeg synes f.eks. godt, at man havde kunne forvente at se nogle klare resultater af et øget fokus på talentarbejde, efter 6½ år. FC Midtjylland starter deres fodboldakademi i 2004, og allerede i 2010 er de etableret som Danmarks formentligt bedste på området, og har allerede skudt talenter som Simon Kjær og Winston Reid af til storklubber, og har dem rendende rundt til VM nede i Sydafrika. De lukrerede selvfølgelig på at være firstmovers, og man kan ikke forvente en ligeså stejl udviklingskurve i dag, men hvis talentafdelingen vitterligt har været et hovedfokus fra dag 1, synes jeg godt at man kunne forvente, at se lidt større resultater af den indsats, end vi har gjort indtil nu. Jeg synes i hvert fald stadig vi har langt til fast spilletid i storklubber og på landshold, når jeg ser på de ungdomsårgange vi har haft i de senere år.
At vi næsten kan leve op til vores sportslige forudsætninger, at vi måske er blevet lidt forbedret på talentfronten relativt set, og at vi får et nyt Superligahus, er ikke nok fremgang på næsten 7 år i min verden til, at jeg synes det har været en succes, men hvis det er nok for andre, er det jo bare sådan det er.Last edited by Sheed; 03-01-2020, 15:45.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægkpi ? Uanset hvad så er det ikke seriøst at se væk fra det der faktisk er sket. Noget er måske ikke opfyldt - andet er lykkedes med stor succes
Der har været dårlig kommunikation om stort set alt omkring mål.
Det værste er i min bog, at vi har mistet en generation af unge fans.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægkpi ? Uanset hvad så er det ikke seriøst at se væk fra det der faktisk er sket. Noget er måske ikke opfyldt - andet er lykkedes med stor succes
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af plum Se indlæg
kun de færreste kender hans kpi’er og om de er opnået tilfredsstillende ... At etablere et fasttømret hold og spillestil til at være etableret i top6 og kæmpe om medaljer er i hvertfald ikke opnået.Last edited by manner; 03-01-2020, 14:57.
Leave a comment:
Leave a comment: